Fethi'nin lafını kesen şey önlerinde bir arabanin durmuş olmasıydı.
Arabadakinin Kübra olduğunu fark eden genç adam acı ile dudaklarını ısırırken eylem ise kırmızı arabanın güzelliğine bakıyordu 😂.
K:"Fethi bey" diye seslenince eylem göz deviriken genç adam sadece eyleme bakıyordu.
F:"Efendim Kübra hanım" diyince eylem onları izliyordu.
K:"Buyrun gelin, sizi gitceginiz yere kadar bırakıyim" diye bir soru yöneltince fethi'nin gözleri eyleme kaydı. Eylem fethi'ye "hayır gitme" bakışları atarken fethi ise kızın bu kıskançlığına sadece tebessüm etti.
E:"Ee hocam siz gidin. Ben zaten burdan gidicem" diyip eliyle ara sokağı gösterdi. Sonra genç adamın cevap vermesini dinlemeden ara sokağa doğru gidince fethi arkasında bakakaldi.
F:"Yok teşekkürler. Ben yürümeyi tercih ediyorum" diyip hızlı adımlarla eylemin peşinden giderken Kübra "Bu kız sarıldığı kız değil mi" diye mırıldandı."Eylem bekle..!" diye seslendi genç adam nefes nefese kalmış bir şekilde.
E:"Hocam siz gitmediniz mi?" diyince fethi tebessüm etti.
F:"Seni bu sokaklarda yalnız bırakmak istemedim" diyince eylem de tebessüm etti.
E:"Gece nasıl" dedi konu açmak istercesine.
F:"İyi. Uzun zamandır görmüyosun" diyince eylem kafasını aşağı yukarı salladı.
E:"Evet özledim" diyince ikisi de gülüştü.Fethi çalan zil ile birlikte yerleştiği koltuktan kalkıp kapıya ilerledi. Kapıyı açar açmaz ateş konuşmaya başladı.
A:"Lan hayırsız. İnsan sorar nazlı ile nasıl barıştın? Bak hiç evine de davet etmiyosun ha!" diyince fethi kahkaha attı.
F:"Nazlı ile nasıl barıştın?" diyip kahkaha atınca ateş göz devirdi.
"Almışsın yine benim şaraptan" dedi genç adam küçük bir çocuk gibi gülümseyerek.
Fethi şarabı bardaklara koyduktan sonra ateşe verip karşısına oturdu.
F:"Ee anlat bakalım. Nasıl barıştıniz?" diye sorunca ateş sırıttı.
A:"Geldi birden öptü. Artık eylem nasıl gaza getirmişse" diyince fethi de gülümsedi.
F:"Eee kimin sevdiği kadın" diyince ateş te "Kendine burdan bile pay cikariyosun Fethi Kulaksız" dedi.
F:"Beni şu yeni gelen kimyacidan kıskanıyor." dedi şarabı kafasına dikerek.
A:"Nerden biliyosun kıskandığını" dedi göz devirerek.
F:"Oğlum anlıyorum. Ters ters bakiyo ona." dedi hafif sesini yükselterek.
A:"Ee dayıoğlu. Kıskanılmayacak adam mısın?" diyince fethi gülümsedi.
F:"Sana çekmişim" diyince ateş kahkaha attı.
A:"Lan bişey dicem. Bu eylem deli. Bi bakiyomuşuz öğretmenler odasında boğazlıyo kadını neden fethi'ye baktın diye" dedi kahkaha atarak.
F:"Deli olduğunu biliyorum da. Yapar mı lan?" diye ciddi ciddi sorunca ateş kahkaha attı.
A:"Sadece baktığı için bile kıskanıyorsa seni nur'la hiç görmesin" diyince fethi'nin yüzü düştü.
F:"Bundan sonra beni kimse nur'la beraber göremez."dedi tek bardağına şarap doldurarak.
A:"Büyük konuşma dayıoğlu. Okulun adresini biliyo. Bi bakıyormuşsun okula gelmiş" diyince fethi gözünü büyüttü.
F:"Allah korusun!" dedi yerinden kalkarak.Fethi sabah okula geldiğinde etrafa göz gezdirdi. Bugün hangi sınıflara dersi var diye programına baktığında eylemlerin sınıfına olmamasına üzülmüştü. 12. sınıfların katinda nöbetci olduğunu öğrenince "İyi bari yüzünü görebilecem" diye mırıldandı.
Nöbet katına geldiğinde gördüğü manzara karşısında sinirlense de sakin adımlarla merdivenlerden çıkmaya devam etti.
Sınıfın önünde eylem ile bir çocuğun konuşup gülüştügünü gördüğü andan itibaren avcu terlemeye başlamıştı. Sinirle hem onları izleyip hem de etrafa göz gezdiriyordu. "Bu çocuk eylemlerin sınıfında ki Göksel değil mi" diye mırıldanirken zilin çalmasıyla ve onların sınıfa girmesiyle bir "Oh!" çekti.
Öğle arası fethi yine koridorda elinde çay volta atarken merdivenlerden gülüşerek çıkan eylem ve gökseli görmesiyle elinde ki çayı yere düşürmesi bir oldu. Çayı düşürmesi ile Göksel'in ve Eylem'in bakışları fethi'ye dönerken fethi yanmış eline üflüyordu. Eylem koşarak fethi'nin yanına gittiğinde Göksel de gelmişti.
E:"Hocam eliniz yandı. Buz koyalım" dedi telaşlı bir şekilde.
G:"Eylem tamam sakin ol. Temizlikçi ablalar halleder. Biz gidelim" diyince fethi'nin gözlerinden ateş püskürdü adeta.
F:"Tamam siz gidin. Bsiey olmadı zaten." diyip hızlı adımlarla ordan uzaklaşırken eylem de gökselle gitti.
Fethi matematik sınıfına gidip eline buz koyarken ateş girdi içeri.
A:"Noldu lan eline" dedi hemen yanına oturarak.
F:"Eylem'i dikizlerken çay döktüm" diyince ateş kahkaha attı.
A:"Şaşırmadım" diyip tekrar kahkaha attı.
F:"Çok mu komik" dedi elinden buzu kaldırarak.
A:"Evet" diyince fethi göz devirdi.Eylem..!" diye seslendi nazlı kantinden bağırarak. Eylem ise yanına bir sandalye çekip oturdu.
N:"Nereye gidiyordun?" dedi imalı bakışlar atarak.
E:"Hiç öyle bahçeye çıkacaktım" dedi etrafa göz gezdirerek.
N:"Bişey sorcam sana" dedi eyleme biraz daha yaklaşarak.
E:"Söyle" dedi kendini düzelterek.
N:"Bu Göksel ne iş? Fethi hocayı unutmayami çalışıyorsun" diyince eylem ofladi.
E:"Of nazlı bişey olduğu yok. İki konuşurken gördün diye bi anlam yükleme. Ayrıca ben fethi'yi unutamam" diyince nazlı eliyle ağzına fermuar çekti.
N:"Yarın da cuma. Bir hafta daha bitti"
E:"Zaman çabuk geçiyor" dedi ayağa kalkarak.
N:"Nereye" dedi eyleme bakarak.
E:"Sıkıldım bahçeye çıkalım" diyince nazlı da kafasıyla onayladı.Sabah
Fethi camda Eylem'in gelmesini beklerken acı kahvesini yudumluyordu. Eylemle Göksel birlikte okulun bahçesinden girerken fethi'nin içtiği kahvenin boğazında kalması bir oldu.
"Noluyo ya bunlara. Resmen gözümün önünde sevgili olacaklar " diye söylenirken kahvesini kağıt bardağı ile birlikte çöpe attı.
Genç adam derse girdiğinde nazli'nin tek başına oturmasi direk gözüne çarpmıştı. Gözü sınıfta eylemi ararken en köşede ki sırada gökselle oturduğunu fark ettiği an kan beynine sıçradı.
F:"Yer değişikliğimi yapıldı" dedi göksele bakarak.
G:"Evet hocam. Bu ders burda Oturabilir miyiz?" diye sorunca fethi yalandan güldü.
F:"Bir sefere mahsus evet oturabilirsiniz" diyince nazlı sessiz bir şekilde kahkaha attı.
Fethi habire saate bakıp bir an önce dersin bitmesi için dua ederken eyleme bakmayı da ihmal etmiyordu. Ama eylem bir kez olsun ona bakmamıştı. Bu Fethi'yi daha fazla sinir ederken zilin çalmasıyla bir oh çekmişti. Hizli adımlarla sınıftan çıkıp matematik sınıfına doğru giderken ateş onun bu sinirli halini görüp peşinden gitmişti.
A:"Noluyo dayıoğlu" dedi pencereye dönük Fethi'yi kendine çevirerek.
F:"Yok bişey" diyip tekrar pencereye döndü.
A:"Noluyo dedim" Sesini biraz yükseltmesi Fethi'yi daha da germisti.
F:"Yaa içim sıkışıyor." dedi gözleri dolarak.
A:"Lan fethi. Oğlum kendine gel" diyip koltuğa oturtturdu.
F:"Ben eylemi başka birisiyle düşünemem. Yapamam. Onu başka birisiyle görmeye dayanamam." Bunları söylerken gözünden yaş gelmişti.
A:"Kiminle gördün kızı" Kendisi de koltuğa oturdu.
F:"Onu diyorum işte. Görürsem dayanamam. Ya bırak biriyle konuşup gülüşmesi, gözü gözüne değse canım yanıyor."dedi elini saçına daldırarak.
A:"Bu iş böyle olmaz dayıoğlu. Artık eylemi karşına alıp konuşman lazım" diyince fethi dikkatle ateşi dinlemeye başladı.
F:"Ya ateş olmaz öyle. Bir öğrencimle il..."
A:"Ya bak yine etik değil muhabbetlerine girip beni sinirlendirceksin. Bak ben nazli ile birlikteyim. Bişey olmuyomu? Hayır ve üstüne üstlük çok mutluyum" dedi tebessüm ederek. Fethi de gülmüştü.
F:"Haklısın. Hayattan korkarak yaşayamam. Gidip en uygun zamanda konuşucam" diyince ateş te güldü."Off bitmiyor bu Selin hoca'nin işleri" diye söylene söylene fotokopi odasına gidiyordu eylem. Kapıyı açıp içerde Fethi'yi görmesiyle elinde ki kağıtları yere düşürdü. Hemen eğilip kağıtları yerden toplarken fethi de yardım ediyordu.
F:"Dalgınsın bu aralar" dedi imalı bir şekilde.
E:"Yok sizi birden görünce düştüler öyle" dedi telaşlı bir şekilde.
F:"Anladım" dedi kısa ve net bir şekilde.
E:"Ben gidiyim. Sonra çekerim" diyince fethi kolundan tutup onu durdurdu.
F:"Sana bişey sorucam" dedi eylemin kolunu birakarak. Eylem ise stresten terlemeye başlamıştı.
E:"Sorun" dedi bir kaç adım geriye giderek.
F:"Hani birisinden hoşlanıyorum demiştin bana geçen sene cafe de. Ben o kişiyi tahmin edebiliyorum." diyince eylem daha da gerildi.
E:"Kim" dedi cılız çıkan sesiyle. Fethi ise ona yaklaşıyordu. Eylem geri gittikçe Fethi yaklaşıyordu. Eylem kapıya çarpmasıyla durdu. Fethi ise kulağına eğilerek konuşmaya devam etti.
F:"Eylem..! Kaçak oynama" dedi. Genç kız ise derin derin nefesler alıp verirken bu adamı tahrik ediyordu.
E:"Ne demeye çalışıyorsunuz" diyince fethi tebessüm etti.
Genç adam kapıyı kilitleyince eylem ona "Ne yapıyorsun" bakışları atıyordu.
F:"Beni sevdiğini biliyorum" dedi dudaklarına yaklaşarak. Eylem'in heyecanlanmasi fethi'yi güldüruyordu.
E:"Hayır" diyince fethi daha da yaklaştı.
F:"Emin misin" demesiyle Birlikte eylemi belinden kavrayıp kendine çekti. Genç kız hemen öpmesine karşılık verince adam dudaklarını daha çok bastırmaya başladı. Yaklaşık 2 dakika öpüştükten sonra ayrıldıklarinda ikisi de nefes nefese kalmıştı.
F:....BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
Sınır 25 yorum+50 vote 💜
Sonunda itiraf oldu dediğinizi duyar gibiyim.🌹
Fragmanı görünce buraya da bir öpüşme yaziyim dedim😂
1312 kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪