Fethi büyük bir stresle hızla koşan gökselin peşinden giderken etrafa bakınmayı ihmal etmedi. Gökselin erkekler tuvaletine girmesiyle fethi de peşinden girip kapıyı kitledi. "Demek senmişsin..!" Gökselin konuşmaya başlaması ile fethi onu dinledi. "Demek eylemin imkansız aşkım diyip dilinden düşürmediği adam senmişsin..!" Gökselin hem ağlayıp hem bağırırken fethi ona yaklaştı. "Göksel bağırma..!" Fethinin uyarması ile gökselin iyice bağırdı. "Niye bağırmiyim ha..? Duyarlar diye mi korkuyorsun..?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Hayır... Bu işin sonunda eylem üzülecek diye korkuyorum ..!" Göksel sinirle karışık gülmeye başladı. "Demek eylem senin yüzünden bana bi şans vermedi..!" Fethi susmayı tercih ederken göksel konuşmaya devam etti. "Ben seni çok aradım biliyor musun..? Eylem kimi bu kadar çok seviyor diye o kadar çok merak ettim ki. Haftalarca eylemi izledim belki bulurum sevdiği kişiyi diye. Ama sen aklımın ucundan bile geçmedin..!" Fethi elini saçına daldırıp koparırcasına çekti. "Ama sen eylemin aklını karıştırdın... 3 yıldır seviyorum lan onu ben. Daha sen yokken seviyodum lan onu ben..!" Göksel delirmişcesine bağırıp etrafa saldırırken fwthi onu durdurmaya çalışıyordu. "Göksel dur lütfen..!" Göksel nefes nefese dururken akan gözyaşlarını sildi. "Gel bahçeye çıkıp konuşalım..!" Fethi gökseli kolundan tutup çekerken Göksel kolunu geri çekti. "Ne konuşcaz..!" Fethi derin bir nefes alırken "Herşeyi anlatıcam sana..!" diye mırıldandı. Göksel kafasını sallarken tuvaletin kilidini açıp çıktı. Fethi de derin bir nefes alıp verirken arkasından yürümeye başladı.
Eylem endişe ile dudaklarını ısırırken nazlı yanına geldi. "Noldu..?" diye sorunca eylem etrafa göz gezdirdi. "Dışarı çıkalım..!" diye mırıldanırken nazlı kafasını salladı. Eylem ayağa kalkıp hızlı adımlarla sınıf kapısına doğru ilerledi. "Fethi hoca dışarı çıkmak yok dedi..!" Simgenin seslenmesi ile eylem sinirle karışık gülerken nazlıya baktı. "Ben parçalarım bunu..!" Sessiz söylediği cümle ile nazlı kafasını sallarken "Boşver..!" diyip sırtından iterek sınıftan dışarı çıkmasını sağladı. Eylem camın kenarına geldiğinde duvara yaslanıp nazlıya baktı. "Valla bu kız elimde kalır benim ha..!" Nazlı eylemin sırtını sıvazladı. "Boşver şimdi onu. Konumuz o değil. Noldu..?" Eylem sıkıntılı bir nefes verirken camdan dışarı baktı. "Göksel gördü bizi..!" Cümlesini bitirmesiyle gökselle fethinin bankta oturduğunu gördü. "Nasıl gördü..?" Eylem nazlıyı duymazken camdan ikisini izliyordu. Nazlı "Nereye bakıyorsun sen..?" diye sorarken eylemin baktığı yöne doğru baktı. "Eylem çatlatma da anlat..!" Nazlının eylemi dürtmesiyle eylem irkildi. "Ya fethi beni öptü..!" Bi anda söylediği cümle ile nazlı gözlerini büyütürken kocaman güldü. "Ee barıştınız o zaman..!" Eylem göz devirirken saçlarını geriye attı. "Sence şuan konu bumu nazlı..?" Nazlı omzunu silkerken iyice eyleme yaklaştı. "Ee devamı..? Anlat hadi..!" Eylem kafasını öne eğerken kuruyan dudağını dili ile ıslattı. "Bir an olan bir öpüşmeydi. Birden oldu yani. Hesapsız kitapsız oldu. İkimizde engel olamadık birbirimize.!" Nazlı eylemin cümleleri ile kafasını salladı. "Bunu sınıfta yapmanız delilik gerçekten..!" Eylem kafasını salladı. "Evet, kendimizi kaybettik sanki o an. Başka birisi görseydi çok kötü sonuçlar doğurabilirdi..!" Nazlı camdan fethi ile göksele bakarken eylem sıkıntılı bir nefes verdi.
Fethi derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Bu okula gelirken ayaklarım hep geri geri gidiyordu ilk gün. Çünkü isteyerek değil zorunlu geldiğim bir okuldu. O zamanlar bilemezdim aşkımı daha doğrusu imkansız aşkımı burda bulacağımı..!" Göksel dikkatle fethiyi dinlerken fethi konuşmaya devam etti. "Tanışmamız biraz klasik oldu..!" diyip güldü kendi kendine. "Çarpıştık, Kitaplar yere düştü felan. Sonra okuduğu kitap ilgimi çekti. Benim en az 3 kere okuduğum bir kitabı ilk kez birisinde gördüm. O günden sonra eylem ilgimi çekmeye başladı. Takip etmeye, izlemeye başladım onu. Sonra nasıl oldu bilmiyorum, o da beni takip ediyormuş. İlk başta ikimizde istemedik, olmaz dedik. Bir öğretmen ve öğrenci ilişkisi etik değil. Kulağa çok kötü geliyor demi..! Ama ikimizde dayanamadık. Bu aşka başlarken herşeyi göze aldık. Evet çok tartıştık birbirimizi çok kırdık ama bunların hiçbiri aşkımızın önüne geçmedi..!" Göksel dolan gözlerini kırpıştırırken Fethiye baktı. "Bizim aşkımızın önünde çok engeller vardı. Hala da var. Ama birbirimizi çok seviyoruz..!" Fethi cümlesini bitirdikten sonra uzun bir sessizlik olurken Göksel konuşmaya başladı. "Nasıl kendine aşık ettin onu..?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Dedim ya bilmiyorum. Bütün bunlar çok kısa bir süre içinde oldu. İkimizde fark etmeden birbirimizi izliyormuşuz..!" Göksel kafasını salladı. "Eylem seni çok seviyor. Seni öyle bir anlattı ki bana, yerinde olmam için nelerimi vermezdim..!" Fethi susmayı tercih ederken derin bir nefes alıp verdi.
Eylem hala camdan onları izlerken içi içini yiyordu. "Off ne konuşuyorlar acaba ya..?" Eylemin mırıldanmasıyla nazlı hiçbişey demedi. Göksel ile fethinin banktan kalkıp okula girmesiyle eylemin kalbi çıkacakmış gibi atarken nazlı onu izliyordu. "Ben bi fethi ile konuşiyim..!" Nazlı kafasını sallayıp sınıfa giderken eylem de merdivenlere doğru yöneldi. Merdivenlerden inerken Göksel ile karşılaşınca ikisi de duraksadı. Göksel hiçbişey demeden merdivenlerden çıkarken eylem sıkıntılı bir nefes verip matematik sınıfına doğru ilerledi. Tam sınıftan girmek üzere olan fethiyi görünce "Fethi hocam..!" diye seslendi. Fethi eylemin sesini duymasıyla gülümserken durdu. Hemen ciddi bir ifadeye bürünüp ona doğru döndü. Eylem yavaş adımlarla Fethiye yaklaştı. "Görmüş mü..?" Eylemin sorusu ile fethi kafasını aşağı yukarı salladı. "Eee ne konuştunuz..!" Fethi sınıfın kilidini çevirip kapıyı açtıktan sonra eli ile içeri gösterdi. Eylem kafasını sallayıp içeri girerken fethi de girip tekrar kapıyı kilitledi. "Herşeyi anlattım eylem..!" Eylemin kaşları anlamsızca havalandı. "Herşey derken..?" diye sorunca fethi hafiften gülümsedi. "Aşkımızın nasıl başladığını anlattım. Elimizde olmadan birbirimize nasıl tutulduğumuzu anlattım..!" Eylem fethinin lafları ile mest olduğunu hissederken fethi de eyleme doğru yaklaşmaya başladı. Eylem bir kaç saniye sonra büyünün etkisinden çıkarken fethi tam dibindeydi.
"Sınıfta yaptığımız delilikti biliyorsun demi..?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Aşk başlı başına bi delilik zaten. Seni sevmek bir delilik..!" Eylem fethinin cümleleri ile etkilenmemek için kendini zor tutarken yutkundu. "Nasıl böyle bişey yaptık anlayamıyorum. Nasıl kendimizden geçtik..!" Fethi eylemin dudağına bakarken kendi kurumuş dudaklarını dili ile ıslattı. "Aklımı başımdan alıyorsun çünkü. Senin yanında mantıklı düşünemiyorum. Dilim tutuluyor sanki, konuşamıyorum..!" Eylem fethinin bu hareketlerine anlam veremezken göğsüne baskı yaparak itti. "Fethi napıyorsun..?" diyince fethi de kaşlarını anlamsızca havalandırdı. "En son ki konuşmamızı hatırlıyorsun demi..?" Fethi modunu düşürürken kafasını salladı. "Cafe de konuşan adamla buradaki adam aynı kişi değil sanki..!" Eylemin iğneleyici lafları ile fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem bak..!" diyip eyleme bir adım yaklaşırken eylem geri çekildi. Eylem'in bu hareketi ile fethi gözlerinin dolmasına engel olamadı. "O gün bişey olmuştu sanki bana. Hiçbişey düşünemiyordum..!" Eylem sinirle karışık gülmeye başladı. "Dediklerimin hiçbiri gerçek düşüncelerim değil..!" Eylem önüne gelen saçlarını geriye attı. "Sensiz yapabileceğimi düşündüm. Ama yanılmışım..!" Eylem kafasını sağa sola sallarken akan gözyaşlarını sildi. "Ama sensiz bi kaç gün bile yapamadım ben eylem..!" Fethi sesinin titremesine engel olamazken eylem konuşmaya başladı. "O gün haklıydın fethi. Bu aşk bizi yordu. Gerçekten dinlenmeye ihtiyacımız var..!" Eylem cümlesini bitirdikten sonra kapının kilidini açıp sınıftan çıkarken fethi dolan gözleri ile arkasından bakakaldı. Eylem gözyaşlarını silip koridoru hızlı adımlarla yürümeye başladı. Fethi ise yıkılmış hali ile koltuğa oturdu. "Hayır. Haklı değildim eylem..!" Mırıldanmasıyla birlikte gözünden yeni yaşlar akarken asıl avı çekmeye şimdi başladığını biliyordu.
BÖLÜM SONU
1095 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪