Eylem fethi den ayrıldığında ağzından şu cümleler döküldü.
E:.........Fethi dikkatle karşısındaki kadını izliyordu. Ne yapmaya çalıştığını bi türlü anlamıyordu.
E:"Ben çok teşekkür ederim" dedi dudaklarını ısırarak. Sonra hızlı adımlarla ordan uzaklaşırken parmağını dudağında gezdiriyordu. Fethi ise arkasından bakakalirken dudağına götürdü parmağını. İkisi de bu öpücüğün etkisindeyken ateş ve nazlı şaşkınlıkla onları izlemişti.N:"Ohaa naptilar bunlar. Ya bi gören olmuşsa" dedi elini ağzına götürerek.
A:"Ders saati kimse görmemiştir" dedi rahat bir tavırla.
N:"Hocam nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz" dedi hafif bağırarak. Ateş etrafa göz gezdirdikten sonra ani bir hamleyle nazlıyı kendine çekti ve öptü. Ayrıldığında nefes nefese kalmış bir şekilde konuşmaya başladı.
A:"İşte bu kadar rahatım" dedi tebbesüm ederek. Onun gülümesine karşılık nazlı da gülmüştü. Ateş göz kırparak giderken nazlı hala öpücüğün etkisinde kalmış bir şekilde pencerenin kenarında duruyordu. Eylemin gelmesiyle irkilip kendini düzeltti. Eylem ve nazlı bir süre birbirlerine baktıktan sonra aynı anda "Biz öpüştük" dediler. Sonra kahkaha attilar. İlk konuşan nazlı oldu.
N:"Sizinkini gördük. İlk ben anlatcam" dedi büyük bir heyecanla.
E:"Tamam akşam sizdeyim" dedi oda büyük bir heyecanla.
N:"Hayret her zaman davet ederdin şimdi ise sizdeyim diyorsun" dedi imalı bir bakış atarak.
E:"Siz de takılalım ya" dedi geçiştirmeye çalışarak.Fethi hala öpücüğün etkisinde kalmış bir şekilde matematik sınıfinda oturuyordu. Bir süre sonra ateşin gelmesiyle düşüncelerin içinden çıkıp ateşe baktı.
A:"Dayıoğlu bişey dicem" dedi kafasını kasiyarak.
F:"Söyle" dedi ateşin yüzüne bakmak yerine pencereden dışarı bakarak.
A:"Ben nazlıyı öptüm" dedi bir anda. Fethi ise sadece gülümsedi.
F:"İlk öpüştüğümüz günün aynı gün olması." dedi. Gözleri hala pencereden disaridaydi. Sonra bakışlarını ateşe çevirerek "Hayır ya aynı gün değil" diye ekledi. Ateş ise şaşırarak cevap verdi.
A:"Nasıl aynı gün değil ya. İlk defa bugün öptün. Lan başka ne zaman öptün?" Dedi hafif bağırarak.
F:"Laan dur oğlum. Bağırma hemen. Dün öptüm" dedi. Son cümlesini tebessüm ederek söyledi.
A:"Vayyy ve bana anlatmadin" dedi yanından kalkarak.
F:"Ha bide kız gibi trip at " dedi gülerek.
A:"Ne atcam be ne yaparsan yap" dedi.
F:"Eylem neden bana birden iyi davrandı ya" diye düşünürken birden sesli söylediğinin farkında değildi.
A:"Niye olcak. Nazlı anlatmıştır severek evlenmedigini felan" dedi tekrar yanına oturarak. "Oğlum bu sınıfa koltuk yerleştir, böyle rahat oturulmuyor bu ne böyle" dedi sınıfa göz gezdirerek.
F:"Bende düşünüyordum. Arada burda uyurum. Çok uykum var zaten. Şuan koltuk olsa uyudum mesela" dedi esneyerek.
A:"Esneme lan uykumu getircen benim de. Bak ne yapalım biliyomusun?" dedi ayağa kalkıp sınıfa tekrar göz gezdirerek.
F:"Ne yapalım dekorcu ateş bey" dedi gülerek.
A:"Dalga geçme lan fikir vercez. Müdürün eski koltuklarını alalım depodan."
F:"Şu deri olanlar mı" dedi oda yerinden kalkarak.
A:"Aynen şu köşeye koyarız. Bende arada uyurum burda efsane olur" dedi
F:"Kira parası alırım" dedi gülerek.
A:"Öpücük veririz kurtarmaz mı" dedi havalı şekilde bakarak.
F:"Tamam çirkinlesme. Yarın şu koltuk işini halledelim o zaman" dedi ellerini birleştirerek.Akşam eylem nazlıya gittiğinde oda tam teşkilatliydi. Eylem kahkaha atarak konuşmaya başladı.
E:"Bu akşam bana bir kilo alicaz anlaşılan" dedi yatağın üstündeki abur cuburlara bakarak.
N:"Kuru kuruya anlatamam ben" dedi gülerek.
E:"Neyse başla. Fazla vaktim yok" dedi saatine bakarak.
N:"....................
Eylem 2 saat sonra eve girdiğinde babasinin ve annesinin tartışmasıni görmüştü. Yaklaşık 3 gündür her akşam böyle tartışıyorlardı. Eylem artık dayanamayip kulaklığıni takip yatmıştı.Fethi akşam çalışma odasin da 11. sınıfların matematik sınav sorularını hazırlıyordu. Kahvesini yudumlarken gelen pati sesleriyle bakışları kapıya yöneldi.
F:"Canım gel bakiyim buraya" diyip kollarını açınca gece hemen kucağına atladı.
F:"Gece'm güzel oğlum benim" diye severek kafasını okşadı. "Gece" diyince aklına eylem gelmişti. Hemen telefonunu açıp yanında yattığı gece çektiği fotoğraflara baktı. Ekran da eylemin fotoğrafının çıkmasıyla gece havlamaya başladı, fethi ise onun havlamasiyla gamzelerini belli ede ede güldü. "Çok güzel kız demi" dedi fotoğrafa aşk dolu gözlerle bakarak. Fethi'nin öyle demesiyle gece bir kez havlayinca fethi kahkaha attı. "Artık anlıyorsun beni" dedi ve geceye daha çok sarıldı. "Bak bu gördüğün kız benim aşkım,ilkim,tekim,sonum" dedi derin derin fotoğrafa bakarak. Gece ise telefona patisini atmıştı."Sende çok sevdin demi" dedi eylemi daha çok yakınlaştırarak. "Bundan sonra benim hayatım bu 4 kelimeden ibaret; 'gece,eylem, beşiktaş ve matematik'" diyip kuvvetli bir kahkaha attı.
Fethi sabah uyandığında her yerinin ağrımasıyla masada uyuduğunu fark etmişti. Eli ilk telofana gittiğinde saate bakmasiyla bir oh çekti. Saat 07.20'di ve gecikmemisti. Yüzünü yikadiktan sonra telefonunu eline aldı. Şifresini girer girmez karşına eylemle çektiği fotoğrafı görünce gülümsedi. "Demek bu fotoğrafla uyuya kalmışım" diye mırıldandı.
Okula girdiğinde gözü eylemin her zaman oturduğu yere takılmıştı ama görmemişti. Bu onu üzse de bugün 2 saat derslerinin olması sevindiriyordu.
Sınıfa girdiğinde eylemin kafasını sıraya koymuş uyuduğu dikkatini çekmişti. Genç adam yoklamayi alıp sınıf defterini doldurana kadar en az 20 defa kaçamak bakışlar atmıştı genç kıza.
Nazlı eylemin koluna dokundurarak uyandırdı ve konuşmaya başladı.
N:"Canım bir sıkıntı mı var? Noldu?" dedi sırtını sıvazlayarak.
E:"Hayır uykumu alamadım sadece" dedi gözlerini kaçırarak. Fethi'nin derse başlamasıyla eylem defterini sıranin üstüne çıkarmıştı. Tüm ders sevdiği adamı izlemek varken kafasıni sıranın üstüne koyup düşünmeyi tercih etmişti. Genç adamın yüzünü görmese bile sesiyle bile rahatliyordu kız. Genç adam kızın bu hallerine anlam veremese de hicbisey olmamış gibi ders anlatmaya devam etti.
2. Saat ye bitmek üzereydi ve eylem hala kafasını sıranın üstüne koymuş düşünüyordu. Zilin çalmasıyla fethi nazlıya kaş göz işareti yaparak peşinden gelmesi gerektiğini söyledi. Nazlı ise onaylar bir şekilde kafasını sallayarak peşinden gitti. Uygun bir yer bulunca fethi durdu ve nazlinin yanına gelmesini bekledi.
F:"Nazlı eylemin nesi var biliyor musun?"
N: Bilmiyorum. Dün akşam iyidi. Ailesi ile ilgili bir sorun olabilir" dedi kollarını göğsünde birleştirerek.
F:"Anladım bişey öğrenirsen bana söyle" diyip öğretmenler odasına doğru gitti. Nazlı da sınıfa doğru giderken Tuğçe ile çarpıştı.
T:"Kızım önüne baksana" dedi sert bir şekilde. Nazli ise sadece "pardon hocam" diyebildi. Arkasından da " Bu hoca ne ara geldi" diye mırıldandı.
Öğle arası olmadan fethi koltukları depodan sınıfa tasirttirmisti bile. Sınıfa girdiğinde resmen içi huzur doluyordu. "Öğle arasına kadar uyuyim bari" diye kendi kendine konuşup koltuğa uzandı. Ama aklı eylemdeydi. Neden üzgün olduğunu bı türlu bulamamıştı. Sevdiği kızın üzgün olması onu da üzüyordu.
Öğle arasına son 1 saat kalmıştı ama eylem derse girmek yerine bankta bacaklarını bağdaş kurup oturmuştu. Fethi de nefes almak için dışarı çıkarken eylemi gormesiyle yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.
Genç kiz telefonuna gelen mesajla hüngür hüngür ağlaamaya başlarken genç adam hızlı adımlarla onun yanına gitti.
F:"Eylem noldu" dedi ama eylem ağlamaktan başka bişey yapmıyordu. Genç adam bir kaç kez sorusunu tekrarladı ama eylem hala cevap vermek yerine ağlıyordu. Genç adam onu banktan kaldırıp matematik sınıfına götürdü. Eylemi koltuğa oturtup kendisi de yanına oturdu. Kapıyı kitlemeyi unutmamıştı. Genç adam tam soru sormak için dudağını aralarken eylem parmağıyla adamın dudağına baskı yapmıştı.
E:"Lütfen bişey sorma. Sadece yanında kalmak istiyorum. Eğer sende istiyorsan" dedi. Fethi ise hiçbirşey demeden eylemi göğsüne yatırdı.
F:"Herşeyden çok istiyorum" diyince Eylem'in ağlamasi dinmisti.
E:"Huzur bulduğum tek yerdeyim şuan. Keşke hep burada kalabilsem" diyince genç adam daha çok göğsüne bastırdı genç kızı. Eylem kafasını kaldırıp genç adama bakarken adam zaten ona bakmış bir vaziyette duruyordu. İkiside aralarında ki milimlik mesafeyi kapatmak için yaklaşmaya başladılar. Kapının çalmasıyla ikisi de geri çekilip kapıya doğru baktılar.BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizin için yetiştirdim.💜
25 yorum+50 vote olmadan yeni bölüm gelmicek.
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
Sezon finaline adım adım 🌿
1216 Kelime✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪