Genç kız 07.00 da yani kalkması gereken saatten erken kalkmıştı. Öylece tavanı izleyip dünü düşünüyordu. "Fethi Kulaksız" dedi sessiz bir şekilde. "Neden bana öyle bakıyor" diye düşünmeden edemiyor genç kız. Alarmin çalmasıyla genç kız irkilip bu düşüncelerin içinden çekti kendini. Yataktan kalkıp aynanın karşısına dikildi. Kendini süzdükten sonra banyoya gitti. Bı sure sonra çıkınca üstünü giydi ve kahvaltı yaptı.
Genç adam ise kızdan farksız değildi. Onun da aklı dün yaşadıklarindaydi. Ama bu düşüncelerin içinden çıkıp okula gitmedi gerektiğini biliyordu. Sakince yatağından kalktı ve direk banyoya gitti.
Genç kız kantinde oturmuş nazlıyı beklerken adamın içeri girdiğini gördü. Adamda bakışlarını ona doğru yöneltince kız hemen gözlerini kaçırdı. Genç adam bakışlarıni kaçırdığını anlayınca tebessüm edip öğretmenler odasına doğru çıktı. Genç kızın bu adamda çözemediği bir şey vardı. Ama çözmeye niyetliydi. Genç kızı bu düşüncelerin içinden çekip çıkaran şey nazlinin gelmiş olmasıydı. Nazlı "Ben geldim" dedi bağırarak. Nerdeyse tüm kantin duymuştu ama eylem duymamıştı. "Ne oldu Karadeniz'de gemilerin mi battı" diye ekleyince eylem irkilip hemen konuyu dağıtmaya çalıştı.
E: Sen mi geldin. Dalmışım öyle. Uykumu tam alamadım. "Bir şey oldu da banami söylemiyorsun?" "Ne olcak canım. Hem sen kapıya doğru baksana bi" dedi konuyu dağıtmaya çalışarak. Nazlı kapıya doğru bakınca yüzünde güller açtı. "Ben bi gidiyim..!" "Git sen git" dedi gülerek. Nazlı hızlı adımlarla ateşin yanına gitti. "Günaydın..!" "Günaydın Nazlı'cım." demesiyle nazlı gülmesini daha çok arttırıp "cım" ekinde takılı kalmıştı. Ateş ise onun bu haline gülüyordu. "Bugünde sizin sınıfa dersim var" diye ekledi. Nazlı ise kocaman gülerek "Evet" dedi. "Geçen sene derece yapmıştın,(sadece fizik dersi) bu sene birincilik bekliyorum senden..." Nazlı hevesli bir şekilde "İnşallah" dedi. Konuşmaya devam etcekken öğretmenler odasına geldiklerini fark edince "Derste görüşürüz hocam" diyip yavaş adımlarla ordan uzaklaştı. Ateş arkasından uzun süre bakakalinca genç adam öğretmenler odasından görüp ateşin bu haline gülmüştü. "Oğlum bu kadar belli etme..!" dedi "Neyi..!" "Şimdi ortalıkta söylemeyim. Bi duyan olur" dedi siritarak.Genç adam koridorda ki tabloyu incelerken arkasinda bir kişinin olduğunu hissetmişti. Yavaş yavaş arkasına doğru dönerken eylemi görmesiyle donup kalmıştı. Genç adam gözünü kırpmadan kıza bakıyordu . Önce kahküllerine çarptı gözü sonra yavaş yavaş aşağıya doğru indi . Sıra dudağına gelince telaşa kapıldı. Belki ortam uygun olsaydı dayanamayıp opebilirdi genç kızı. Onu bu düşünceden çekip çıkaran şey eylemin konuşmaya başlaması oldu.
"Çarpıştığımızda" diye başladı genç kız konuşmaya. Genç adam ise pür dikkat onu izliyordu. "Çarpıştığımızda neden öğretmen olduğunu söylemedin" dedi tek bi nefeste. Genç adam ise tebessüm ederek "Söylesem nolcaktı ki" dedi. "Yani size kaba davrandım, özür dilerim" dedi çekinerek. Genç adam ise gamzeleri belli ederek güldü ve "Yoo sadece nazikçe uyarıp daha dikkatli olmam gerektiğini söyledin" dedi. "Ben burda bir kabalık göremedim." diye de ekledi. Genç kız tebessüm ederek "Bizim öğretmenimiz olmanıza çok sevindim" dedi. Genç adam kızın bu lafıyla mutlu olup "Bende çok sevindim" dedi. Onlar böyle gülüşürken uzaktan ateş izliyordu. "Bize diyene bak" dedi sırıtarak ve sessiz bir şekilde.
Onlar hala bakisirken genç adam bisey söylemek için dudaklarını aralamiştı. "Eylem sana bişey sorcam" demesiyle eylem tedirgin olmuştu. Bu sırada çalan zil ile ikiside irkildi. Genç kız "tabi sorun" demesiyle adam "zil çaldı, sonra sorarım"dedi. Genç kız gülümseyerek geriye doğru yavaş yavaş adımlar atıyordu. "Derste görüşürüz artık"dedi genç adam. "Görüşürüz"dedi eylem.Nazli'nin bütün gün heyecanla beklediği fizik dersi gelmişti sonunda. Ateşin içeri girmesiyle nazlinin icini bir heyecan kaplamıştı. Eylem ise nazli'nin bu hallerine sadece gülüyordu. Nazlı ile ateş bütün ders boyunca bakistilar. Teneffüs zili çaldığında nazlı isyankar bir şekilde "Çok çabuk bitiyor,fizik dersleri" dedi. Eylemde gülerek "Neden acaba😂" dedi.
Teneffüs bittikten sonra nazlı koşarak yanıma geldi. Nefes nefese konuşarak "Benimkiyle yeni Matematikçiyi yanyana gördüm, tanışiyolar heralde"dedi büyük bir heyecanla. "Ee nolmus" dedi eylem umarsamaz bir şekilde.
N:Neden geldi acaba bu okula?
E: Tayini çıkmıştır nazlı!
N: 11. Sınıfın 2. donemindeyiz ne tayini bu?
E: Mantıklı! Aman bizene. 2 gündür yeni matematikci diyip duruyorsun.
N:Kızım sen acaba beni salak mı sandın?
E: O ne demek?
N: Sana nasıl baktığını görmedim mi sanıyorsun?
E:Herkese baktığı gibi bakıyor işte.
N:Şuan ortam müsait değil. Bu konuyu sonra konuscaz.
E: "Ortada bir konu yok nazlı! Boş yapma." Dedi sinirli bir şekilde."Sonunda matematik dersi geldi!" Diye bağırdı sınıfın güzel kızlarından biri olan simge. İlk geldiği andan beri Fethiye yaklaşma çabalarını görüyordu eylem. Bu durum onu sinir etse de takmamaya çalışıyordu. Bu duruma neden sinir olduğunu kendisi bile bilmiyordu. Genç adam öğretmenler zilinden önce geldi sınıfa. Herkes neden bu kadar erken geldiğine şaşırdı. Simge hep onun derslerinde en ön sıraya oturur. Eylem her zamanki en arkada oturuyordu. "Derse başlamadan önce bir konu hakkında konuşacağım" dedi. Herkes merakla onu dinliyordu. Gittiğim her okulda yaptığım bişey var. Matematik kulübü oluşturmayı düşünüyorum. Hatta düşünmüyorum yapicam. Bunun için müdür beyden boş sınıf istedim. O da verdi. Benim sinifim siz olduğunuz için matematik sınıfını beraber duzenlicez. Temizlemesi, fotoğraf asılması, sıra taşıması felan derken birsuru iş var."
"Çok güzel bir fikir" diye atladı Simge. Eylem bunun üzerine göz devirdi. Genç adam simgeyi takmadan konusmasina devam etti.
"Evt şimdiden söylüyorum. Bu projeye katılmak istemeyen şimdiden söylesin" dedi sert bir şekilde. Sınıfa göz gezdirdi. Kimseden çıt çıkmayinca "Sanırım herkes katılmak istiyor, Güzel" dedi. Sonra bakışları genç kıza takıldı. Nazlı bunu fark edince tebessüm etti. Bakışmalarını bozan şey simgenin lafa atlaması oldu. "Hocam, ders islicek miyiz?" diye sordu. Genç adam ise simgenin suratına bakmadan "Hayır,bugün serbestsiniz" dedi. "Ama çok fazla ses çıkarmayın" diye de ekledi. Bunun üstüne herkes gruplasarak sessiz bir şekilde konuşmaya başladı. Simge öğretmenler masasınin önündeki sıraya geçmiş uyuyor bahanesiyle genç adamı izliyordu. Nazlı aptal aşık gibi ateşi stalklıyordu. Genç kız ise yine elinde bir kitap almış okuyordu. Genç adam arada önündeki kagitlarla oynuyor arada genç kıza kaçamak bakislar atıyordu. Okuduğu kitap yine dikkatini çekti genç adamın. " Orhan Pamuk,Kara kitap" diye mırıldandı. Sonra da yüzünde tebessüm oluştu. Genç kız her ne kadar kitap okuyomus gibi yapsada bir saattir aynı sayfada olması adamın gözünden kaçmamıştı. İkiside aynı anda birbirine baktı ama bakışlarını kacirmadilar. İkiside cesaretliydi bu sefer. İkiside sonsuza kadar böyle kalabilirdi. Çalan zili fark etmemişlerdi bile. Şuan ikisinide en son isteyeceği şeydi zilin çalmasi.
Etrafta oluşan gürültüyle ikiside zor idrak etmişti zilin çaldığını. Genç adam hiç ordan gitmek istemeksizin yavaş hareketlerle masadan kalktı. Sınıftan çıkınca eylem elindeki kitabı çantasına sokup adamı takip etmeye başladı. Nedenini bilmiyordu ama takip etmek istiyordu. Adam en alt kata indi eylemde peşinden. Bir kapıyı açıp boş bir sınıfa girdi adam ama kapıyı aralık bıraktı. Genç kız kapının aralığından adamı izleyecekti sadece. Ama kapı aralığında göremeyince biraz daha içeri girdi ,girdi sonra aniden kapı kapandı. Elinde bir ek hisseti ve beli kapıyla buluştu. Yavaşça kafasını kaldırdı ve genç adamın bakışları altında kaldı. "Bu kadar güzel bakmak zorunda mısın?" diye geçirdi içinden. Adamın nefesini suratının her bir zerresinde hissediyordu. Adamda mest olmuş bir şekilde gözlerini kapatmış genç kızın kokusunu içine çekiyordu. Ani bı hareketle kapıyı kitledi ve bakışlarını kızın bakışlarına kitledi. Konuşmak için dudaklarını araladı. Eylemde kafasını öne eğmiş şekilde duruyordu. Nazik hareketlerle genç kızın cenesinden tutup kendisine bakmasını sağladı.
"Neden beni takip ettin?"BÖLÜM SONU
yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💜Fikirleriniz varsa söyleyin. Dikkate alacağım.
Umarım beğenirsiniz 🙏
1168 kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪