46. Bölüm

1.8K 117 88
                                    


Fethi şileye ulaştığında arabayı park edip derin bir nefes aldı. "Hazır mısın..?" Nur'un sorusu ile sinir kat sayısı artarken ona doğru döndü. "Nur ilk defa yapıyomusum gibi davranma..! Bunca yıl babama mutluluk rolü yaptık..!" Hafif sesinin yükselmesiyle nur ürksede aynadan kendine bakıp arabadan indi. Fethi de inip arabayı kitledikten sonra yürümeye başladı. Bir onu durdurup koluna girince göz devirdi. "Hoşgeldiniz oğlum..!" Fethin annesi Meral hanım onların kapıda karşıladığında fethi yalandan güldü. "Hoşbulduk anne..!" Nur'un yapışkan tavırlarına fethi midesi bulanarak bakarken annesine cevap vermemeyi tercih etti. "Babam nerde anne..?" Annesi ilk babasını sormasina bozulmuş bir şekilde yüzünü aşarken cevap verdi. "Odasında... Gelir şimdi..! Siz geçin içeri..!" Fethi ve kolunda nur büyük dağ evinin içine girerken fethi etrafı inceliyordu. Uzun zamandır gelmemenin özlemi varken nuru kolundan çıkarıp koltuğa oturdu. "Bişeyler içer misiniz..? Semaya soyliyim bir kahve yapsın..!" Meral hanım mutfağa doğru ilerlerken bir da fethi'nin dibinde oturdu.  Fethi biraz daha geri çekilirken nur oflayarak söylemeye başladı. "Fethi böyle yaparsan babam anlicak ha..!" Nur'un lafı ile fethi sabır çekerken tekrar nur'a yaklaştı. "Oldu mu..?" Sessiz bir şekilde konuşurken nur da sesini alcaltti. "Hemde süper oldu..!" diyip kikirdarken fethi göz devirdi.

"Oğlum gelmiş, hoşgelmiş..!" Fethi'nin babasının içeri girmesi ile fethi kocaman gülümseyip yerinden kalkarken babası da ona doğru ilerledi. "Baba... Özlemişim..!" Hem sarılıp hem konuşunca babası geri çekildi. "Hiç gelip ziyaret ettiğin mi var hayırsız.!" Şakayla karışık söylenirken nur bir adım öne geldi. Nur Hamdi Bey'in yanağına doğru giderken elini uzatması ile irkildi. Hiç istemeyerek elini öpüp yerine geçerken Hamdi beyde bastonuyla geçti. Bir süre sonra sema tepsi de kahvelerle gelince tek tek servis yaptı. "Demek bugün evlilik yıldönümünüz... Umarım hep mutlu olursunuz..!" Hamdi Bey'in lafı ile fethi ve nur göz göze gelirken Meral hanım dikkatle onlari izliyordu. "İyi dilekleriniz için teşekkür ederiz baba..!" Nur'un lafı ile Hamdi bey gülümserken gözü moreli bozuk olan fethi'ye daldı. "Oğlum... Bir sıkıntı mı var..? Yoksa aranız mı bozuk..!" Hamdi Bey'in söylenmesi ile fethi yalandan gülümsedi. "Yok baba... Aramız gayet iyi... Yorgunum sadece..!" Hamdi bey yerinden kipirdanip "Neden yorgunsun..! diye bir soru yöneltince fethi nura baktı. "Dün geç saate kadar sınav kağıdı okudum... Ondan" Hamdi bey tatmin olmuş bir şekilde önüne dönerken fethi de bir oh çekti. Fethi elini cebine götürüp telefonunun olmadığını fark edince sessiz bir küfür savurdu. ''Noldu..!'' Nur2un sessizce konuşmasıyla fethi de sessizce konustu. ''Telefonumu sanırım evde unuttum..!'' Nur hiç çaktırmadan konuşmaya devam etti. ''Önemli bir telefon edeceksen ev telefoundan arayabilirsin..!''diyice fethi kafası ile onayladı. ''Ne fısıldaşıyosunuz öyle çifte kumrular..?'' Hamdi beyin konuşmasıyla fethi bakışlarını ona yöneltti. ''Telefonumu evde unutmuşum da onu konuşuyorduk'' Hamdi bey omzunu silkerek konuşmaya devam etti. ''Aman be oğlum..! Napıcaksın telefonu... Teknolojiden kaçmak için bu evi aldım... Boşver'' Hamdi beyin lafı ile fethi yalandan gülüp kafasını salladı.

Sema tek tek yemekleri servis ederken hamdi bey nur ve fethi'yi izliyordu. ''Senin en sevdiğin yemekleri yaptırdım'' Meral hanım'ın konuşmasıyla fethi göz devirdi. ''ben bir elimi yıkayıp geleyim..!'' Fethi hızlı hareketlerle mesadan kalkıp lavaboya doğru ilerledi. ''bende bir semaya bakiyim..!'' Meral hanım da kalkıp peşinden giderken hamdi bey huysuzlandı. Meral hanım fethi'nin tuvaletten çıkmasını beklerken fethi'nin çıkması bir oldu. ''Oğlum..!'' Belli beliriz mırıldanmasıyla fethi göz devirdi. ''Ne var anne..?'' Fethi'nin sert sesi ile meral hanım ürksede konuşmaya başladı. ''Oğlum... Lütfen böyle yapma...Hala kızgınlığın geçmedi mi..? Kaç yıldır soğık davranıyorsun bana'' Merak hanım'ın söylenmesi ile fethi derin bir nefes aldı. ''Anne..! Benim sana olan kızgınlığım hiçbir zaman geçmicek...Boşuna bekleme... O zaman gelmicek... Bu belayı sen benim başıma sardın... Nur senin yüzünden hayatıma girdi...Senin yüzünden evlendim... Simdi de boşanamıyorum... Bir annenin evladına yapabileceği en büyük kötülüğü yaptın sen bana... Senin yüzünden hayatımdan zevk alamıyorum... İstediğim şeyi istediğim gibi yapamıyorum..!'' Fethi'nin art arda söylenmesiyle annesının gözünden bir damla yaş geldi. ''Oğlum ben sen mutlu ol diye yaptım bunca şeyi..!'' Fethi sinirle karışık gülüp konusmak için dudaklarını araladı. ''Anne bak bi hayatıma... Sence mutlu muyum..? Yalandan yemekler, davetler.... Babamı daha ne kadar kandırıcaz..!'' Meral hanım etrafa göz gezdirip fethi'ye döndü. ''Feth..! Bağırma Allah aşkına... Yerin kulağı var'' Fethi sabır çekerken annesi tekrar etrafa göz gezdirdi. ''Ne dersen de... Nur'un senin için en hayırlı en doğru insan olduğunu gerçegini değiştirmez... Benim bu konuda ki fikrim asla değişmicek..'' Fethi elini saçına daldırp koparırcasına çekti. ''Bende seni hiçbir zaman affetmicem anne... Çünkü beni hiçbir zaman anlamıcaksın..!'' Fethi son sözünü söyleyi gittikten sonra annesi arkasından bakakaldı.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin