Eylem düşünceli bir şekilde otururken karşıdanki sinirden dizlerini hareket ettiren adama bakıp göz devirdi. "Bak eylem ciddiyim... bir daha görmek istemiyorum bu herifi senin yanında..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verirken kafasını salladı. "Fethi kaç defa daha diyeceksin..?" Fethi omzunu silkerken eylem aklına gelen düşünce ile dikleşti. "O yemekteki kadını unutmadım fethi..! O kimdi..?" Eylem dikkatlice fethinin yüzünü incelerken fethi güldü. "Ya ateşin kuzeninin ajansından bir kız... oyuncu..!" Eylem kaşlarını havalandırırken "Ne alaka..?" diye mırıldandı. "Ateşten rica ettim, senin yemek yediğin yeri öğrenince bende o kızı ayarlayıp geldim..!" Eylem gülerken fethi de onunla beraber güldü. "Kızın adı bile aklımda değil... yani hayatım kıskanmanı gerektirecek bir şey yok..!" Eylem omzunu silkerken "Kıskanmadım ki..!" diye mırıldandı. Fethi histerik bir gülüş atarken kafasını salladı. "Eminim kıskanmadın eylem... kıza nasıl baktığını gördüm..!" Eylem susmayı tercih ederken fethi ona yaklaştı. "Hatta o gece eve sırf o kızın hesabını sormak için geldin..!" Eylem gözlerini büyütürken etrafa bakındı. "Fethi sus... öğrenciler var etrafta, duyacaklar..!" Fethi gülerek sandalyesine yaslandı. "Tamam itiraf et, o gece hakkında konuşmayayım birdaha, sende utanmamış olursun..!" Eylem gözlerini devirdikten sonra derginin suratına bakıp gülümsedi. "Tamam kıskandım... kapatalım artık bu konuyu..!" Fethi gamzelerini belli ede ede gülerken ayağa kalktı. "Her şey bunu duymak içindi..!" Eylem de onunla beraber gülerken yürümeye başladılar.Genç kadın odasında kitabını okurken kapının çalması ile "Gir..!" diye mırıldandı. Poyrazı görmesiyle yüzündeki tebessüm giderken kafasını salladı. "Konuşacaktık..!" Genç kadın eliyle önündeki sandalyeyi işaret ederken zoraki bir şekilde gülümsedi. "Eylem bilmediğim bir şeyler mi oluyor..? Daha dün onun hakkında neler diyordun şimdi gülerek kahvaltı yapıyorsun..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Haklısın poyraz ama biz bambaşka bir şey konuşuyorduk o yüzden gülüyordum..!" Poyraz kafasını salladı. "Başka bir anlamı yok yani..!" Eylen biraz düşünürken kafasını sağa sola salladı. "Yok tabi..!" Poyraz kocaman gülümserken "İyi o zaman..!" diye mırıldanıp ayağa kalktı. Eylem de zoraki bir şekilde gülümsedi. "Görüşürüz o zaman sonra ben derse giriyorum..!" Eylem kafasını sallarken poyrazın odadan çıkması ile sıkıntılı bir nefes verdi. "Of nasıl söyleyeceğim Fethi ile beraberim diye... söyleyemem ki..!" Mırıldanmasıyla ayağa kalkıp volta atmaya başladı.
Eylem yağmurun şiddetlenmesi ile adımlarını hızlandırırken hızlıca arabaya bindi. "Çok beklettim mi..?" Fethi kafasını sağa sola sallayıp aniden eylemin yanağından öptü. "Fethi yapma okulda... bir gören olucak..!" Fethi omzunu silkerken arabayı sürmeye başladı. "Ateşler akşam yemek yiyelim diyor..!" Eylem kafasını sallayıp gülümsedi. "Olur yiyelim..!" Fethi de gülümserken eylemin elini alıp öptü. "Bu arada nazlı ile Ateş barıştığımızı biliyor..!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Ateşe bak... hiç çaktırmadı..!" Eylem güldü. "Aa Ateş belki bilmiyordur, ben sadece nazlıya anlattım, ateşe anlattı mı bilmiyorum..!" Fethi kahkaha attı. "Ateş kesinlikle bilmiyor, bilse telefonda söylerdi... şuna bir numara çekelim güzelim..!" Eylem de kafasını sallarken kıkırdadı. Kısa süre içinde eve vardıklarında Fethi eyleme döndü. "Akşam almaya geliriz ateşle..!" Eylem kafasını sallarken fethinin gamzlerinden öptü. "Görüşürüz aşkım..!" Fethi de gülümserken eylemin yamağından öptü. Eylem arabadan inip evin kapısına gelirken Fethi ye el sallayıp içeri girdi. Fethi de kocaman gülümserken arabayı sürüp huzurla evine doğru gitti.
"Oğlum nasıl barışmazsınız ya..!" Ateşin sitemkar sesi ile Fethi güldü. "Dayıoğlu neden gülüyorsun..? Şu an senin benden daha çok üzülmen gerek.!" Fethi gülümsemesini silerken sıkıntılı bir nefes verdi. "Barışamadık oğlum napiyim..!" "Oğlum ya... Burcu ile garanti bakmıştık barışmanıza..!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Burcu kim..?" Fethinin sorusu ile Ateş göz devirirken ceketinş giydi. "Senin için setini iptal eden kız..!" Fethi kafasını sallarken ayağa kalktı. "Ben o kızın adını hep unutuyorum ya..!" Ateş sıkıntılı bir nefes verirken ikisi de sokak kapısına doğru ilerledi. "Ben bundan sonra bişey yapmam, kendiniz barışıyorsanız barışın... yaşlandım ilişkiniz yüzünden..!" Fethi kafasını sallarken şöför koltuğuna oturdu. Kısa süre içinde evin önüne geldiklerinde nazlı ve eylem çıktı. İkisinin de güzelliği ile beyler mest olurken fethi eylemin yanağından öptü. Ateş gördüğü manzara ile yutkunurken kaşlarını havalandırdı. "Oğlum siz barışmışsınız, beni mi kandırdınız..!" Eylem, Fethi ve nazlı kahkaha atarken Ateş göz devirdi. "Ne kadar komiksiniz... sana ceza hesabı sen ödüyorsun..!" Fethi kafasını sallarken tekrar eylemi öpüp şöför koltuğuna geçti. Eylem de yanına otururken nazlı ve Ateş arkaya oturdu.
Siparişleri verdikten sonra derin bir sohbete dalarlarken masanın başında duran kadın ile hepsi bakışlarını ona yöneltti. Ateş ve fethi birbirine bakarken eylem de fethiye baktı. "Naber ateş ve Fethi..?" Ateş dişlerini ısırırken nazlı derin bir nefes alıp ona döndü. "Ateş sana diyor, nasılsın diyor..!" Fethi de eyleme bir bakış atarken eylem fethinin kolunu sıkıca tuttu. "Güzelim canım acıyor..!" Eylem omzunu silkerken daha çok kolunu sıktı. "Merhaba burcu nasılsın..?" Ateşin cümlesi ile nazlı gözlerini büyütürken eylem konuya girdi. "Nazlı sakin ol..!" diye mırıldanıp kadına döndü. "Selam, eylem ben..!" Burcu kocaman gülerken eylemin elini sıktı. "Biliyorum Fethi çok bahsetti..!" Eylem de gülümsemesini büyüttü. "Bir dakika bir tek ben mi tanımıyorum..!" Üçü birden kafayı sallarken nazlı ayağa kalktı. "Merhaba Canım, nazlı ben... Ateşin nişanlısı..!" Burcu kafasını sallarken nazlının elini tuttu. "Vay be Ateş, senin bu hallerini göreceğimizi hiç tahmin etmemiştim... sonunda evleniyorsun..!" Ateş kafasını sallamakla yetinirken nazlı göz devirdi. "Bunca zaman karşısına doğru insan çıkmamış demekki..!" Nazlının cümlesi ile Burcu kafasını salladı. "Neyse ben sizi rahatsız etmeyeyim.. sizin de barışmanıza çok sevindim..!" Eylem ve Fethi birbirine bakarak gülerken burcu ordan uzaklaştı. Nazlı derin bir nefes alıp ateşe döndü. "Kim bu..? Açıklama bekliyorum..!" Ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Ya nazlı tahmin ettiğin gibi bişey yok, benim kuzenin ajasından ya, Fethi için çağırdık.. eylem de o yüzden tanıyor..!" Nazlı eyleme bakarken eylem kafasını salladı. "Nazlı delirme hemen, öyle sandığın gibi bir şey yok. Kız oyuncu Fethi de barışmak için beni kıslandırdı... olay bu..!" Nazlı kafasını sallarken bir yudum su içti. "Ateş bu sana niye bu hallerini de gördük dedi, ne var yani halinde... yoksa eski kırığın felan mı..?" Ateş kafasını sağa sola salladı. "Yok öyle birşey nazlım... sadece evlilik işleri bana göre değildi sen de biliyorsun, ta ki seninle aşkı tadana kadar..!" Nazlı hemen yumuşarken kafasını ateşin göğsüne koydu.
Genç kadın adamın ellerini iyice sıkarken kocaman gülümsedi. "Hiç bırakasım yok seni, bu gece benimle kal..!" Eylem gözlerini büyütürken kafasını sağa sola salladı. "Fethi olmaz, nazlıyı yalnız bırakamam..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verirken dudaklarını büzdü. "Ee ben seni çok az görüyorum..!" Eylem kaşlarını çattı. "Fethi okul saatinin dışında da birlikteyiz farkındaysan..!" Fethi gözlerini devirdi. "Tamam bişey demiyorum.!" Fethinin tribi ile eylem gülerken parmak uçlarına yükselip yanağına öpücük kondurdu. "Yarın Görüşürüz..!" Fethi sadece kafasını sallarken nazlı da ateşle vedalaşıp eve doğru ilerlediler. Ateş ve Fethi eve girdiklerinde arabayı sürmeye başlarken Ateşin telefonu çaldı. "Burcu arıyor..!" Mırıldanmasıyla fethi kaşlarını havalandırırken Ateş cevap verdi. Kısa bir konuşmanın ardından Fethi konuşmaya başladı. "Ne diyo..?" Ateş omzunu silkti. "Bilmiyorum, saçmaladı bişeyler... umarım nazlı ile benim yüzümden aranız bozulmamıştır felan dedi..!" Fethi anlam veremezken arabayı sürmeye devam etti.
Eylem pencere kenarına oturmuş kahvesini içerken yüzünde hafif bir tebessüm vardı. Yanağında hissettiği baskı ile yerinde kıpranırken fethiyi görmesiyle kocaman gülümsedi. "Günaydın..!" Eylem fethinin gamzelerinden öperken "günaydın..!" diye mırıldandı. "Hayret kitap okumuyorsun..!" Fethinin cümlesi ile eylem camı işaret etti. "Yağmuru seyretmeyi daha çok seviyorum biliyorsun..!" Fethi kafasını sallarken eylemin önüne gelen saçlarını geri atıp dudağına yaklaştı. Kapının çalınması ile ikisi de aniden geri çekilirken eylem poyrazı görmesiyle sıkıntılı bir nefes verdi. Fethi poyrazı görünce sinirlendiğini hissederken eyleme döndü. "Eylem bir şey konuşacaktım ben..!" Eylem bakışlarını fethiden kaçırırken belli belirsiz kafasını salladı. "Ne konuşacaksın çok merak ediyorum, kaç defa diyeceğim sana eylemden uzak dur diye..!" Poyraz histerik bir şekilde güldü. "Pardon da hangi sıfatla uzak durmam gerektiğini söylüyorsun..? Sonuçta aranızda bir şey yok..!" Fethi duyduğu cümle ile başından kaynar su dökülmüş gibi hissederken eyleme döndü. Eylem fethinin sert bakışları ile içinin donduğunu hissediyordu. "Haklısın... aramızda bir şey yok..!" Fethi mırıldanmasıyla odadan hızla çıkarken eylem arkasından bakıp sıkıntılı bir nefes verdi. "Poyraz sonra konuşalım mı..?" Poyraz hafifçe kafasını sallarken eylem de hızla odadan çıktı. Genç adam eylemin masasını incelerken askılıkta gördüğü şalı alıp kokladı. Yüzündeki gülümsemeye engel olamazken şalı alıp odadan çıktı.
BÖLÜM SONU
1265 kelime ✍🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪