Fragmandan sonra hala kendime gelememişken bu güzel bölümü sizlere bağışlıyorum. "Fethi Kulaksız" dizi sektöründe tanıdığım en güzel karakter. "Burak Sevinç" tanıdığım en iyi oyuncu. Yaşadın yaşattın, hissettin hissettirdin. Fethi kulaksız kalbimi titreten, ritmini değiştiren tek oyuncuydun. Sana yakıştığı gibi ,tam bir "Türk Askeri" gibi şehit oldun. Ama biraz erken oldu sanki.
Ve güzeller güzeli çiftim "Eyfet" yazık oldu size. Daha yaşayacak çok şeyiniz vardı. Hepsi yarım kaldı. Asla unutulmayacaksınız. Özel bir çift olarak kalbimin bi köşesinde hep kalacaksınız. Neyse olan eyfete olsun, yeter ki "Vatan Sağolsun..!"
Genç kız şapkasını iyice başına geçirirken adımlarını hızlandırdı. Okulun bahçesine girmesiyle gözü pencereye kaydı. Fethi'yi pencere de görmesiyle kocaman gülümserken fethi de gülümsedi. Eylem okula girdikten sonra etrafa göz gezdirip matematik sınıfına doğru ilerledi. Kapıyı açmasıyla fethi'yi dibinde bulurken hızla kapıyı kapattı. "Özledim seni..!" Fethi sıkı sıkı eyleme sarılırken eylem de şaşkın bir şekilde ona sarıldı. "Fethi Noluyor..?" Eylem'in sorusu ile fethi geri çekildi. "Sana sarılmam için illa bişey mi olması lazım..?" Eylem kafasını sağa sola sallarken boynuna sardığı şalı çıkardı. "Hayır ama daha dün beraberdik ne özlemi bu..?" Fethi göz devirirken hiçbişey demeden koltuğa oturdu. "Sen bana bişey mi diceksin..? Yol mu yapıyorsun..?" Eylem fethi'nin yanına otururken fethi kafasını sağa sola salladı.
"Hayır eylem ne alakası var..?" diyince eylem derin bir nefes alıp ayağa kalktı."Ya tamam özür dilerim, modumuzu düşürdüm..!" diyip fethi'nin ellerini tutarken fethi elini geri çekti. "Ya fethi anla sende beni, uzun zamandır aramız çok iyi... Bişey olucak, aramız bozulucak diye ödüm kopuyor..!" Eylem'in lafı ile fethi ayağa kalkıp eylem'in yüzünü avuclarinin içine aldı. "Eylem korkma artık, Kübra bizi ayırmaktan vazgeçti..!" Eylem kafasını sağa sola sallarken geri çekildi. "Vazgeçmiş gibi duruyor, beni korkutan şey bu sessizliği. Fırtına öncesi sessizlik gibi..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verirken elini saçına daldirdi. "Eylem, güzelim... Bu konuşmayı daha önce de yapmıştık..!" Eylem kafasını sallarken biraz daha yaklaştı fethi'ye. "Evet, sende korkmana gerek yok demiştin, ama elimde değil. Ya şuan çok haince bişey planlıyorsa..?" Fethi eylem'in lafı ile elini saçından çekti. "Sanmam..!" diye mırıldanıp eylem'in elinden tutarak kendine çekti. "Bak güzelim, canım benim, biz istemediğimiz sürece bizi kimse ayıramaz..! Sen hep benimlesin..!" Eylem kafasını aşağıya eğerken fethi çenesinden tutarak kaldırdı. "Haklısın sanırım..!" diye mırıldanıp fethi'ye sarılınca fethi de sıkıca ona sarıldı.
"Fethi Kızılay'da görevliyim. Gitmem lazım..!" Fethi kafası göğsünde olan kızın saçını bir an olsun okşamayı bırakmazken sıkıntılı bir nefes verdi. "Ya biraz daha dur..!" Eylem kafasını sağa sola sallarken koltuktan kalktı. "Olmaz geciktim bile, baksana çadırlar kurulmuş..!" diyip camdan dışarıyı gösterirken Fethi kafasını salladı. "Tamam gidelim, bende görevliyim..!" Eylem kocaman gülümserken duraksadı. "Hayır, önce ben çıkıcam sen benden bir kaç dakika sonra geliceksin..!" Fethi göz devirirken kafasını salladı. "Eylem kahkaha atarak sınıftan çıkarken Fethi de onun bu neşeli hallerine bakıp gülümsedi. Bir kaç dakika bekledikten sonra sınıfı kitleyip çıkarken koridorun çıkışına doğru yürüdü. Karşısında bir an simgeyi görmesiyle duraksarken elinde ki kitaba baktı. "Hocam rahatsız ediyorum ama şu soruya bakabilir misiniz..?" diyip kitabın sayfalarını açarken fethi gülümsedi. Simge kitabı fethi'ye çevirip biraz yaklaşınca fethi etrafa bakındı. Bakındıktan sonra simgenin elinde ki kaleme uzandı. Simge kalemi verirken fethi'nin eline dokunurken fethi hemen kalemi alıp elini geri çekti. Yalandan gülümseyip etrafa bakarken soruyu çözüp, anlatmaya başladı.
Eylem elinde ki eşyaları çadıra götürmek için merdivenlerden inerken adımlarını hızlandırdı. Merdivenin son basamağından da inerken gördüğü manzara ile duraksadı. Simge'nin gülerek fethi ile soru çözmesi eylem'in sinirlerini bozarken derin nefesler alıp veriyordu. Elinde ki Kızılay eşyalarını iyice sıkarken bahçeye doğru ilerledi. Çadıra vardığın da elinde ki eşyaları bir kenara bırakıp oturdu. "Bişey mi oldu..?" Nazlının sorusu ile eylem kafasını sağa sola salladı. "Yok yoruldum sadece..!" Nazlı kafasını sallayıp uzakta ateşi görmesiyle giderken eylem de kendine doğru yaklaşan fethiyi görünce yüz ifadesini hemen değiştirdi. "Napıyosun..?" Fetihi'nin sorusu ile eylem zoraki bir gülüş atıp "Oturuyorum..!" diye mırıldandı. "Bişey mi oldu..?" Fethi'nin sorusu ile eylem susmayı tercih etti. "Eylem bakar mısın bi..?" Doktorun çağırması ile eylem kalkıp hızlı adımlarla giderken fethi arkasından bakakaldı. Eylem işini bitirene kadar fethi gözünü bir saniye bile ayırmadan izledi. " Of boş trip atıyorsun kızım ya... Adamın ne suçu var kız soru sordu... Böyle ufak şeylerin aramızı bozmasına izin vermişsem..!" Eylem kendi kendine konuşarak gaza gelirken fethi eylemle bir saniyeliğine göz göze gelmek için çabalıyordu. Eylem Fethiye uzaktan bir bakış atıp gülümserken fethi de rahatlamışcasına kocaman gülümsedi.
Eylem yüzündeki tebessümü bozmadan işine devam ederken fethi ona doğru ilerledi. Tam eylemin dibinde dururken etrafı gizlice inceledi. Eylem de onula beraber etrafı incelerken biraz uzaklaştı. "Fethi napıyorsun..? Etrafta insanlar var..!" Fethi küçük bir çocuk gibi omzunu silkerken gülümsedi. "Napiyim uzaktan çok tatlı duruyodun... Dayanamadım..!" Eylem fethinin lafları ile kocaman gülümsedi. "Fethi yapma..!" diyip fethiyi birazcık itti. "Şuan seni öpmemek için kendimi çok zor tutuyorum..!" Fethi'nin lafları ile eylem gözlerini büyüttü. "Fethi ne diyorsun..?" deyince fethi eylem'in kulağına eğildi. "Eğer şuan matematik sınıfına gelmezsen seni şuan burda çeker öperim..!" Fethi lafını bitirdikten sonra eylem'in kulağından çekilirken eylem şaşkın bir şekilde ona bakıyordu. "Ciddi misin..?" Eylem'in sorusu ile fethi kafasını salladı. "Geliyor musun ..? Gelmiyor musun..?" Eylem kahküllerini geriye atarken etrafa baktı. Kısa bir süre sonra eylem kafasını sallarken fethş zaferle gülümseyip okula doğru ilerledi. Eylem arkasından bakıp gülümserken "Deli ya bu..!" diye mırıldandı.
Genç kız kısa süre içinde işini bitirirken okula doğru yürümeye başladı. Her adımında içindeki heyecan artarken yüzünde ki gülümsemeye engel olamıyordu. Matematik sınıfının kapısına geldiğinde duraksarken kalbi yerinden çıkıcakmış gibi atıyordu. "Eylem noluyor kızım..? Kendine gel! Sanki ilk defa konuşucaz..!" Eylem biraz üstünü düzelttikten sonra kapının kolunu indirip içeri girdi. Girer girmez fethi eylemi kendisi ile kapı arasında bırakırken eylem neye uğradığını şaşırdı. Fethi yavaş hareketlerle kapıyı kitlerden diğer eli de eylem'in belindeydi. Eylem mest olmuşçasına Fethi'nin hareketlerini izlemeye başladı. Fethi eylem'in saçılarını okşayıp koklarken eylem de elini Fethi'nin yüzünde dolaştırmaya başladı. Fethi yüzünü iyice eylemin eline bastırırken gözlerini kapattı. Bir süre öyle kaldıktan sonra fethi gözlerini açarken bakışları dudaklarına indi. Bir saniye bile düşünmeden eylem'in dudaklarına yapışırken eylemde büyük bir mutlulukla karşılık verdi. İkisi de tutkuyla birbirlerini öperken nefesleri kesilince ayrıldılar. Alınlarını birleştirdiklerinde fethi eylem'in yüzünü okşamayı bir an olsun bırakmazken tekrar dudağına yapıştı.
Genç adam yaklaşık bir saattir göğsünde uyuyan kızı gülümseyerek izlerken saçı ile oynamayı da ihmal etmiyordu. Eylem kıpırdanmaya başlarken Fethi'nin yüzündeki gülümseme arttı. Eylem yavaş yavaş gözlerini açarken Fethi'nin göğsünden kalktı. "Ne zamandır uyuyorum ben..?" Eylem'in sorusu ile fethi saatine baktı. "Yaklaşık bi saattir..!" Eylem gözlerini büyütürken koltuktan kalkıp ayakkabılarını giydi. "Ya fethi niye uyandırmadın görevliyim ben. Ayrıca sende görevlisin, ikimizde ortada yokuz çok göze çarpacak..!" Fethi eylem'in telaşlı haline gülümserken o eğilmeden eğilip ayakkabı balcığını bağladı. "Ya sıkma canını ateş idare etmiştir bizi..!" Eylem kafasını sallarken dağınık olm saçını topuz yaptı. "Neyse çıkıyorum ben sende..." Genç adam işaret parmağı ile kızın dudağına baskı yaptı. "Bende 100'e kadar saydıktan sonra peşinden gelicem anladım..!" Eylem kocaman gülümseyerek matematık sınıfından çıktı. Fethi de gülerek matematik sınıfından çıkarken ikisi de uzaktan onları izleyen simgeden habersiz yürüyordu.
BÖLÜM SONU
1121 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪