55. Bölüm 'İmkânsızım'

1.9K 117 35
                                    


Genç adam gözlerini devirerek geri çekilirken eylem gülümsedi. "Göksel..!" Mırıldanmasıyla birlikte Göksel elindd ki çiçekle eylem'in yanında durdu. Fethi'ye bir bakış attıktan sonra eyleme döndü. "Ben elini duyunca çok üzüldüm, geçmiş olsun..!" Eylem gülüp kafasını sallarken Göksel çiçeği uzattı. Fethi elini yumruk yapmış eyleme bakarken eylem de ona bir bakış atıp çiçeği aldı. "Teşekkür ederim..! Gerek yoktu..!" Göksel gülümseyip "Sana layık değil..!" diyince fethi daha da sinirlendi. "Neyse eylemi daha fazla yormayalım..!" Göksel kafasını sallayıp son bir kez eyleme bakarken eylem fethi'ye bakıyordu.

Genç adam okulun büyük camından bahçeye bakarken kulağına dolan topuklu ayakkabı sesleri ile sıkıntılı bir nefes verdi. Kübra fethi'nin yanında durup okulun bahçesini izlerken derin bir nefes aldı. "Eski sevgilin dayanamadı ayrılık acısına..!" Kübra'nin konuşmaya baslamsiyla fethi sinirlenirken kaşlarını çattı. "Gerçi ben olsam ben de üzülürdüm..!" Fethi takmadan bahçeyi izlemeye devam ederken Kübra ona doğru döndü. "O kızı unutacaksin fethi, bugün olmasa bile bir gün unutacaksin..!"  Kübra'nin lafları ile fethi histerik bir gülüş attı. "Bunu bekliyorsan, boşuna bekleme..!" Kübra'nin sinirle kaşları çatılirken saçını geriye attı. "Ha unutmayacaksın yani..!" Kübra'nin sorusu ile fethi kafasını salladı. "Asla..!" diye mırıldanirken Kübra elini sıktı. "Neden o..? Yani neden eylem..?" Kübra'nin sorusu ile fethi gözlerini kısıp bahçeye baktı. Eylem eli sargılı bir şekilde yanlarından geçerken bakışlarını uzunca fethi ve Kübra arasında getirip götürdü. Elini tutup yüzünü ekşitirken bir hışımla yanlarından geçip bahçeye çıktı. Fethi eylem'in kokusunu alıp mest olurken Kübra 'da eylem'in fethi üzerinde ki etkisini anlamak için fethi'ye bakıyordu.

"Neden eylem..?" diye tekrarladı soruyu genç adam. "Sanırım kelimeler yetmicek." Mırıldanmasıyla birlikte histerik bir şekilde gülerken gözü sadece bahçede bank'ta oturan eylemdeydi. "Tam bana göre..!" diye başladı konuşmasına. "Ben aşık olsam, olsam böyle bir kıza aşık olurdum. Bir kızın her yerine her şeyine aşık olunur mu..? Olunuyormuş  işte.  Bakışı, yürüyüsü, gülüşü, konuşması, saçları. Hepsine ayrı aşığım. Aslında benimki aşktan öte hayranlık. Ben onu ilk gördüğüm de etkilendim. Her ne kadar 'kaptırma kendini,sakın aşka yenilme' desem de olmadı. Ondan uzaklaşamadım,iyice bağlandım. Onu ilk gördüğüm andan beri o kadar çok benim olmasını istedim ki bazen ben, ben olmaktan çıktım. Her ne kadar benden kaçsa da başaramadı. Bana ve aşkımıza yenik düştü, teslim oldu. Onu ilk öptüğüm anı hatırlıyorum da,nasıl utanmıştı,nasıl kızarmıştı. Keşke hep o anda tutuklu kalsaydım. Ben artık içime onun kokusunu çekmeden kendime gelemem, her gün gamzelerimi öpmese kendime gelemem, o bana içten gülümsemesini atmasa kendime gelemem. Sadece bir hafta. Bir haftadır bunların hiçbiri olmuyor. Yemek yiyemiyorum, konuşamıyorum ders anlatamıyorum, nefes alamıyorum. Şimdiden tükendim."

"Bazen ne düşünüyorum biliyor musun..? Eylem beni hak etmiyor. O kadar masum ve temiz ki ben onu kirletiyorum. Onu uzaktan sevmek te güzel. Dokunamasam da,rahatça istediğim gibi bakamasam da seviyorum işte. O ben, benim, benden. Hiç benden gitmedi ki..! Hep kalbimde, benimle. Hem ne demiş şair;  'Ayrılıkta sevda'ya dahil'. Ben onu sevmekten asla vazgeçmicem. Biliyorum şimdi kızgın ama o da benden vazgeçmicek. Bazen sadece bi bakışıyla bile beni sakinleştirmeyi başarabiliyor. Nasıl yapıyor anlamıyorum. Sihirli güçleri var sanki. Onun benden başka birisi ile olma  ihtimaliyle bile yaşayamam ben. Anlıyor musun..? En büyük zevkim onu çikolata yerken izlemek. Kokusu... Tarif edilemez, eşsiz bir kokusu var. Dünyanın en güzel kokusu olmaya aday..! Şunu bil ki; Kimseye ona baktığım gibi bakmıcam, kimseye ona güldüğüm gibi gülmücem, ve kimseyi onu sevdiğim gibi sevmivem. Çünkü 'Eylem artık benim içim.!' Onu asla unutamam..! İmkansız aşk bizimkisi ama ikimizin de vazgeçmeye niyeti yok..! Sana kelimeler yetmez demiştim..!" Kübra gözleri dolarak fethi'yi dinlerken derin bir nefes aldı.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin