"Seni seviyorum" fethi'nin mesajı ile eylem yaklaşık 3 dakika telefonu sırıtarak izledi. "Laan cevap vermeyi unuttum" Büyük bir telaşla mesajına karşılık verdi. "Bende seni seviyorum" Sevdiği adamın yazdığı mesajin verdiği büyük bir mutlulukla uykuya daldı
Genç kız sabah büyük bir mutlulukla okula girerken fethi onu camdan gülümseyerek izliyordu. Eylem okula girer girmez matematik sınıfına gittiğinde kapıyı hafif bir şekilde tıklattı. Bir ses durmayınca yavaş hareketlerle kolunu indirdi. Kitli olduğunu anlayınca eli hemen telefonuna gitti. "Nerdesin fethi..?" Kendi kendine mirildanması ile telefonundan Fethi'yi araması bir oldu. "Burdayım" Genç kız ensesine değen nefes ile birlikte heyecanlandigini hissederken ani bir hamle ile fethi'ye doğru döndü. "Ya korktum" diyip yalandan omzuna vurunca fethi kahkaha attı. "Her sabahımız böyle olsun" Eylemin yüzünü avuclarinin içine aldı. Tam alnından öpecekken eylem ani bir hamle ile geri çekildi. "Yapma..!" Bi gören olacak" diyip iyice uzaklaşınca fethi göz devirdi. "Ya ara koridordayiz... Kimse işi düşmediği sürece bu koridora gelmez" diyip tekrar eyleme yaklaştı. "Ya birisinin işi düşerse" diyince koridorun başından konuşma sesleri gelmesi bir oldu. Fethi hızlı hareketlerle Matematik sınıfını açıp eylemi içeri çekti. "Ama buraya kimse gelemez" diyip alnını eylemin alnı ile buluşturdu. Eylem ise büyük bir şefkatle gülümsedi.
Zilin çalmasıyla genç kız geri çekildi. "Anlaşıldı,bu zil hep böyle aramıza girecek" diyince genç kız kahkaha attı. "Ben gidiyorum" diyip kapıya doğru ilerleyince fethi kolundan çekerek durdurdu. "Gamzemden öpmeden mi gidiceksin" Genç kız adamın sorusu ile biraz şaşırsa da gülümsedi. "Gamze?" Soru sorar bir tavırla sordu. "Gamzelerime hasta olduğunu biliyorum eylem" diyince eylem çaktırmamaya çalıştı. "Nereden çıkardın bunu?" Genç adam çapkın gülüşünü atarak konuşmaya başladı. "Boşver nerden çıkardığımı, öpebilirsin" diyip yanağını uzatinca eylem geri çekildi. "Nazlı söyledi demi" dedi gözlerini kısarak. Fethi ise teslim olmuş bir şekilde ellerini havaya kaldırdı. "Sende beni istediğin kadar koklayabilirsin" diyince şaşırma sırası fethi'ye geçti. "Nasıl yani" genç adamın şaşkın hâli eylemi güldürürken fethi pür dikkat onu izliyordu. "Hiç... Şey ya ateş hoca dedi..." Fethi eline saçına daldırarak "ne dedi..?" dedi. Eylem ise hala ciddi bir ifadeyle konuşuyordu. "Kokuma bayiliyormuşsun da" diyince fethi sinirle karışık güldü. "Ulan ateş..! Ulan ateş..!" diye mırıldanirken eylem kahkaha attı. "Neyse sen bilirsin,istersen koklama" Eylem kapıya doğru yönelirken fethi kolundan çekti ve yüzünü eylemin boynuna gömdü. "Bu kokuyu kim istemez ki..!" Adamın mirildanması ile eylem gülerken aniden geri çekilip gamzesine kocaman bir öpücük koydu. "İlk defa öpüyorum" Fethi alnını eylemin alnına yaslayıp konuşmaya başladı. "Ama ben ilk defa koklamiyorum, şanslıyım" diyince ikisi de güldü. "Off derse geciktim, gidiyorum ben" diyip koşar adimlarla sınıftan cikinca fethi gülümsedi.Genç adam sınıfa girdiğinde herkes bı yere dağılmış sohbet ediyordu. Yalancı bir öksürükle sınıfta olduğunu belli edip masasına oturdu. "Günaydın gençler..!" Herkesin hep bir ağızdan günaydın demesinden sonra el hareketi ile oturabilirsiniz dedi. "Şimdi biraz sessiz olun, sınavlarınizi okucam... Çoğu kişinin merak ettiğini düşünmüyorum ama" diyince herkes güldü. "Hocam ben yine 05 alıyorum ya benimkini boşuna okumayın..!" Sınıfın serseri genci Salih konuşunca herkes güldü. "Kağıt israfısın ve oğlum" Sınıf bu sefer fethi'nin dediğine gülmüştü. Fethi sınavları okumaya başlarken eylem hayranlıkla onu izliyordu. Bir süre geçtikten sonra fethi'nin eyleme hiç bakmaması eylemin canını sıkmıştı. "Ayı ya bak ya..! 10 dakikadır bi kere bile bakmadı... Nasıl dalmışsa" Eylemin laflarına nazlı kikirdarken gelen bildirimle irkildi. "Titreşim de mi birakmisim" diyip sıranın altında ki telefonu alınca tuş kilidini açtı. "Bana gelmemiş,ayrıca telefonum sessizde" diyince eylem kendi telefonuna bakıp "bana gelmiş" dedi. "Kimden" meraklı bakışlarıni eylemin üzerinde gezdirirken eylem telefonunu saklıyordu. "Sanane nazlı..! Ne kadar meraklısın " diyip telefonu iyice gizleyince nazlı kıkırdadı. "Anladım kim olduğunu" diyince eylem göz devirip telefonuna baktı.
Okuduktan sonra yüzünde kocaman bir gülümseme oluşurken fethi çaktırmadan ona bakıyordu. "Bakma öyle..! Okuyamıyorum sınavları" eylem tekrar tekrar yazdığı mesajı okurken cevap vermeyi unuttuğunu geç fark etmişti. Bakmamasinin cezası olarak cevap vermemeyi tercih etti. "Kızım az kes adamı" eylem kafasını sıradan kaldırıp nazliya baktı. "Sen mesajı mı okudun?" Gözlerini kısarak nazlıya soru yöneltince nazlı evet anlamında kafasını salladı. "Napiyim, kabak gibi açtın telefonu okurken... Gözüm kaydı" diyince eylem kahkaha attı. "Eee cevap yazmicak mısın?" Meraklı bakışlarıni eylemin üzerinde gezdirdi. "Hayir,burnu sürtülsün" Nazlı bir Fethi'ye bir eyleme bakarak "Fazla naz aşık usandirir" dedi. Eylem ise sadece göz devirdi. "Fethi usanmaz..!" dedi emin bir şekilde. "Yarın öğretmenler günü..!" Nazlı sessiz bir şekilde konuşunca eylem kıkırdadı. "Evt biliyorum" Bakışlarını gizliden kendini sınav okumaya vermiş adama yönelterek. "Eee napcan?" Daha çok eyleme yaklaşarak. "Bilmiyorum,sen" dedi dudaklarını büzerek. "Aklımda var birşeyler" Sinsi bir gülüş atmıştı. Eylem ise ona anlamaz gözlerle bakıyordu. "Ne yapcaz nazlı ya..! Abartma sakın" diyince nazlı göz devirdi.
2. Ders fethi sınav sonuçlarını okurken herkes can kulağı ile onu dinliyordu. "Nazlı 50..!" dediği anda eylem kahkaha attı. Genç adam anlamsız bakışlarla ona bakınca "özür dilerim..!" diyip nazlıya döndü. "Şu fizikten yüksek aldığın kadar matematikten alsan okul hayatın kurtulucak" Ses çıkarmadan gülmeye çalışmaktan yüzü kıpkırmızı olmuştu. "Şimdi seni de görcez... Eylem hanım" diyince eylem kendinden emin bir şekilde gülüş attı. Genç adam tüm sınıfın sınav sonucunu okuduktan sonra en sona eylemi bırakmıştı. "Eylem..!" Genç adam kızın adını söyledikten bir süre sonra sınav sonucunu açıkladı. "75..!" diyince nazlı "Vayy" dedi. Eylem ise hiçbir tepki vermemişti.Genç adam matematik sınıfına gittiğinde eyleme bir mesaj çekmişti. Bir süre sonra eylem sınıfa geldiğinde ani bir hamle ile eylemi kendi ile kapı arasında bıraktı. Yavaş hareketlerle kapıyı kilitledi. "Napıyorsun..?" Fethi daha çok yaklaştı. Nefesleri birbirine karışınca eylem daha da heyecanlandi. Genç adam kızın kalbinin sesini duyabiliyordu. Eylemin yavaştan terlemeye başlamasi adamı güldürürken elini kızın kalbinin üstüne götürdü. "Fethi...! Yapma" genç kızın heyecandan titreyen sesi ile fethi bir adım geri çekildi. "Tamam... Yapmıyorum" diyince eylem eli ile kendine hava verdi. "Ne o mesaja cevap vermemeler felan" Genç adam koltuğa oturup geriye yaslandı. "Ne o sınav okurken yüzüme bakmamalar" Genç kızın dediği ile adam büyük bir kahkaha attı. "Ne gülüyorsun..?" Genç kız adamın gülmesine göz devirerek yanındaki boşluğa oturdu. "Eğer sana bakmasam beni dikizledigini anlayıp nasıl mesaj atabilirim" diyip yanağından makas aldı. "Yani... Mantıkli" Genç kızın dediğine adam büyük bir kahkaha attı. Fethi birden eylemi sarmalayip kokusunu içine çekti. "Aklımı başımdan alıyorsun kadın..!" Dediği şey eylemi güldürürken gözleri kapalı bir şekilde sevdiği adamı dinliyordu. Bir süre sonra fethi cebinden çıkardığı 2 anahtarı eyleme uzattı. Eylem bunlar ne anlamında bakarken genç adam konuşmaya başladı. " Birisi bu sınıfın anahtarı... Çabuk sıkıldığında,derslere girmek istemediğin zaman, birilerinden kaçmak istediğin zaman buraya gelebilirsin... Ben öyle yapıyorum... Burası iyi geliyor bana... Artık bize iyi gelecek." Genç kız elinde ki anahtarla bakıp gülümsedi. "Ya senden kaçmak istersem..?" Genç kızın sorusu adamı güldürmüştü. "Ama ben buna izin vermem ki!" diyince eylem koca bir kahkaha attı. "Peki diğer anahtar..?" Eylemin meraklı bakışları adamın üzerinde gezerken fethi gülümsüyordu. "Benim evimin anahtarı... İstediğin zaman gelebilirsin... Aramızda ne olursa olsun, küste olsak birbirimize kırgın da olsak,gel... Bir an bile şüphe etme... Kapım sana sonsuza kadar açık" Eylem gözlerinin dolduğunu fark ederek içini çekti ve hemen sevdiği adama sarıldı. Genç adam sarilmasina karşılık verirken saçlarından yükselen lavanta kokusunu içine çekti.
BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
Bu aralar yorum ve voteler baya düştü. Özellikle yorumlar.😏
Sınır 55 vote 💜+25 yorum
1157 Kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪