73. Bölüm 'Yoruldum'

1.8K 109 46
                                    


Genç kız matematik sınıfından çıkar çıkmaz kendini yangın merdivenine atarken hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Gözyaşından dolayı saçları hep yüzüne yapışırken nefes almakta zorlanıyordu. "Allah'ım bana yardım et..!" Mırıldanmasıyla birlikte ağlaması daha da şiddetlenirken nefes almakta zorlanıyordu. Yangın merdiveninin kapısının açılmasıyla eylem o yöne doğru baktı. Nazlının geldiğini görmesiyle ağlamaya devam ederken nazlı yanına çöktü. "Canım benim... Noldu..? Ne bu halin..?" Nazlının gelen art arda sorularıyla eylem'in ağlaması şiddetlendi. "Nazlı bu sefer bitti. Herşey bitti..!" Nazlı anlamaz gözlerle eyleme baktı. "Ne bitti eylem..?" Eylem gözyaşlarını silip nazlıya baktı. "Fethi ile ayrıldık, bu sefer kesinlikle bitti. Geri dönüşü yok..!" Nazlı eylemi göğsüne bastırıp ağlamasını dindirmeye çalıştı. "Çok iyidiniz noldu birden..?" Eylem ağlamaktan konuşamazken nazlı saçlarını okşamaya başladı.

Fethi sinirle masadaki herşeyi yere indirirken küfür etmeyi ihmal etmiyordu. Ateş sınıfa girip kapıyı kirlerden fethi onun geldiğini fark etmemişti bile. Sınıfı yeteri kadar dağıttıktan sonra yere çökerken ateşte onunla beraber çöktü. "Dayıoğlu noluyor..?" Fethi'nin sinirden elleri titrerken dolan gözlerini kırpıştırdı. "Eylemle ayrıldık..!" Sakin bir şekilde kurduğu cümlenin sonunda elini sertçe yere vururken ateş irkildi. "Allah kahretsin ayrıldık..!" diye bağırdı. "Oğlum noldu birden çok iyidiniz..?" Fethi derin nefesler alıp verirken ateşe baktı. "Ateş hiç konuşcak halim yok..!" Ateş kafasını sallayıp sınıfın dağınıklığına bakarken fethi ayağa kalktı. "Bizim yine içme gecemiz gelmiş, uzun zamandır yapmıyorduk zaten..!" Fethi hiçbişey demeden kafasını sallarken koltuğa oturdu. "Bütün gece eylemi anlatırım ama..!" Fethi'nin mırıldanmasıyla Ateş gülerek kafasını salladı. "Söz sıkıldım demek yok..!" Fethi baktığı yerden gözünü ayırmadan kafasını salladı. "Yalnız bende bi gece böyle nazlıyı anlatırım, sende sıkılmadan dinliceksin söz ver..!" Fethi ateşe bakıp "tamam..!" diye mırıldandı.

Eylem suyundan bir yudum alırken ağlamaktan kızarmış burnunu çekti. "Eylem harap ettin kendini yeter artık..!" Eylem küçük bir çocuk gibi omzunu silkerken elinde ki bardağı kenara bıraktı. "Annen de okuldan geldiğimizden beri soruyo valla Ne diceğimi şaşırdım..!" Eylem nazlıyı hiç takmadan ağlamasına devam ederken nazlı yanına oturup eylem'in kafasını göğsüne bastırdı. "Ya nazlı sende biliyorsun fethi bu. Asla haksızlık yapmaz, asla etik olmayan bişey yapmaz..!" Nazlı kafasını sallarken eylem'in saçını okşamaya başladı. "Gözünden kaçmış olamaz mı..!" Eylem birden kafasını nazlının göğsünden çekip yüksek sesle "olamaz..!" dedi. "Neden böyle düşünüyorsun..?" diye sordu nazlı. "Nazlı ben onu simgeyle bi kaç zamandır izliyordum zaten. Onun yanında mutlu, onunla vakit geçirmekten keyif alıyo. Bunun farkındayım..! Üstüne de bu olay gelince dayanamadım ben daha fazla..!" Nazlı hiçbişey demeden sadece kafasını salladı. "Fethi hocanın böyle bişey yapabileceğine ihtimal veremiyorum, seni çok seviyor o..!" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Demekki sevmiyormuş nazlı..!" Eylem peçete ile gözyaşlarını silerken nutellasından bir kaşık almayı ihmal etmedi.

Genç kız nazlının zoru ile okula gelirken kafasını öne eğerek yürüyordu. Okula girdiklerinde nazlı ateşi görmesiyle gülümsedi. "Eylem sen sınıfa çık geliyorum ben..!" Eylem ateşe bir bakış attıktan sonra kafasını sallarken hızlı hızlı merdivenlerden çıkmaya başladı. Fethi de tam o sırada merdivenlerden inerken eylem hiç ona bakmadan adımlarını hızlandırdı. Ateş ve nazlı onların bu halini izlerken bişey yapmaları gerektiğini biliyorlardı. "Nolucak bunların bu hali..?" Ateşin sorusu ile nazlı bilmiyorum anlamında kafasını salladı. "Bildiğim tek şey bişey yapmamız gerektiği..!" Nazlının cümlesini Ateş başı ile onayladı. "Napıcaz ama..?" Nazlı saçlarını geriye atıp etrafa baktı. "Bilmiyorum ama ikisi de birbirini çok seviyor, bu kadar acı çekmesinler istiyorum..!" Ateş nazlıya gülerek baktı. "Çektiği acılar aşklarının daha da büyümesini sağlıyor..!" Nazlı ateşin lafına gülerken "O zaman hep acı çeksinler..!" dedi. "Ateş göz devirirken zilin çalması ile yürümeye başladılar. "Neyse ben biraz düşüneyim, aklıma fikir gelirse söylerim. Ama sende düşün..!" Ateş nazlıyı kafası ile onaylarken merdivenlerden yukarı çıktılar.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin