02 Hafta SonraGenç kız hapşırdıktan sonra burnunu silerken fethi gözünü bı anlığına yoldan ayırıp eyleme baktı. "Fethi peçetem bitti, Var mı..?" Fethi gülereken kafasını salladı. "Torpido gözünde olması lazım..!" Eylem tekrar hapşırdıktan sonra torpidoyu açtı. İçinde bin bir türlü eşya varken gördüğü şeyle gözünü büyüttü. "Aa fethi bu benim rimelim..!" Fethi gülümserken kafasını salladı. "Geçen bindiğinde düşürmüştün..!" Eylem torpidoyu biraz daha karışmaya başlarken rujunu görmesiyle kocaman gülümsedi. "Ya fethi ben bunu arıyorum kaç gündür, burdaymış demek ki..!'' Fethi kafasını sallayıp güldü. "Güzelim, her bindiğinde bişey düşürüyorsun bende torpidoya atıyorum..!" Eylem peçete ile burnunu sildikten sonra tekrar torpidoya baktı. "Allığım da kayıp. Burda mı acaba..?" diyip gülünce fethi de güldü.
Eylem merdivenleri birer birer çıkarken çantasını iyice sırtına geçirdi. "Eylem..!" Duyduğu tanıdık sesle kaşlarını çatarken arkasına döndü. "Fethi..?" diyip iyice kaşlarını çatarken etrafa bakındı. "Benden hemen sonra gelme dedim, hemen gelmişsin..!" Fethi omzunu silkerken eylem'in yanından yürümeye başladı. Eylem'in gelmediğini fark edince duraksadi. "Gelmicek misin..?" Eylem dik dik baktıktan sonra kafasını sağa sola salladı. "Yok benim işim var..!" diyip aşağıya inerken fethi de peşinden gitti. "Tamam bende geleyim..!" diye mırıldanıp eylem'in yanın da yürümeye başladı. "Ya fethi nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun anlamıyorum..!" Eylem ıssız koridora girip sıcacık kalorifere yaslandı. "Ya Kübra zaten barıştığımızın farkında... Neden kaçıyoruz ki..?" Fethi'nin lafı ile eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Farkında ama sessiz olmasi, hiçbirşey yapmaması beni korkutuyor hem de çok..!" Fethi kafasını sallarken eylemin kafasını tam kalbine getirip sarıldı. "Yine bişey olucak, ve biz ayrilcaz..!" Fethi kafasını sağa sola sallarken eylem'in saçına öpücük kondurdu. "Hayır biz ayrılmıcaz..!" Eylem kafasını kaldırıp fethi'ye baktı. "Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun..?" Fethi hafiften gülümseyip eyleme baktı. "Bizden eminim çünkü... Dediklerine inanmazsak, oyunlarına düşmezsek bizi hiç kimse ayıramaz..!" Eylem kocaman gülümseyip fethi'ye daha çok sarılırken zilin çalması ile ayrıldı. "Gitmem lazım..!" diye mırıldanırken fethi'nin yanağından öptü. Fethi de gamzelerini belli ede ede gülerken eylem hızlı adımlarla yürümeye başladı.
"Haftaya Kızılay haftası..!" Nazli'nin lafı ile eylem gözlerini daldığı yerden çekip kafasını salladı. "Evet biliyorum..!" dedi. "Bu sene de gönüllü görevli oluyor muyuz..?" Eylem kocaman gülümserken kafasını salladı. Geçen sene Kızılay haftasında yaşadıkları aklına getirince gülümsemesi büyüdü. "Oluruz tabi..!" diye mırıldanınca nazlı da gülümsedi. " O zaman tenefüste gidip ismimizi yazdıralım..!" Eylem kafasını sallarken sınıfa dersin hocası Kübra girdi. Kübra eyleme bir bakış atıp masasına otururken eylem önünde ki kağıt parçasına biseyler karalamakla meşguldü. Kübra yoklamayı aldıktan sonra ders anlatımına geçerken gözü hep eylemdeydi. Eylem göz göze gelmemek için bakışlarını kaçırırken bir yandan da derdi dinlemeye çalışıyordu.
Eylem hamburgerini hızlı hızlı yerken fethi de onu izliyordu. "Fethi, sen iyi alıştın benimle hamburger yemeye..!" Fethi kafasını geriye götürerek kahkaha atarken eylem göz devirip yemeye başladı. "En büyük hobim, hamburger yerken seni izlemek..!" Eylem ağzında ki lokmayı yuttuktan sonra "Fobin olmasın o..!" diye mırıldanınca ikisi beraber kahkaha attılar. Eylem peçete ile ağzını sildikten sonra fethi'ye iyice yaklaştı. "Kızılay'a gönüllü olarak yazılıyorum yine..!" Fethi'nin yüzünde tebessüm oluşurken eylemi çekerek kendine yaklaştırdı. "Geçen seneyi hatırlıyor musun..?" Eylem'in çocuksu çıkan sesi ile fethi içinin huzurla dolduğunu hissederken belli belirsiz kafasını salladı. "Hatırlamaz mıyım..? Sırf bana tabak hazırlamadın diye kan verdikten sonra bayılmıştım..!" Eylem kafasını fethi'nin göğsünden kaldırıp yüzüne baktı. "Nee..? Sırf sana tabak hazırlamadım diye mi..?" Fetgi kafasını sallarken eylem tekrar konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪