Genç kız ısrarla kapıyı çalarken sıkıntılı bir nefes verdi. Kısa bir süre sonra kapının açılmasıyla gülerken derin bir nefes alıp verdi. Genç adam eylemi görmesiyle kaşlarını çatarken birşey demeden içeri girdi. Eylem de içeri girip kapıyı kapatırken yavaş adımlarla salona doğru ilerledi. "Fethi özür dilerim..!" Fethi bişey demezken televizyondan kanal geziyordu. "Fethi bir şey demeyecek misin..?" Fethi televizyonu kapatıp bakışlarını eyleme yöneltti. "Ne diyeyim eylem, ya adam resmen bana bu kız birşeyin değil sanane dedi, ne diyim ben daha..!" Eylem montunu çıkarıp koltuğa atarken fethinin yanına oturdu. "Ya haklısın, söylemeliydim ama söyleyemedim..!" Eylem fetihinin elini tutarken fethi geri çekti. "Neden söylemiyorsun eylem..? Adama yüz veriyorsun, umutlanıyor..!" Eylem gözlerini devirdi. "Ya hemen söyleyemedim işte anla beni... En kısa zamanda söyleyeceğim söz..!" Fethi kafasını diğer tarafa çevirirken eylem tekrar elini tuttu. "Fethi, aşkım... yıllar sonra yeniden kavuştuk...Birbirimize hasretiz... Yapma böyle..!" Eylemin cümleleri ile fethi yumuşarken kafasını ona çevirdi. "Kimin ne bildiği umrumda değil, ben sana aşığım, yetmez mi bu..?" Fethi kocaman gülerken eylemin dudağına uzandı. "Artar bile..!" diye mırıldanıp eylemin dudağına yapıştı. Genç kız büyük bir tutku ile karşılık verirken ellerini fethinin saçında gezdirmeye başladı. Fethi elini eylemin sırtında gezdirirken kazağının eteğinden içeri soktu. Eylem fethinin eli ile ürperirken geri çekildi. "Uslu dur..!" Eylemin cümlesi ile fethi kocaman güldü. "Doymuyorum sana, dudaklarına..!" Eylem fethinin yüzünü koşarken konuşmaya başladı. "Bir daha asla küsmek yok, bir daha asla ayrılmak yok..!" Eylemin cümlesi ile fethi kafasını sallarken tekrar tutku ile birbirlerinin dudaklarına yapıştılar.Genç kız elindeki mısırı adamın ağzına uzatırken zilin çalması ile yerinde kıpırdandı. "Kim bu şimdi ya..?" Fethinin söylenmesi ile eylem gülerken filmi durdurdu. "Ben gidip bakayım bi..!" Fethi kafasını sallarken üstünü düzeltip kucağındaki mısırı sehpaya koydu. Eylem dürbünden bakıp kapıyı açarken kocaman gülümsediler. "Hoşgeldiniz..!" Nazlı ve ateş gülümseyip içeri girerken eylem ve nazlı sarıldı. "Ne oldu..? Ne bu mutluluk..?" Eylemin sorusu ile nazlı kahkaha attı. "İçeri geçelim anlatırız..!" Eylem kafasını sallarken hep birlikte içeri girdiler. "Film mi izliyordunuz..? Böldük mü..?" Ateşin cümlesi ile fethi kafasını sallarken eylem ona bakıp gözlerini büyüttü. "Yok zaten bitmek üzereydi..!" Eylem cümlesini bitirdikten sonra fethinin yanına geçip otururken ateş ve nazlı da oturdu. "Bizim size bir haberimiz var..!" Nazlı ve ateş el ele tutuşup birbirine bakıp güldüler. "Hadi oğlum çatlatmayın adamı..!" Ateş derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. "Biz nikah tarihi aldık, 1 ay sonra evleniyoruz..!" Ateş ve nazlı kahkaha atarken eylem ve Fethi şaşkınlıktan bir süre sustular. "Saçmalama kızım biz bir ayda hayatta hazırlanamayız..!" Eylemin cümlesi ile fethi göz devirdi. "Aşkım gerçekten vereceğin ilk tepki bu mu olmalıydı... Aferin ateş bas nikahı direk, beklemeye gerek yok..!" Fethinin cümleleri ile eylem göz devirdi. "Ya bunun gelinliği, saç modeli, düğün mekanı, ayakkabısı, takısı derken bir sürü olayı var fethicim... Sizin gibi üstümüze smokin giyip gelmiyoruz..!" Ateş ve nazlı onları hiç dinlemeden birbirlerine bakıp gülümsediler. "Aman fethi şu an bunu seninle tartışmayacağım..!" diyip nazlıya döndü. "Oğlum evleniyoruz, sevinsenize..!" Ateşin cümlesi ile eylem ayağa kalkıp nazlıya sarılırken ateşle fethi de sarıldı. "Umarım hep mutlu olursunuz..!" İkisi de birbirine bakıp kocaman gülümserken eylem ve fethi de birbirine sarıldı.
Eylem arabadan inip okula doğru ilerlerken fethinin seslenmesi ile durdu. "Noldu..?" Fethi etrafa bakındıktan sonra eylemin elini tuttu. "Artık kimseden saklamamıza gerek yok..!" Eylem hafif gülümseyip kafasını sallarken okulun içine girdiler. Tüm öğrenciler onlara bakıp aralarında konuşurken eylemin gerginliği her halinden belli oluyordu. "Sakin ol..!" Fethi cümlesi ile beraber eylemin elini daha sıkı tutarken eylem gülümsedi. Karşıdan gelen poyraz gördüğü manzara ile yutkunmakta zorlanırken sıkıntılı bir nefes verip onlara doğru ilerledi. Karşı karşıya durduklarında sessizliği bozan fethi oldu. "Tebrik mi edeceksin..?" Fethinin histerik gülüşü poyrazı daha da sinirlendirirken eyleme döndü. "Aramızda bir şey yok demiştin..!" Eylem dudaklarını birbirine bastırdı. "Yalan söyledim... kusura bakma..!" Poyraz sinirle kafasını salladı. "Ya allah aşkına aramızdaki elektriği fark etmemen imkansızdı, biz istesekte ayrı kalamazdık..!" Poyraz bir şey dememeyi tercih ederken tekrar eyleme baktı. "Biz bir özel konulabilir miyiz..?" Fethi eylemin elini sıkarken kafasını sağa sola salladı. "Hayır konuşamazsınız..!" Eylem gülümseyip Fethiye baktı. "Fethicim lütfen konuşalım bi..!" Fethi biraz düşündükten sonra kafası ile onaylarken poyraza baktı. "Sonra görüşürüz aşkım..!" Adamın cümlesi ile poyraz göz devirirken fethi elini eylemden çekip yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪