49. Bölüm 'Yeni Yıl'

2.4K 122 53
                                    

"Shop bölüme özel..! 🌹''

31 Aralık 2017 ❄️🔮

Eylem gardirobundan mor büyük boğazlı kazağını alırken altına da beyaz pantolonunu giydi. "Kızım nerden çıktı bu kar yağarken cafede matematik çalışmak..!" Annesinin odaya girerek söylenmesiyle eylem aynadan ona bakarak göz devirdi. "Annecim kaç defa daha diyeceğim... Ayın 2'sinde sınav var... Nazlı ile beraber  çalışınca yüksek alıyoruz... Totem gibi bişey..!" Annesi eylemin dağınık yatağını toplarken göz ucuyla süslenen kızına baktı. "Baya da süslendin..!" Annesinin imalı lafı ile dudağına sürdüğü ruju yedirirken ona baktı. "Ay anne amma abarttın... Başka zamanda hiç kendime bakmıyorum diye kızarsın..!" Annesi yatağını topladıktan sonra eyleme döndü. "İyi tamam bişey demedik... Beyaz pantolonda giymiş... Karın içinde kaybolacaksın..!" Annesi son sözünü söyleyip gittikten sonra eylem derin bir nefes alıp telefonuna baktı. "Hazırladın mı..?" Fethi'nin mesajı ile tebessüm ederken "hazırım..!" diye cevap yazdı. Kalın beyaz atkısını boynuna geçirirken incilerle süslü şapkasını da kafasına taktı. "Okulun orda buluşuyoruz demi..!" Fethi'nin mesajına "Evet" diye cevap verdikten sonra merdivenlerden aşağıya inerek fortmentoda ki aynadan son kez kendini süzdü. "Çok güzel olmuşsun kuzum... Ördüğüm atkı da pek yakışmış..!" Eylem annesinin tontiş yanaklarına birer öpücük koyduktan sonra montunu giydi. Botunu da giyip balcığini bağlandıktan sonra içi kitapla dolu olan çantasını aldı. "Hadi kızım... Fazla gecikme..!" Annesinin lafı ile başını aşağıya yukarı salladıktan sonra sıcacık evinden dışarı çıktı.

Eylem hızlı adimlarla  yürürken fethi'nin rüzgardan dolayı kafasını eğmiş ve elleri cebinde bir şekilde beklerken görünce gülümsedi. Siyah kot pantolonu ve beline kadar gelen kaşe mantu ile daha da yakışıklı dururken atkı takmamasiyla eylemin kaşları çatıldı. "Güzelim..!" Fethi eylemi görmesiyle gamzelerini belli ede ede gülerken eylem hemen sarıldı. "Çok bekletmedim demi..?" Eylem'in sorusu ile fethi başını sağa sola salladı. "Yok güzelim fazla beklemedim..!" diyip elini tuttu. " Fethi neden atkı takmadin..?" Eylem kaşlarını vararak sorarken fethi gülümsedi. "Unuttum... Bende sonradan fark ettim..!" Eylem küçük sırt çantasından çıkarttığı siyah atkı ile fethi gülümsedi. "Anneme diktirdim... Annem anladı aslından sevdiğim adam için yaptirdigimi... Ama belli etmedi... Çünkü o da farkında çok mutlu olduğumu..!" Fethi eylemi'in soğuktan kızarmış burnuna bir öpücük kondururken eylem kocaman gülümsedi. "Bende çok mutluyum eylem..!" Fethi'nin lafı ile eylem memnuniyetle gülerken atkıyı fethi'nin boynuna doladi. Fethi hayran bakışlarla eylem'in onunla ilgilenmesini izlerken birden duraksadi. "Neden öyle bakıyorsun..!" Eylem'in sorusu ile fethi kafasını yana eğerek konuştu. "Nasıl..?" Eylem göz devirip gülerken fethi de güldü. "Öyle işte..!" Eylem tekrar göz devirirken fethi elini tutup yürümeye başladı.

"2 gün sonra da sınav var... Beni çok iyi çalıştır fethi..!" Fethi çapkın bir şekilde gülerek cevap verdi. "Yalnız minnet öpücüğümü öncede alırım..!" diyip eylemin belinden kendine çekti. "Fethi napiyorsun yolun ortasında..!" Fethi'nin yüzünde ki gülümseme büyürken tekrar konuşmaya başladı. "Öpücüğümü alcam... İtiraz yok..!" Fethi tam yaklaşıp öpecekken arabanın diplerine girip kornoya basması bir oldu. Fethi'nin ağzından küçük bir küfür çıkarken eylem gözlerini büyüttü. "Küfür etme..!" diyip eli ile fethi'nin ağzını kapatınca fethi elini öptü. Eylemi kucağına alıp bi anda yolu kenarına geçince eylem neye uğradığına şaşırdı. "Geç kardeşim... Geç..!" Fethi arabaya bagirkdiktan sonra eyleme dönüp tekrar yüzüne yaklaştı. "Ee nerde kalmıştık..?" Fethi çapkın bir şekilde gülerken Eylem'in bakışları fethi'nin dudaklarına indi. Fethi eğilip eylemin dudağına uzun bir öpücük bırakırken karın yağmasıyla gülümseyip öpüşmeye devam ettiler.

"Fethi deliyiz ya biz..!" Eylem'in lafı ile fethi kıkırdadı. "Neden..?" Eylem başını fethi'nin göğsünden kaldırıp ona baktı. "Şu lapa lapa yağan karda sahil de oturuyoruz... Mantıklı bir hareketimiz yok..!" Eylem'in lafı ile fethi kahkaha attı. "Senin yanında mantıklı düşünemiyorum ki..!" Fethi'nin lafını ile eylem kocaman gülümserken fethi'nin gamzesine büyük bir öpücük koydu. "Eylem bsiey dicem... Neden hep şah gamzemden öpüyorsun..! Diğer gamzem neden şefkatli dudaklarından mahrum kalıyor... Baksana çöktü resmen... Soldu..!" Fethi konuşurken sol gamzesini gösterince eylem gülümsedi. "Oha fethi ona mı dikkat ettin..!" Eylemin lafı ile fethi aşkla ona bakarken konuşmaya başladı. "Ben seninle ilgili herşeye dikkat ediyorum eylem..!" Fethi eylemin şapkasından kurtulan bir kaç tel saçını düzeltirken bu sefer eylem ona aşkla bakıyordu. Eylem ani bir hamleyle fethi'nin sol gamzesinden öperken  fethi kocaman güldü. "Oh şimdi çok güzel oldu..!" Eylemin yüzünde ki gülümseme büyürken fethi tekrar konuştu. "Bak ben senin boynunu iki taraftan da öpüp kokluyorum... Çok dikkat ederim öyle şeylere..!" Eylem kafasını fethi'nin göğsüne "Seni çok seviyorum Fethi Kulaksız..!" diye mırıldandı. "Benden çok mümkün değil..!"

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin