82. Bölüm 'Bana öyle bakma'

725 55 49
                                    


   "Off takım elbise de çok yakışmıştı..!" Eylemin mırıldanmasıyla nazlı güldü. "Kızım sen hala aşıksın fethiye..!" Eylem gözlerini büyütürken kafasını sağa sola salladı. "Saçmalama ben ondan demedim. Lisedeyken hiç takım elbise giymiyordu ilk defa gördüm o yüzden..!" Nazlı kafasını sallarken gülüyordu. "Kızım ne gülüyorsun..? Fethi yüzünden neler çektiğimi biliyorsun, onun yüzünden bebeğimi düşürdüm ben..!" Nazlının gülümsemesi yok olurken eylemin yanına oturup sarıldı. "Biliyorum neler çektiğini, neler yaşadığını. Her anında yanındaydım çünkü. Ama hala onu seviyorsun eylem. Eğer onu gördüğünde kalp ritmin artıyorsa, terliyorsan, bakışlarını kaçırıyorsan seviyorsundur demektir..!" Eylem kafasını salladı. "Allah kahretsin söküp atamıyorum içimden onu, çok istiyorum ama olmuyor. Böyle onu gördüğümde hiçbir şey hissetmiyim istiyorum, kokusundan etkilenmiyim, gülüşüyle erimiyim istiyorum. Çok mu şey istiyorum..!" Nazlı kafasını eylemin omzuna koydu. "Bunlar için zaman lazım eylem..!" Eylem geri çekildi. "Beş sene geçti nazlı. Daha ne kadar zaman geçsin..!" Nazlı sıkıntılı bir nefes verdi. "Hala ona aşkla baktığım için kendimden nefret ediyorum. Beni aldattı ya daha ne olsun, bana daha büyük ne yapabilir ki..? Ama ben hala aşkı bakıyorum. Niye..? Çünkü salağım..!" Eylem gözyaşlarını tutamazken nazlıya sarıldı. "Atlatacaksın canım. Ben hep yanındayım..!"

Eylem taksiden inerken karşıda duran adama baktı. Fethi de arabasından inerken ikisi de okula doğru ilerledi. "Günaydın..!" Fethinin laf atmasıyla eylem kafasını salladı. "Günaydın..!" diye mırıldandı. "Sen her sabah böyle taksiyle mi geleceksin..?" Fethinin sorusu ile eylem anlamsızca kaşlarını havalandırdı. "Neden sordunuz hocam..?" dedi. Hocam kelimesinin üstüne bastırarak. "Hiç öylesine..!" Eylem hiçbirisi demeden adımlarını hızlandırıp yürürken fethi de arkasından yürümeye devam etti. Odaya geldiklerinde fethi eyleme ders programını uzattı. "Bu benim ders programım, boş saatlerinde benim derslerime gireceksin. Özellikle anlatmakta zorlandığın konular varsa söyle onun üzerine çalışalım..!" Fethi konuşmaya devam ederken eylem programı incelemeye başladı. "Bazı yerleri sen anlatırsın bazı yerleri ben. Fazla sınıfın yok zaten senin..!" Eylem kafasını salladı. "Sınavları da beraber okuruz..!" Fethinin son cümlesi ile eylem öksürdü. "Beraber okumaya gerek yok, bölüşürüz..!" Eylemin cümlesi ile fethi sadece kafasını salladı.

    Nazlı sıkıntılı bir nefes verirken ateş ona baktı. "Noldu nazlım..?" Nazlı ateşe döndü. "Eylemle fethiye üzülüyorum ya. Birbirlerini gördükçe daha çok acı çekiyolar..!" Ateş bir yola bir nazlıya bakıyordu. "Ama hala birbirlerini seviyorlar bundan eminiz..!" Nazlı kafasını salladı. "Ama eylem Kübra ile evli olduklarını ve aynı evde yaşadıklarını bilmiyor, sadece kızı olduğunu biliyor..!" Ateşte sıkıntılı bir nefes verdi. "Bunları öğrenince hala Fethiyi sever mi bilmem..!" Ateşte bilmiyorum anlamında kafasını salladı. "Ben inanıyorum her şeyin üstesinden gelecekler, onlar artık birbirlerinin kaderi olmuşlar, tıpkı bizim gibi..!" Ateşin cümlesi ile nazlı kocaman güldü. "Ee ne zaman istemeye geliyorsunuz..? Fethinin İstanbul'a gelmesini bekliyordun o da geldi..!" Ateş gülümsedi. "2 gün sonra..!" Nazlı "Nee..!" diye birden bağırırken ateş arabayı durdurdu. "Nazlı ne bağırıyorsun, ödüm koptu..!" Nazlı derin nefesler alıp veriyordu. "Ateş bu şimdi mi söylenir ha..? Ya sormasan söylemeyecektin bile, ya çalışıyorum ben ne ara hazırlık yapıcaz. Annemler ne ara hazırlanacak..!" Ateş nazlının elini tuttu. "Canım sadece bir kahve alacaksınız, fazla hazırlığa gerek yok..!" Ateş kahkaha atarken bazlı koluna vurdu. "Dalga geçme Ateş Acar. Babam vermesinde o zaman gör sen..!" Ateşin kahkahası yarıda kesilirken nazlıya baktı. "Ne vermemesi ya..? Kaç yıldır çıkıyoruz kızım versin artık ya..!" Nazlı gülerken ateşin dudağına küçük bir öpücük kondurdu. "Espri öyle değil böyle yapılır, hadi sür gecikicem..!" Ateş göz devirirken arabayı tekrar çalıştırdı.

Eylem dersin bitmesiyle sınıftan çıkarken fethi ile karşılaştı. Eylem selam verip geçerken fethi kolundan tutup durdurdu. "Buyurun Fethi hocam..!" Eylemin soğuk sesi fethinin üzülmesine sebep olurken hafiften öksürdü. "Nasıl gidiyor dersler..? Anlatabiliyor musun.?" Eylem kafasını sallarken kocaman gülümsedi. "Evet hocam çok iyi gidiyor. Özellikle üniversite seviyesi..." Eylem büyük bir hararet ve mutlulukla konuşmaya devam ederken fethi gözlerinin içine dalmıştı. Gülümseyerek eylemi izlerken dediklerini duymuyordu bile. Hayaller içinde dalıp giderken eylemin seslenmesi ile titreyip kendine geldi. "Fethi Hocam duyuyor musunuz beni..?" Fethi hafiften öksürürken kafasını salladı. "Zorlanmamana sevindim, senin matematiğin her zaman çok iyidi..!" Eylem ve fethi gülerek birbirine bakarken cihanın seslenmesi ile gülümsemeleri gitti. "Eylem hocam..!" Eylem fethiye yan gözle baktıktan sonra cihana döndü. "Efendim cihan..!" Cihan bakışlarını eylem ile fethi arasında gezdirirken "Bir soru soracaktım..!" diye mırıldandı. Eylem kafasını sallayıp "Sor bakalım..!" dedi. Fethi çocuğu süzersen Cihan kitabını açtı. Eylem soruyu çözerken fethi araya girdi. "Eylemcim ben anlatayım..!" Eylem anlamsızca kaşlarını havalandırırken kafasını salladı. Fethi eylem ile cihanın ortasına girip soruyu çözdü.

    "Siz önceden tanışıyor musunuz..?" Cihanın sorusuyla eylem ve fethi birbirine baktı. "Evet..!" Fethi kendinden emin sesi ile konuşurken eylem kıskanıldığını anlayınca gülümsedi. "Eylem benim öğrencimdi..!" Cihan kafasını sallayıp oradan uzaklaşırken eylem ile fethi birbirine döndü. Eylem tam konuşacakken Fethi yürümeye başladı. Eylemden arkasından yürüdü. "Ne diyeceğini biliyorum..!" Fethinin cümlesi ile eylem adımlarını hızlandırdı. "Olsun ben yine söyleyeyim, neydi şimdi bu..?" Fethi duraksadı. "Ne öğrenmek istiyorsun..?" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Ben ne öğrenmek istiyicem..? Sadece az önce yaptığınız neydi..?" Fethi tekrar yürümeye başlarken konuşmaya da başladı. "Bişey değildi, altında bir anlam arama..!" Eylemin yüzü düşerken fethiyi kolundan tutup durdurdu. "Altında bir anlam yoksa bana öyle bakma..!" Eylem cümlesini bitirdikten sonra giderken fethi arkasından baktı. "Ömrümün sonuna kadar sana  öyle bakıcam eylem..!"

Eylem durakta taksi beklerken karşıdan gelen fethinin arabasını görmesiyle derin bir nefes alıp verdi. Fethi arabasını durdurup eylemin yanına geldi. "Birisini mi bekliyorsun..?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Hayır, taksi bekliyorum..!" Fethi kendi arabasını gösterdi. "Gel ben bırakayım..!" Eylem sertçe baktı. "Hayır gerek yok..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem inat etme, gel bırakayım..!" Eylem Fethiye dönüp gözlerinin içine baktı. "Fethi yapma bunu, lütfen yapma. Ben aynı şeyleri yaşamak istemiyorum..!" Eylem dolan gözlerini kırpıştırdı. "Ben bişey yapmıyorum ki..!" "Yapıyorsun fethi, birbirimizden uzak duralım lütfen..!" Fethi derin bir nefes aldı. "Elimde değil, duramıyorum..!" Eylemin gözünden yaşlar birer birer akarken sadece birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı. Fethi elini eylemin yüzüne götürüp göz yaşlarını sildi. "Üzme kendini...üzme beni!" Fethi hala elini eylemin suratında gezdirirken geri çekildi. "Yapma, okulun karşısındayız, biri görür..!" Fethi de geri çekilirken eylem hala akan gözyaşlarını sildi. Cihan uzaktan onları izlerken elini yumruk yaptığını fark etmemişti bile.

   Eylem karşıdaki kutuya göz attıktan sonra ayna karşısında elbise deneyen nazlıya baktı. "Eylem hiçbir şey demiyorsun ne giyicem ben isteme de..?" Nazlının söylenmesiyle eslem sıkıntılı bir nefes verdi. "Öğrendin mi ateş hocadan..? Fethi evli mi..? Çocuğu ne durumda..?" Nazlı eylemin yarına oturdu. "Öğrendim..!" Nazlı susarken eylem gözlerinin içine bakıyordu. "Nazlı söyle. Bak beş senedir adını bile ağzıma almıyordum ama şu an çok merak ediyorum..!" Nazlı derin bir nefes verip konuşmaya başladı. "Kübra ile evli, çocukları 4 yaşında ve kız. Adı elif..!" Eylemin gözünden birer birer yaşlar dökülürken ellerini yumruk yapmıştı. "Ben burda neler çektim. O mutlu bir aile tablosu kurmuş, hem de kübrayla..!" Eylem yataktan kalkıp pencereye gitti. "Eylem bak dinle. Biz ateşle araştırıcaz. O çocuk fethiden değil, ateş bundan emin..!" Eylem sinirle karışık güldü. "Güldürmeyin beni nazlı. Nasıl değil..?" Nazlı eylemin yanına gitti. "Fethi o geceyi hatırlamıyormuş, hiçbir zaman hatırlamamış. O gece sadece 2 bardak içmiş. Ateş iki bardakla geceyi hatırlamayacak kadar sarhoş olması imkansız dedi. Biz araştırıcaz gerekirse gizlice DNA testi yapıcaz. Fethi yıllarca yapmamış..!" Eylem gözlerini pencereden çekti. "Nazlı saçmalamayın, Kübra sırf fethi ile evlenmek için çocuk mu yapacak..?" Nazlı kafasını salladı. "Evet öyle düşünüyoruz, araştırıcaz..!" Eylem gözyaşlarını silip güldü. "Boşuna uğraşırsınız..!" Eylem cümlesini bitirip odadan çıkarken nazlı arkasından baktı. "Bu işi çözücez eylem, aşkınızın üstündeki bu kara bulutu kaldırıcaz, çok mutlu olacaksınız. Hak ediyorsunuz bunu..!"

BÖLÜM SONU

1176 Kelime ✍🏻

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin