11. Bölüm

2.8K 153 57
                                    

Ateş yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledi. Kapının kolunu indirdi ve gördüğü kişiyle şok oldu.
X:Selam

Gelen bir kadındı. Ateşin ve fethinin baya nefret ettiği bir kadındı. Kadının "İçeri almicakmisin" demesiyle ateş bu düşüncelerden çıkıp kadına cevap verdi. "Ne işin var burda Tuğçe" dedi sert bir sesle.
"Hepsini içerde konuşuruz" dedi ve içeriye doğru bir adım attı. Ateş ise önünü keserek konuşmaya başladı.
A:"İçeri alacağımi kim dedi? Ne diyorsan burda de" dedi. Hala sinirliydi.
T:"Neden bu kadar sinirli ve katısin?"
A:"Neden mı? Bı düşün istersen"
T:"Terk ettim diye mi bu sinir?"
A:"Hiç birşey umrumda değil Tuğçe. Lütfen git" dedi ve kapıyı suratına kapattı. Geri içeri girdiğinde koltukta uzanmış bir adet fethi gördü. Ateş sinirli bir şekilde fethiye bağırmaya başladı.
A:"Laan insan gelir bakar. Kapıda beni öldürseler haberin olmucak" dedi. Fethi ise sakin bir şekilde cevap verdi.
F:"Konuşmalardan Tuğçe' nin geldiğini anladım. Hem bağırıp sinirini benden çıkarma" dedi.
A:"Niye geldi lan şimdi bu?"
F:"Seni yeniden kazanmak için olabilir" dedi tavana bakarak.
A:"B*k kazanır" dedi sert bir şekilde.
F:"Neyse kardeşim, sohbetine doyum olmuyor ama benim kalkmam lazım. Evde beni bekleyen bir köpeğim var biliyorsun" dedi gülerek. Ateş ise göz devirerek cevap verdi.
A:"Aman bekletme köpeğini git"

Eylem kantinde her zamanki yerinde oturmuş nazlıyı bekliyorum bahanesiyle fethi nin gelmesini bekliyordu. Ama ne yazık ki nazlı fethiden önce gelmişti.
N:"Günaydın" dedi. Eylem ise yalancı bir gülüşle "günaydın" dedi.
N:"Ee hadi sınıfa çıkalım" dedi ayakta durarak. Eylem ise gözünü kapıdan ayırmiyordu. "Hem sen kime bakıyorsun" diye ekledi nazlı ve kapıya doğru baktı. Gözlerini büyüterek "Yoksa mertimi bekliyorsun" dedi.
E:"Ne beklicem ve onu?" dedi. Hala gözü kapidaydi.
N:"Ee kim o zaman" dedi meraklı gözlerle eyleme bakarak. Eylemde bi an gözünü kapıdan ayırdı ve nazlıya bakarak konuşmaya başladı.
E:"Nazlı ben galiba,seviyorum. " dedi çekingen bir şekilde.
N:"Kimi" dedi gözünü büyüterek. Aslında cevabı çok iyi biliyordu.
E:"Söyleyemem burda, yerin kulağı var" dedi gülerek.
N:"Tamam kasma, ben biliyorum. Rahat ol" dedi gülerek.
E:"Nerden biliyorsun kız" dedi biraz daha nazlıya yaklaşarak. Bu sırada fethi girdi içeri. Onları öyle hararetli konuşarak görünce tebessüm etmişti fethi. Genç kızın bu telaşlı halleri çok hoşuna gidiyordu. Eylem de birden kafasını çevirip ona bakınca gülüştuler. Nazlı bu durumu fark edince eylemi dürttu.
N:"Heyy noluya size ya? Gülüşmeler de başlamış." dedi sevinçli bir şekilde.
E:"Saçmalama. Benimki tek taraflı bir aşk. Bir öğrencisine mi aşık olcak. Hem bu konuları burda konuşmak istemiyorum."
N:"Tamam bi ara konuşuruz" dedi nazlı büyük bir heyecanla.

İlk ders matematik olduğu için yine matematik sınıfına gittiler. Herkes eyleme "Aman sen sakın boyalara yaklaşma" diyip gülüyorlardi. Bu sırada fethi girdi içeri. Herkes gülmesini kesmişti. Genç adam konuşmaya başladı.
F:"Bugün sınıfı yapmaya devam etmicez. Bahcede çiçek dikme etkinliği varmış. Herkes bahçeye gitsin. Yarın devam ederiz artık" diyince herkes sınıftan çıkmıştı. Eylem de çıkarken fethiyle bakismayı ihmal etmemişti 😂. Fethide sınıfı kitleyip bahçeye çıktı. Herkes eline bir fidan almış dikmeye çalışıyordu. Fethi ise telefonuna bakıp gülüyordu. Bunu fark eden eylem neye güldüğünü merak etmiş bir şekilde onu izliyordu. Nazli hemen yanına geldi.
N:"Gözünle yedin adamı" dedi gülerek.
E:"Ya baksana şuna resmen telefona bakıp gülüyo. Acaba kimle mesajlasiyor. Ya sevgilisi varsa " dedi nefes almadan konuşarak.
N:"Kızım bı dur, nefes al. Kimseyle mesajlastigi felan yok. Parmakları hareket etmiyor. Büyük ihtimal fotoğraflara bakiyo."
E:"Vay be üstün stalk yeteneğini konusturdun" dedi alkislayarak.
N:"Mal alkışlama, herkes bize bakıyor" dedi göz devirerek.
E:"Ama o bakmıyor. Artık nasıl dalmışsa" dedi üzgün bir şekilde.
N:"Takma" dedi sırtını sıvazlayarak.

Bu sırada ateş geldi bahçeye. Bunu fark eden nazlı hemen kendini düzeltti. Ateş "Kolay gelsin gençler" diye bağırdı. Sonra fethi ile konuşmaya başladı.
A:"Oğlum resmen aşk yaşıyon şu köpekle. Fotoğrafina bakıp gülmek ne demek lan." dedi kahkaha atarak. Sessizce "Eyleme bile böyle yapmadın" dedi. Fethi ise yavaş hareketlerle ateşe doğru dönerek ve sessiz bir şekilde konuştu.
F:"Eyleme böyle yapmadığımi nerden biliyorsun" dedi.
A:Diyosun
F: "Diyorum." dedi ve eyleme baktı. Dikemedigini görünce yardım etmek için yanına gitti.
F:"Yardıma ihtiyaç var sanırım" dedi gülerek.
E:"Evet. Her yerim toprak oldu." dedi ellerini göstererek.
F:"Sevmiyor musun toprağı?"
E:"Hayır,aksine çok severim. Elektriğimizi alır" dedi gülerek. Fethi de onun gülmesine karşılık gülmüştü. Yanına eğilerek fidanı elinden aldı.
F:"Nazik tutmalısın bunları. Çok kırılganlar" dedi gülerek. Eylem de kocaman gülmüştü o gülerek. Bu sırada farkında olmadan ikisi de çok yaklaşmıştı. Bakışlar dudaklara kaymıştı. Ama ikiside ayni anda geri çekilmişti. Bu sefer ortam müsait değildi. Dikmeye başladıklarin da elleri değişmisti birbirlerine. İkisi de çekmek istemiyordu elini, ama zorundaydılar. Dikdikten sonra eylem gülerek konuşmaya başladı.
E:"İsim koymak lazım şimdi buna" dedi. Fethi biraz düşündükten sonra konuşmaya başladı.
F:"O zaman 'Eyfet' olsun" dedi ve göz kırparak gitti. Arkasında bir çift meraklı göz bıraktı. Eylem kendi kendine mırıldandı. "Eyfet' ne ya"

Öğle arası eylem bahçede oturuyordu. Nazlı elinde iki tostla geldi ve birini eyleme uzattı.
N:"Bugün öğle yemeğin benden. Hadi yine iyisin" dedi gülerek. Eylem ise dalgindi. "Ne düşünüyorsun" diye ekledi Nazlı.
E:"Fethiyi. Bana bişey dedi de onu düşünüyorum."
N:"Bugün simgenin olmaması çok iyi oldu. O olsa böyle yalnız kalamazdiniz. Hep sizi izledim. Bı ara yakinlastiniz. Tam dürtmeye gelecektim ki ayrıldiniz Allah'tan."
E:"Ona o kadar yakın olunca dayanamıyorum. Nefesini hissetmem, kokusu. Her şeyi mest ediyor beni.
N:"Ee ne dedi sana? Neyi düşünüyordun?"
E:"Fidanı birlikte diktik ya, sonra ben buna bir isim koyalım dedim. Eyfet' diyip gitti. O ne diye sormama bile fırsat vermedi."
N:"E git sor"
E:"Bilmem. Cesaret edebilirsem sorarım belki" dedi ve tostunu yemeye başladı.
N:"Tostu yemezsin sandım"
E:"Neden yemiyim"
N:"3 waffle den sonra"
E:"O dünde kaldı" dedi ve ikisi de aynı anda kahkaha attı. Bu sırada ateş ve fethi camdan onları izliyordu. Sessizliği bozan fethi oldu.
F:"Biraksalar,sabaha kadar izlerim onu."
A:"Bende" dedi nazlıya dalmış bir şekilde.
F:"Sana ne oluyor lan? Hani sevmiyodun nazlıyı!"
A:"Seviyorum lan! Varmı bir diyeceğin?"
F:"Yok kardeşim, sev. Ben sadece bu kadar çabuk itiraf edicegini bilmiyodum."
A:"Zorladin. Napiyim"

Zil çaldığında nazlı ile eylem içeri girdi. Fethinin koridorda nöbet tuttuğunu gören eylem gizlice onu izlemeye başladı.
N:"Kızım ne duruyorsun? Hadi git sor" dedi kulağına.
E:"Soramam" dedi çekingen bir şekilde.
N:"Sen sormassan ben sorarım. Catlicam yoksa meraktan" diyip Fethiye doğru ilerledi. Eylem ise onu durdurmaya çalışınca fethi onları fark etmişti. Onlara doğru gelip konuşmaya başladı.
F:"Kızlar bir sorun mu var?" dedi ikisinide süzerek.
N:"Yok bir sorun hocam" diyip hızlı adımlarla ordan uzaklaştı. Eylem ile fethi yalnız kaldı. Eylem bi cesaretle konuşmaya başladı.
E:"Hocam bişey sorabilirmiyim?"
F:"Sor tabi" dedi meraklı gözlerle. Zil çaldığı için koridor boşalmışti. Sadece ikisi vardı. Eylem biraz düşündükten sonra konuşmaya başladı.
E:"Eyfet' ne demek?" dedi gözlerini genç adamdan ayırmadan.
F:...........

BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz 🙏

Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum
1158 kelime✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin