65. Bölüm 'Özlüyorum'

2.3K 114 30
                                    


02 Hafta Sonra

Genç kız sırada uyuya kalmışken nazlı yanında kitap okuyordu. Sınıfa hocanın girmesiyle nazlı eylemi dürttü. Eylem kafasını kaldırıp uykulu gözlerle bsinjfa bakarken hocayı görmesiyle ayağa kalktı. Hoca selam verip oturduktan sonra öğrencilerde oturdu. "Evet gençler..! Bugün sizinle çok farklı bişey yapıcaz..!" Hocanın konuşmasıyla herkes merakla ona baktı. "Hepinize birer kağıt dağıtıcam... Ve sizde derdsinize giren öğretmenler hakkında düşüncelerinizi yazacaksınız..!" Hocanın lafının bitmesiyle sınıfta bir uğultu çıktı. "Ama gerçek düşüncelerinizi..!" Hocanın gülerek söylediği cümle ile sınıfta güldü. "Hocam bu disipline gitmek istemiyoruz..!" Sınıfın fırlama çocuğu Salih'in konuşmasıyla hoca dahil herkes güldü. "Haklısın ama sizden isminizi yazmanızı istemiyorum... İsim yazmak düşünceleri kısıtlar... Ben sizin gerçek düşüncelerinizi merak ediyorum... Bu yüzden yazarken lütfen rahat olun..!" Hocanın cümlesi ile herkes gülümserken hoca kağıtları dağıtmaya başladı. Eylem gülümseyerek kağıdı alırken kalem ile oynamaya başladı. Biraz düşündükten sonra yazmaya başlarken yüzünde bir tebessüm vardı.

Genç adam öğretmenler odasında kitabını okurken ateşini karşısına oturması ile kafasını kaldırdı. Kitabın ayracini arasına koyup kapağını kapatırken ateşe baktı. "Canın sıkkın sanki..! Ne iş..?" Fethi'nin konuşmaya başlaması bile ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Boşver sonra anlatırım..!" diyip etraftaki öğretmenlere baktı. Fethi de onunla beraber etrafa bakarken Kübra'nin onu izlediğini fark etti. Uzunca gözünü devirip sıkıntılı bir nefes verirken önüne koyulan kağıt ile irkildi. Bakışlarını kâğıda çevirdi. "Bu nedir Selin hocam..?" Fethi bakışlarıni Selin ve kağıt arasında getirip götürdü. "Eylem'in öğretmenler hakkında ki düşüncesi, en sonda senin hakkında düşündükleri var... Okumak istersin belki..!" Fethi gamzelerini belli ede ede gülerken kafasını salladı. "Sağol..!" Fethi'nin mırıldanmasıyla Selin kocaman gülümsedi. "Herşeyin farkındayım..!" Mırıldanmasıyla birlikte fethi ona bakarken Selin ordan uzaklaştı. "Oğlum sizin ilişki neden bu kadar çabuk yayıldı..?" Ateş'in sorusu ile fethi bilmiyorum anlamında kafasını salladı. "Selin hoca iyidir, ondan laf çıkmaz..!" Ateş'in lafı ile fethi rahatladığını hissederken kağıdı alıp ayağa kalktı. Ateş'in sırtını sıvazlayıp öğretmenler odasindan çıktı. Hızlı adımlarla matematik sınıfına doğru ilerlerken yüzünde anlamsız bir tebessüm vardı.

Genç adam koltuğa uzanırken katlanmış kağıdı özenle açtı. Kağıdı açar açmaz içinde bir heyecan oluşurken derin bir nefes alıp okumaya başladı. "Matematik; ben dahil herkesin büyük bir heyecanla beklediği ders. Bütün bir hafta gelmesini bekleriz, geldiğinde hiç bitmemesini isteriz. Bir öğretmen daha çok arkadaş bizimle. Onu sevmeyen öğrenci yok. Olamaz da zaten. Öğrencilerinin kalbini kazanan tek öğretmen. İyiki var. Hep olsun..!" Fethi gamzelerini belli ede ede gülerken yazıyı defalarca okudu. İçinde hissettiği aşk daha da büyürken saatine baktı. Eylem' e mesaj atıp matematik sınıfına gelmesini beklerken elinde kağıt vardı. Kısa süre sonra eylem matematik sınıfına gelirken fethi kapıyı kitledi. "Fethi noldu..?" Eylem'in telaşlı hali ile fethi gülümserken kafasını salladı. "Seni çağırmam için illa birşey mi olması lazım... Özlemiş olamaz mıyım..?" Eylem kocaman gülümserken ellerini fethi'nin boynuna attı. "Bak,bak, bak... Hergün görüyorsun beni ne özlemi bu..!" Fethi çapkın bir şekilde gülümserken eylem'i belinden tutarak daha çok kendine çekti. "Seni görmediğim her an çok özlüyorum..!" Fethi'nin lafı ile eylem mest olurken yavaş yavaş birbirlerine yaklaşırlarken kapının kolunun inmesi ile ikisi de geri çekilip kapıya baktı. "Dayıoğlu içerde misin..?" Ateş'in sesi ile eylem gülerken fethi göz devirdi. Tam eylem konuşacakken fethi ağzını kapatınca eylem şaşkın gözlerle ona baktı. "Şşş sessiz ol... Ses çıkarmazsak gider..!" Fethi'nin fısıldamasiyla eylem gülmemek için kendini zor tutarken fethi işaret parmağını dudağına getirerek sus işareti yapıyordu.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin