Genç adam odaya güneş ışığının girmesi ile gözlerini kırpıştırırken göğsünde hissettiği kadının kafası ile gülümsedi. Zorlukla gözlerini açıp kadına bakarken saçlarına öpücük kondurdu. Baş parmağı ile yüzünü severken eylem kıpırdanmaya başladı. Yavaşça gözlerini açıp fethiye bakarken çarşafı iyice yukarı çekti. Fethi kadının utangaç tavırları ile gülümsemesini büyütürken "Günaydın..!" diye mırıldandı. "Günaydın..!" Eylem kocaman gülümserken elleri ile yüzünü kapattı. "Ya bakma... çok kötü görünüyorumdur..!" Fethi kahkaha atarken eylemin elini öptü. "Çok güzelsin, sabah ilk seni görmenin mutluluğu tarif edilemez... Gün ışığım..!" Fethinin cümleleri ile eylem kocaman gülümserken yatakta doğrulup fethinin dudağına uzandı. Fethi ani bir hamle ile eylemi kendine doğru çekerken eylem geri çekildi. "Tamam hadi kalkalım..!" Fethi omzunu silkerken yastığına sarıldı. "Eylem hiç kalkasım yok, ne olurdu bütün günü yatakta geçirsek..!" Eylem gözlerini büyütürken çarşafı göğüslerine doğru çekti. "Fethi saçmalama, hadi kalk..!" Fethi oflarken eylemin arkasına dönmesiyle çıplak sırtına bakıp gülümsedi. "Fethi bakma..!" Eylem mırıldanmasıyla birlikte yerdeki gömleği alıp üstüne geçirdi. "Benim kıyafetim de yok..!" diyip yere saçılan eşyaları toplarken fethi yatakta doğruldu. "Ararsın nazlıyı getirir, gelene kadar benim gömleğim üzerinde kalabilir... Benden çok sana yakıştı..!" Fethinin cümleleri ile eylem gözlerini devirirken yatağın kenarına oturdu. "Sen niye böyle sapık sapık konuşuyorsun..?" Fethi büyük bir kahkaha atarken eylemin yanağından makas aldı. "Hayatım karşımda kısacık gömlekle duran sensin..!" Eylem göz devirdi. "Fethi başka seçeneğim mi var..?" diyip ayağa kalkıp banyoya doğru ilerledi.Genç adam yavaş adımlarla merdivenlerden inerken gördüğü kırık şarap bardağı ile gülümsedi. Dün gecenin izi olan eylemin elbisesini yerden alırken kokladı. Yüzündeki gülümsemeyi büyütürken elbiseyi kenara koyup mutfağa doğru ilerledi. Ketıla su koyduktan sonra bardağını çıkarıp kahve koydu. Kısa süre içinde suyun kaynaması ile bardağa koyup kahvesini içerken eylemin gelmesiyle gülümsedi. "Bak gülme..!" Fethi büyük bir kahkaha atarken eylemin saçlarından öptü. "Pijamalarım gömleğim kadar yakışmamış..!" Eylem göz devirirken fethinin elindeki kahveyi alıp kendisi içti. "Sen banyoya git, ben kahvaltı hazırlarım..!" Fethi memnuniyetle kafasını sallarken eylemin yanağından öpüp odasına doğru ilerledi. Eylem büyük bir mutlulukla kahvaltı hazırlamaya başlarken bir yandan da kahvesini içmeyi ihmal etmiyordu. Kısa süre içinde fethi üstünü giyip mutfağa girdiğinde gördüğü masa ile yutkundu. "Aşkım bu ne..? Bu ev ilk defa böyle bir kahvaltı masası görüyordur..!" Eylem büyük bir kahkaha atarken masadaki çaydanlığı aldı. "Hadi otur hemen, omlet soğumasın..!" Fethi kaşlarını havalandırırken eyleme arkasından sarılıp yanağından öptü. "Fethi elimde çaydanlık var, düşürücem..!" Fethi omzunu silkerken öpmeye devam etti. "Teşekkür öpücüğümü vermeden geçmem..!" Eylem çayı doldurduktan sonra masaya bırakıp fethiye döndü. "Kahvaltıdan sonra nazlıları arayalım, muhteşem teklifini ona anlatmak için sabırsızlanıyorum..!" Eylem elindeki yüzüğe bakıp kocaman gülerken, fethi kadının mutluluğu ile daha da mutlu olduğunu hissedebiliyordu.
Genç adam zilin çalması ile hızlı adımlarla sokak kapısına doğru ilerlerken hızla kapıyı açtı. "Hoşgeldiniz..!" Ateş fethiye selam verip hızla içeri girerken nazlı da girdi. "Hoşbulduk... Eylem nerde..?" Fethi gözü ile yukarı işaret ederken "Seni bekliyor yukarıda..!" diye mırıldandı. "Tamam ben gidiyim..!" Nazlı ateşe bakıp göz devirdikten sonra hızla yukarı çıkarken eylemi pijamalarla görmesiyle kahkaha attı. "Hoşgeldin..!" Nazlı eyleme sıkı sıkı sarılırken gülümsedi. Eylem elini kaldırıp yüzüğü gösterirken nazlı çığlık attı. "Evlenme teklifi aldım..!" Nazlı heyecandan yerinde zıplarken eylem kahkaha attı. "Canım benim çok sevindim... Dün gelmemenden anlamıştım zaten özel bişeyler olduğunu... eve gidince her detayını anlatacaksın bana..!" Eylem hevesle kafasını sallarken nazlının elindeki çantaya baktı. "Üstümü değiştireyim de aşağıya ineğim..!" Eylemin cümles ile nazlının yüzünü düşerken belli belirsiz kafasını salladı. "Bişey mi oldu..?" Eylem tekrar nazlının yarına otururken elini tuttu. "Ya ateş işte... Çok üstüme geliyor... Ama eylem bu benim en özel günüm hemen her şeye karar veremem... Dün mekan seçerken tartıştık biraz..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verirken elini iyice sıktı. "Bende bişey oldu sandım... canım bunlar normal tartışmalar... ilişkinin tuzu biberi... şu an ikinizde tatlı bir heyecan içindesiniz..!" Nazlı hafiften gülümserken kafasını salladı. "Hadi giyin de inelim aşağı..!" Eylem kafasını sallarken hızla banyoya doğru gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪