Fethi biraz duraksadiktan sonra derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
F:"ııı şey hemen eve mi gitceksin?"dedi merakla karşısındaki kızı süzerek. Genç kız biraz düşündükten sonra konuştu. "Hayır eve gidemem zaten" dedi. Fethi merakla "Neden" diyince eylem gözlerini kaçırarak cevap verdi.
E:"Annem şimdi beni okulda biliyo. Gitmesem daha iyi."
F:"Ne yapmayı düşünüyosun peki bunca saat?" dedi gözlerini kısarak.
E:"Bilmiyorum, takılırım bir yerlerde"diyince fethi sevinçle lafa atladı.
F:"Birlikte bişeyler yapmaya ne dersin?"dedi dikkatlice genç kıza bakarak. Eylem yine açık sözlülügüyle gülerek lafa atladı.
E:"Valla hiç itiraz edemiyecegim, napıcam diye düşünüyordum" dedi kahkaha atarak. Fethide bunun üzerine kahkaha attı.
F:"Ama hava bozuk yağmur yagcak. Kara bulutlar geliyo. Aklımda bir yer var. Yağmura yakalanmadan varariz inşallah oraya." dedi hızlı hızlı konuşarak.
E:"Arabanız var diye biliyorum. Geçen gün inerken gördüm" dedi. Sonra düzelterek "yani denk geldi gördüm" dedi.
F:"Bugün arabayı ateşe bıraktım. Rica etti benden. Anahtar da onda"dedi.
E:"Hmm anladım."
F:"Hadi acele edelim. Hala burdayiz. Gitcegimiz yer uzak. Yağmura yakalanmamaliyiz."
E:"Tamam" dedi tebessüm ederek.Hava git gide bozuyordu. Kara bulutlar üstlerine çökmüştü. Genç kız her 5 dakikada bir "Daha varmı" diye sorsada fethi tebbesüm ederek "evet daha var" diye cevap veriyordu. Birden şimşek çakınca eylem ani bir refleksle fethinin koluna sarılmıştı. Fethi buna tebessüm etmişti. Gamzelerini belli edince kız onun gamzelerinin içinde kayboldu ve gök gürültüsünü unuttu. Bir daha çakınca ikiside birbirine bakmaktan takmamislardi bile. Genç kız hala adamın kolunu tutuyordu. Bir süre sonra bırakınca genç adam sessiz bir şekilde "Böyle iyidi" dedi. Genç kız ise bunu duymadan yürümeye devam ediyordu.
Yaklaşık 45 dakikadır yürüyorlardı. Bu seferde yolda karşılarına köpek çıktı. İki köpek birbirine havlayip duruyordu. Genç adam hala hızlı hızlı yürürken kız yavaşlamıştı. Bunu fark eden adam "Neden yavaşladın? Yoruldun mu? Diye sordu.
E:"Hayır yorulmadim"
F:"Anladım, köpekten mi korkuyorsun" dedi tebbesüm ederek.
E:"Hayır ama bunlar şuan çok sinirli. Kavga ediyorlar." dedi korkarak.
F:"Sinirli mı" dedi ve büyük bir kahkaha attı.
E:"Ya hocam niye gülüyorsunuz ?" Dedi masum bir şekilde.
F:"Tamam gülmüyorum. Hadi geçircem seni burdan" dedi ama bu cümlesinide gülerek demişti.
Tam geçerken köpek eyleme doğru yaklaşınca eylem büyük bir çığlık atıp kendini fethinin kucağına atmıştı. Fethi ise kahkaha atıyordu.
E:"Ya fethi, çok korkuyorum. Koç şunu. Ya gülme. " diyince adam tebessüm ederek kıza bakıyordu. Belkide ilk defa duymuştu sevdiği kadının ağzından ismini. Bu durum onu mutlu ederken eylem ne dediğinin farkına varıp telaşlı bir şekilde düzelmişti.
E:"Şey yani bir anlık korkuyla dedim. Özur dilerim hocam"dedi. Fethi ise üzgün bir şekilde "Sorun Değil" diyebildi. Bunlar yaşanırken eylem hala fethinin kucagindaydi. Köpek ise diplerindeydi.
E:"Gitmedi mi hala ya?" Dedi hafif bağırarak. Fethi ise eyleme daha çok sarılarak "Hayır gitmedi. Sen bakma arkana" dedi. Köpek yavaş yavaş uzaklaşırken onlar hala birbirlerine sarılı bir şekilde duruyorlardı. İkiside ilk defa bu kadar çekiyorlardı birbirlerinin kokusunu. Yolun ortasında durdukları için bu anı bozan, karşıdan gelen arabanın kornası oldu. İkiside zorda olsa birbirlerinden ayrılıp kaldırıma geçtiler. Hiç konuşmadan ilerliyorlardı. Yavaş yavaş yağmur yağmaya başlayınca adımlarını hızlandırdilar. Birden çok yağmaya başlayınca fethi ani bir refleksle "Eylem koş" diye bağırmışti. Sonra elini uzattı. Kısa bir bakismanin ardından eylemde elini tutmuştu. Koşa koşa sokakta ilerliyorlardı. Eylem ise gülüyordu.
F:"Niye gülüyosun?"
E:"Belki yağmuru , ıslanmayi çok seviyorumdur." Dedi. Fethi ise tebessüm ederek "Aslında bende seviyorum" dedi " Ama şuan olmaz" diye de ekledi. Eylem de onaylayarak "Bence de" dedi.
Hem konuşup hem koşuyorlardı. Bu sırada tabiki hala elele duruyorlardı. Bir apartmanın giriş kapısını görünce oraya doğru koşup altına girdiler. İkiside baya ıslanmışti. Fethi daha çok ıslanmışti ama sadece sevdiği kızı düşünüyordu.
F:"Üşüyor musun" dedi iki elini birden tutarak. " Burnundan kızarmış" diye ekledi. Herşeyden çok isterdi o elleri ve burnu öperek ısıtmak.
E:"Biraz" diye cevap verdi ve daha fazla etkisinde kalmamak için ellerini adamın ellerinden çekti. Adam bu hareketine anlam veremesede konuşmaya başladı.
F:"Az kalmıştı. Burdan koşarak gidelim. 2 dakikaya varariz oraya."dedi hızlı hızlı. Ve yine elini uzattı. Genç kız biraz düşündükten sonra tutmuştu adamın elini. Kısa bir bakismanin ardından koşarak gitmeye başladılar.Gelecekleri yere vardiklarinda ikiside sırılsıklam olmuştu. Burası küçük işlemeyen deniz kenarında bulunan bir cafeydi. Sobayla ısıniyordu içerisi. Sahibi yaşlı ve sevimli bir amca. Kimse yoktu içeride . Genç adam tanıyordu bu amcayi uzun yıllardır. Babasından kalan tek şeydi bu amca. İşi olmadığı hergun ziyarete gelir,derdini anlatır.
F:"Ben geldim Muhittin amca" dedi gülerek. Sonra bakışlarını ellerini üfleyerek ısıtmaya çalışan kıza yönelterek"Yani biz geldik" diye düzeltti.
Genç kız sobayı görür görmez "Aaa soba en sevdiğim" diye koşarak sobanın yanına gitmişti. Genc adam bu hareketine tebessüm etmişti. Çünkü bir ortak yönleri daha vardı.
F:"Sende mi seviyorsun sobaları" dedi genç kızın yanına giderek.
E:"Bayılırım,bide bunun üstüne kestane koyup yiyeceksin varya efsane olur" dedi kendinden geçerek. Genç adam onu hayranlıkla izliyordu. Bu kadar doğal bu kadar dürüst ve bu kadar samimi bir kız görmemişti hayatında. İkiside uzun süre bakistiktan sonra Muhittin amcanın gelmesiyle bakışmalarına son verip ayağa kalkmışlardi.
M:Fethi oğlum sen mi geldin
F:"Evet Muhittin amca"dedi gülerek
M:"Bu yanındaki kız kim? O gün bahsettiğin kız mı? " Dedi gülerek. Eylem ne demeye çalıştığını anlamaya çalışsada fethi yalancı bir öksürükle durumu düzeltmeye çalıştı.
F:"Bir öğrencim." Eylem hemen lafa atlayarak
E:"Merhaba ben eylem "dedi
M:"Merhaba kızım" dedi gülerek
F:"Muhittin amca gel biz senle mutfağa gidip çay demleyelim" dediEylemi orda yalnız bırakarak mutfağa gitmişlerdi. Eylemin onu sadece öğrencim olarak tanıtması hoşuna gitmemişti. Ayrıca bahsettiği kız kimdi diye düşünmekten alıkoyamıyor kendini.
F:"Muhittin amca niye öyle diyorsun kızın yanında, yok bahsettiğin kız mı felan" dedi sessiz bir şekilde.
M:"Bu kız yani" dedi gülerek. Fethide sadece eyleme bakarak ve tebessüm ederek "Evet" dedi.
M:"güzel kızmış , o yüzden o gün ağzın açık geldin buraya"Flasback******
05 Şubat (Okulun ilk günü) saat: 20.12
Fethi hızlı adımlarla kafeye girer. Kapısı açılır ama içerisi karanlıktır. Sobanın sıcaklığı hala vardı.
F: "Muhittin amca ben geldim" dedi bağırarak. Muhittin amca ise yavaş yavaş tezgahın arkasından çıkarak "Hoşgeldin oğlum" dedi.
M:"Ne sıkıntın var anlat bakalım." Dedi gülerek
F:"Aşk olsun sadece sıkıntım olunca mı geliyorum" dedi göz devirerek.
M:"Hayır da tipinden belli bisey olduğu" dedi. Sonra gülerek "Yoksa sonunda beklediğim şey oldu mu" diye ekledi.
F:"Ne bekliyordun ki sen" dedi meraklı gözlerle bakarak
M:"Aşık olmanı, yuva kurmani, sevdiğin kadınla evlenmeni ve nasipse bir gün sevdiğin kadınla bu cafeden içeri elele girmeni."
F:"Vay be amca ne çok şey bekliyormuşsun benden" dedi gülerek.
M:"Sanırım tahminim doğru" dedi gözünü kısarak.
F:"Evet doğru bir kız var. İlk gördüğüm anda bişey oldu bana. Kalbim onu tanımadan sevdi zaten. İlk gözlerine vuruldum. Sonra alnına düşen kahküllerine, sonra gülüşüne ve sonra her bir zerresine vuruldum.
M:"Anladığım kadarıyla çok güzel bir kız. Ama bu ilk biliyorsun demi?"
F:"Biliyorum, o yüzden çok değerli benim için. Daha onu tanıyalı 24 saat olmadı ama benim kalbimde olan oldu."
M:"Boşuna direnme oğlum, aşka kim karşı gelebilmiş ki sen gelesin"
F:"Haklısın amca" diyip tekrar eylemi düşünmeye başladı.Flasback Son**********
Fethi çayları alıp genç kızın yanına doğru ilerlerken biraz olsun duraksadi. Eylemi izlemek ona çok iyi geliyordu. Yağmurdan ıslanmış kahkülleriyle bile çok tatlıydi. Kendini kurutmaya çalışan eylemi biraz daha izleyip yanına gitti. Çayı uzatarak "İç biraz da için ısınsın" dedi. Eylemde teşekkür ederek çayı aldı ve içmeye başladı. Sonra ikiside duraksadi. Birden birbirlerine yaklaşmaya başladılar. Bu sefer ikiside kaçmıyordu. Yaklaştılar yaklaştılar ve cafeye birisinin girmesiyle ikiside geri çekildi.
X:.............BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💜💜
1253 Kelime✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪