53. Bölüm 'Ayrılık'

1.9K 119 28
                                    


01 Hafta Sonra

Genç adam acı ve sert kahvesinden büyük bir yudum alıp pencerenin kenarına iyice yerleşti. Eylemi'in 1 hafta önceki doğum günü aklina gelirken tebessüm etti. Bir süre sonra okula Kübra'nın giriş yaptığını görünce gülümsemesi yüzünde dondu. Bugün son günüydü ve eylemden ayrılması gerekti. Sıkıntılı bir nefes verip pencere kenarından kalkarken sınıfa ateşin girmesi bir oldu. "Günaydın Dayıoğlu..!" Fethi kahvesinde ki son yudumu içip konuşmaya başladı. " Bu gün pek aydın olmucak... Eylem den ayrılcam..!" Son cümlesini güçlükle söylerken ateş te derin bir nefes aldı. "Geldi mi o gün ya..?" diyince fethi yalandan güldü. "Geldi maalesef..!" diyip sıkıntılı bir nefes verdi. "Oğlum, haksızlık bu sana ya..? Ne çektin sen bu aşktan..!" Ateşin lafları ile fethi buruk bir şekilde gülümsedi. "Şu gördüğü fotoğraf nasıl bir fotoğraf..? Belki müdüre açıklayabiliriz..!'' Ateşin lafı ile fethi telefonundan fotoğrafı gösterdi.

!'' Ateşin lafı ile fethi telefonundan fotoğrafı gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Oha oğlum..! Biz bunu açıklayamayız... Aşkla sarilmissiniz birbirinize..!" Ateşin lafı ile fethi sıkıntılı bir nefes verirken koltuğa yaslandı.

Genç kız yavaş adımlar ile merdivene doğru ilerlerken nazlı kantinden elinde 1 çay ile çıktı. "Günaydın..!" Nazli'nin neşeli sesi ile eylem zor olsa da gülümsedi. "Günaydın canım..!" diyip nazlı'nin uzattığı çayı aldı. "Ne bu halin..?" Nazlı'nin sorusu ile eylem omzunu silkti. "Hiç..!" diye geçiştirmeye çalışırken nazlı göz devirdi. "Eylem hadi söyle... Vallahi başını şişiririm söylene kadar..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verip konuşmak için dudaklarını araladı. "Fethi..!'' diye mırıldanınca nazlı güldü. "Kızım biliyoruz herhalde fethi olduğunu... Ne oldu onu anlat..!" Eylem sınıfa girip sıraya otururken çaprazında oturan Göksel'e göz ucu ile baktı. "Son bi kaç gündür soğuk davranıyor... Bı ara davranıyordu ya aynen öyle işte... Anlayamadığım hareketler sergiliyor..!" Nazlı dikkatle onu dinlerken lafa atladı. "Bu sefer sen konuşma..! Onun konuşmasını bekle..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verdikten sonra tekrar konuşmaya başladı. "Acaba benden sıkıldı mı..?" Zorlukla söylediği cümle ile nazlı kafasını sağa sola salladı. "Saçmalama..! Daha geçen hafta olağanüstü bir gün yaşadınız... Galata'ya çıktınız... Senin için boşandı..!" Son cümle ile eylem elini yumruk yaptı. "İşte bende bundan korkuyorum ya... Durduk yere niye boşandı..? Kesin bir sorun var..!" Nazlı eyleme hak vermiscesine kafasını sallarken "olabilir..!" diye mırıldandı.

Genç kız derste kafasını sıraya koymuş çaktırmadan telefonu ile uğraşıyordu. Bir süre sonra gelen mesajla yüzü gülerken göz ucu ile hocaya baktı. "Matematik sınıfına gelsene..!" Fethi'nin mesajı ile kocaman gülerken birden kafasını kaldırdı. "Nazlı ben gidiyorum..!" Nazlı'da başını masadan kaldırıp "nereye..?" diye mırıldandı. "Fethi çağırdı..!" diyince nazlı kafasını sallayıp tekrar kafasını masaya koydu. Eylem de hocaya birşeyler anlattıktan sonra sınıftan çıktı. Büyük bir heyecan ve umutla merdivenlerden inerken fethi matematik sınıfında volta atıyordu. Kısa süre içinde eylem sınıfa ulaştığında fethi volta atmayı bırakıp eyleme baktı. "Fethi noldu..?" Sorusuyla birlikte fethi derin bir nefes alıp koltuğu gösterdi. "Otur şöyle..!" Mırıldanmasiyla birlikte eylem kafasını sallayıp koltuğa oturdu. Fethi de karşısına otururken tekrar derin bir nefes aldı. "Fethi n'oluyor Allah aşkına..?" Eylem ses tonu nu yükseltirken terleyen alnını elinin tersi ile sildi.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin