69. Bölüm 'Gebertirim seni'

1.9K 113 28
                                    


Genç kız alarmın çalması ile uyanırken fethi'nin ona yaslanmasından dolayı doğrulamadı. Elini komidine uzatıp alarmı kapatırken fethi kıpırdanmaya başladı. "Fethi kalk, okula geç kalicaz..!" Fethi kafasını eylemin boynuna daha çok gömerken "5 dakika daha..!" diye mırıldandı. "Eylem gülümseyip fethi'nin saçını karıştırırken derin bir nefes aldı. "Fethi gecikicez ama..!" Fethi bir kaç saniye sonra kafasını eylem'in saçlarından çekip gözlerini kaşıdı. Eylem'in alnına bir öpücük kondurduktan sonra "Günaydın..!" diye mırıldandı. Eylem gülümserken yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledi.

Eylem elinde ki tabakaları masaya koyduktan sonra mutfak kapısından gözüken merdivene baktı. "Fethi..!" diye seslendikten sonra masaya otururken bir kaç saniye sonra fethi de mutfağa girdi. "Hadi bir an önce yiyip çıkalım, okula gecikcez..!" Fethi kafasını sallayıp eylem'in karşısına oturdu. "Bu hafta sonu çok çabuk geçmedi mi ya..!" Eylem kocaman gülerken uzanıp fethi'nin yanağını okşadı. "Yetmedi mi sana..!" diyip sandalyesine yaslandı. "Sana hiçbir zaman doyamıyorum ki..!" Eylem fethi'nin lafı ile mest olurken gözlerini kirpıştırdı. "Fethi bu laflarına dalıp gidiyorum ama gerçek dünyaya dönme vakti geldi..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verip kafasını salladi. İkisi de kahvaltısını yapmaya başladı. Kısa süre sonra eylem kahvaltısını bitirip masayı toplamaya başlarken fethi elinden tutup durdurdu. "Boşver, toplama giyin de çıkalım..!" Eylem kaşlarını çatarken elini Fethi'den çekti. "Ne yani burası böyle mi kalacak..?" Fethi kafasını sallarken "okuldan dönünce ben hallederim..!" diye mırıldandı. "Fethi inanmıyorum sana, sen hep böyle mi bırakıyorsun, kokar hep böyle..!" Fethi dudaklarını büzup sandalyesine yaslandı. "Çoğunlukla kahvaltı yapmıyorum..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verirken masayı toplamaya başladı.

Eylem aynanın karşısında okul formasını giyerken yarım açık kalan kapıdan fethi tam içeri gircekken eylem'in giyindiğini görünce duraksadi. Fethi eylem'in çıplak vücudunu gördüğün de yutkunurken dikkatle incelemeye başladı. "Napıyorsun oğlum ya..?" Mırıldanmasıyla birlikte gözlerini kırparken eylem'in giyindiğini görünce içeri girdi. "Hazır mısın..?" Sorusuyla birlikte eylem kafasını sağa sola salladı. "Saçımı da topliyim, hazırım..!" Fethi kafasını sallarken eylem koşar adımlarla banyoya gitti. Bir kaç dakika sonra saçını topuz yapmış bir şekilde çıkarken fethi gülümsedi. "Hazırım, çıkalım..!" Fethi kafasını sallayıp eylem'in yanağını öptükten sonra merdivenlerden inip sokak kapısına doğru ilerlediler. Yarım saatin sonunda okula vardıklarında eylem emniyet kemerini açtı. "Fethi biraz geride indir, senin arabadan inerken görmesinler..!" Eylem'in lafı ile fethi sıkıntılı bir nefes verip kafasını salladı. Arabayı durdurduğun da eylem arka koltukta ki çantasını alıp fethi'ye baktı. Uzanıp gamzlerinden öptükten sonra hiçbirşey demeden arabadan indi. Fethi eylemi izledikten sonra araba ile yanından geçerek okula doğru sürdü.

"Günaydın..!" Mırıldanmasıyla birlikte eylem sıraya otururken nazlı kafasını telefondan kaldırmadan "Günaydin..!" dedi. "Ateş hocayla mı konuşuyorsun..?" Nazlı kafasını aşağı yukarı salladıktan sonra etrafa baktı. "Bugün öğretmenler toplantısı varmış, dersler bos geçicekmiş..!" Eylem şaşkınlıkla kaşlarını havalandırırken "Ne toplantısı bu..?" diye sordu. "Okula yeni kurallar gelecekmiş..!" diyince eylem kafasını salladı. "Sizde güzel bir hafta sonu geçirdiniz, yüzün gülüyor..!" Eylem yüzünde ki tebessümü kocaman bir gülümsemeye çevirirken etrafı inceledi. "Evet çok güzeldi..!" diye fısıldarken nazlı gülümsedi. "Ne güzel, keşke bende ateşle böyle vakit geçirebilsem..!" Eylem arkadaşının sırtını sivazlarken "Neden olmasın..!" diyince nazlı omzunu silkti. "Ateş çağırmıyo bile evine..!" Eylem hiçbir şey demeden kafasını sallarken nazlı'nin gözleri pencereden dışarı dalmıştı.

Genç kız önünde ki kitabı sakince okurken nazlı'nın koşar adımlarla sınıfa girmesiyle kafasını kaldırdı. "Eylem..!" Nazlı nefes alışverişinj düzene sokmaya çalışırken eylem anlamsız bakışlarını onun üstünde gezdiriyordu. "Noluyor nazlı..?" Nazlı derin bir nefes alırken eylem'in yanına oturdu. "Nazlı çatlatma da söyle..!" Nazlı endişeli bakışlarını eylem'in üzerinde gezdirirken saçlarını geriye itti. "Nazlı..!" Eylem sesini biraz yükseltirken sınıftaki herkes onlara baktı. "Aslında benden duymaman lazım ama benim arkadaşımsın ve bunu senden saklayamam..!" Eylem gerginlikten elini yumruk yaparken sabır çekemeye başladı. "Nazlı sinirlenmeye başlıyorum..!" Nazlı kafasını sallarken "Tamam söylüyorum..!" diye mırıldandı. Eylem pür dikkat karşısında konuşmak için çabalayan nazlıyı izlerken sınıfa simgelerin girmesi ile ona baktı. Duyduğu cümle ile kan beynine sıçrarken yumruk yaptığı elini daha çok sıktı. Eylem yarım saniye sonra nazlıya dönerken nazlı pür dikkat eylem'in hareketlerini izliyordu. "Nazlı duyduklarım doğru mu..?" Nazlı kafasını yavaşça aşağı yukarı salladı. "Fethi hoca toplantı da 'Kız öğrenciler dar pantolon giymesin, ilgimi çekiyor.' demiş..!" Nazli'nin mırıldanmasıyla eylem sertçe elini masaya vururken sıradan kalkıp hızlı adımlarla sınıftan çıktı. "Nazlı da koşar adımlarla peşinden giderken koridorda kolundan çekerek durdurdu.

"Eylem nereye gidiyorsun..?" Eylem kolunu nazlı'dan kurtarırken dolan gözlerini kirpıştırdı. "Fethi'den hesap sormaya..!" diyip tekrar yürümeye başlıcakken nazlı kolundan tutup tuvalete götürdü. "Nazlı bırak beni, konusucam onunla..!" Nazlı tuvaletin boş olduğundan emin olduktan sonra kapıyı kapatıp kitledi. "Tamam konuşursun ama şuan değil, sakin ol önce..!" Eylem hırsla saçını çekiştirirken gözyaşlarına engel olamıyordu. "Ya nasıl sakin oluyim, ne demiş ya..! İlgimi çekiyor ne demek..?" Eylem'in ağlamasından dolayı sesi kısık çıkarken yere çöktü. "Ya bak sakinleş, sonra konuş. Belki öyle bişey yoktur..!" Eylem gözyaşlarını silip kafasını sağa sola salladı. "Doğru değilse kim böyle bir dedikoduyu niye çıkarsın..?" Nazlı hiçbirşey demeden eylem'in saçlarını okşarken eylem ayağa kalktı. "Şimdi konuşmaya gidincem, sakın beni tutma ve peşinden gelme..!" Nazlı kafasını sallarken eylem gözyaşlarını silip tuvaletten çıktı.

Eylem matematik sınıfının olduğu koridora girerken sınıfa girmek üzere olan fethi'yi görünce adımlarını hızlandırdı. "Fethi hocam..!" Seslenmesiyle fethi ona doğru döndü. Eylem adımlarını yavaşlatırken fethi endişeli bakışlarını eylem'in üzerinde gezdiriyordu. "Eylem noldu..? Ağladın mı sen..?" Eylem hiçbirşey demeden fethi'nin karışısina geçti. "Fethi şans tek bir soru sorcam, bana doğru cevap vereceksin..!" Fethi kafasını sallarken dikkatle eylemi dinlemeye başladı. Eylem biraz durduktan sonra tekrar dolan gözlerini kirpıştırdı. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. "Toplantıda, kızlar dar pantolon giymesin ilgimi çekiyor demişsin. Doğru mu..?" Eylem'in lafı ile fethi gözlerini büyütürken sinirle karışık güldü. "Eylem saçmalama..!" Eylem gözlerini silerken kafasını salladı. "Bana pek inandırıcı gelmiyor bu dediğin Fethi..!" Fethi'nin de gözü dolarken eylemi koludan çekip matematik sınıfına çekti. Kapıya yaslayıp iki koluna da yanlarına koydu. "Gerçekten inandın mı bu söylentiye..!" Eylem fethi'nin gözlerine dalıp giderken kafasını sallayıp bakışlarını kaçırdı. "Bilmiyorum Fethi, hiç bişey bilmiyorum..!" Fethi gözyaşlarınin akmasına engel olamazken biraz daha yaklaştı eyleme. " Eylem cidden bu söylentiyi yakıştırabiliyor musun bana..? Bu kadar aşağılık bir adam mıyım ben..?" Eylem hiçbirşey demeden sadece fethi'yi dinliyordu. "Eylem ben senden başkasını sevmiyorum, senden başkasını gözüm görmüyor. Senden başkası ilgimi cekmiyor..!'' Eylem gözyşlarını serbest bırakırken fethi eyleme daha çok yaklaştı. İkisi de bir saniye düşünmeden bibirlerinin dudaklarına yapışırken gözyaşları da birbirine karışmıştı.

Eylem fethinin göğsüne kafasını daha çok bastırırken derin bir nefes aldı. ''Fethi..!'' Fethi gözlerini kapatmış huzurla eylemin saçlarını hem karıştırıp hem kokluyordu. ''hı..!'' diye mırıldanırken eylemin saçlarını okşamayı bir an olsun bırakmıyordu. ''Kim sana böyle bir iftira atar ki..?'' Fethi gözlerini açıp sıkıntılı bir nefes verdi. ''Benim aklıma birisi geliyor ama..!'' Eylem kafasını feth'nin göğsünden kaldırıp ona baktı. ''Kübra mı..?'' diye sorunca fethi yavaşça kafasını salladı. ''Senin duymanı istedi çünkü yeniden birlikte olduğumuzu anladı..!'' Eylem saclarını arkaya atıp koltukta doğruldu. ''Eee napıcaz şimdi..?'' Fethi sıkıntılı bir nefes verdikten sonra konuşmaya başladı. ''Bugünkü yaptığı gibi hamleler yapıcak, hep senin üstüne oynucak..! Eylem sende n tek ricam bugünkü gibi şeyler duyarsan lütfen bana sormadan inanma. Çünkü bunun gibi şeyleri yapmayı coklaştırcak..!'' Eylem kafasını sallarken fethi eğilip ellerini öptü.

BÖLÜM SONU

Umarım Beğenirsiniz 🙏

1119 Kelime ✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin