28. Bölüm

2.3K 120 52
                                    

K:"Bu kadar değil. Her şey yeni başlıyor Fethi Kulaksız"

Kübra öğretmenler odasına doğru gitti ve içeri girmesiyle en yakın arkadaşı olan Gülay'ı görmesi bir oldu. Koşup birbirlerine sarıldılar.
G:"Yaa özlemişim. Ne güzel ilk burayı tercih etmiştin. Hemen çıktı" dedi masaya oturarak.
K:"Evet çok şanslıyım. Sonunda aynı okulda çalışabilicez" dedi o da yanına oturarak.
G:"Ee nasılsın görüşmeyeli. İyi misin?"
K:"İyiyim de bişey sorucam sana" dedi etrafa bakinarak.
G:"Söyle" dedi Kübra'ya biraz daha yakınlaşarak.
K:"Fethi Kulaksız" dedi sessiz bir şekilde. Tekrar etrafa göz gezdirip kimsenin olmadığına emin olunca  Gülay'a baktı.
G:"Haa anladım ben seni. Fethi bey Matematik öğretmeni. Gecen sene 2. dönem geldi. Bu sene kadrolu olarak çalışmaya başladı. Ha bide şey bildiğim kadarıyla evli. Bilgilerinde medeni durumunda evli yazıyor" diyince Kübra'nin yüzü değişti.
K:"Bende şans yok." dedi göz devirerek.
G:"Rahat duramıyorsun demi. Bu sefer de fethi. Sakın bulaşma o adama evli zaten" dedi yüksek bir ses tonuyla.
K:"Ben yüzük göremedim. Bitmiş bir evlilik. Fazla kafaya takmaya gerek yok. Bana aşık olunca boşanır" dedi rahat bir tavırla.
G:"Rahat dur diyorum sana" dedi ve yerinden kalktı.

Ertesi Gün

Eylem büyük bir sevinçle okulun kapısından içeri girerken arkadan nazli'nin seslendiğini duymamıştı.
N:"Kızım 10 saattir sana bağırıyorum niye duymuyorsun?" dedi nefes nefes kalmış bir şekilde.
E:"Duymamışım." dedi sadece yürümesine devam ederek.
N:"Tabi duymazsin. Dünden beri Leylasın." diyince eylem göz devirdi. "Peki niye beni almadın okula giderken?" diye sorunca eylem durdu.
E:"Bi an önce okula gelmek istedim" dedi gülerek.
N:"Tabi. Dünde ayakların geri geri gidiyordu" diyince ikisi de kahkaka attılar.
Bu sırada onları okulun camından izleyen ateş fethi'ye bakarak konuşmaya başladı.
A:"Biz burda ayrıldık diye üzülelim. Hanfendiye bak. Kahkaha atıyor." dedi sabırsız çekerek. Fethi ise sadece gülmüştü.

Eylem sınıfta simgenin süslendiğini görünce "İlk ders ne" diye sordu kafasını nazlıya çevirerek. Nazlı telefonunda ki ders programına bakıp Matematik diyince eylem "O yüzden süsleniyor bu" dedi.
N:"Şuna bir şaka yapalım mı ne dersin?" dedi sinsi bir şekilde gülerek.
E:"Hayır demem" dedi aynı şekilde gülerek.
N:"Simge" diyip yanına oturdu nazlı.
S:"Efendim" dedi rahatsız olduğunu belli etmeden.
N:"Fethi hoca gitti. Yok artık. Özgür hoca gelmiş" dedi yalandan üzülmüş gibi yaparak.
S:"Nasıl yani. Boşuna mı süslendim" diyince eylemle birlikte kahkaha attılar.
E:"O yüzden süslendiğini kabul ediyosun yani" diyince simge sinirlendi.
N:"Tatlım şaka yaptık. Simdi suslenmene devam edebilirsin" dedi tekrar kahkaha atarak. Simge ise sadece arkalarından bakakaldi.
Yaklaşık 5 dakika sonra fethi sınıfa girdiğinde herkes ayağa kalkmıştı. Simge öğretmeler masasının önündeki sırada yerini alırken eylem öğretmenler masasınin çaprazından ki sıra kümesinin en arkasında oturuyordu.
"Oturabilirsiniz" diyip kendisi de elinde ki kitapları masaya bıraktı.
"Evet gençler size çok iyi bir haberim var" diye konuşmasına başlayınca emine kesti. "Hocam yoksa gitmiyor musunuz" diye sorunca sınıftaki tüm bakışlar fethi'ye yöneldi. Nazlı vercegi haberi bildiği için dinlememeyi tercih ederken eylem pür dikkat onu izliyordu.
F:"Evet gitmiyorum. Özgür hocanizin sağlık sorunları olduğu için öğretmenlik yapmaya maalesef devam edemicek" diyince tüm sınıf gülüp sevindi.
F:"Evet şimdi derse başlıyoruz" diyince tüm sınıf "aaa" dedi. Fethi ise güldü.
Ders anlatırken habire eyleme bakması nazli'nin gözünden kaçmamıştı. Eylem ise elini çenesine koymuş onu izliyordu.
N:"Kızım az kes şu adamı" diyince eylem de konuştu.
E:"Senin ateşi kestiğin kadar kesmiyorum ama" diyince nazli'nin yüzü düştü. "Yaa canım özür dilerim. Hatırlatmak istemedim" dedi başını omzuna koyarak.
N:"Yok önemli değil" diyip sıraya yazdığı N❤️A yazınızı karalamaya başladı. Bunu gören eylem tekrar konuşmaya başladı.
E:"Nazlı böyle olmaz. Konuşmanız lazım. Saçma bir neden yüzünden küsüyorsunuz. Bak ateş hoca yakışıklı. Bugün yarın başka bir hocayla görürsün canın yanar. Git ve erkeğine sahip çık" diyince nazlı sırayı karalamayi bırakıp eyleme baktı ve güldü. Eylem ise amacına ulaşmış olmanın verdiği zaferle gülümsedi.
Nazi tenefüste her yerde ateşi ararken eylem ateşi ıssız koridora yönlendirip nazli'nin yanına gitti.
E:"Kimi arıyorsun sen bakalım" dedi imalı bir ses tonuyla.
N:"Ateşi. Dediklerinden sonra çok gaza geldim. Artık Allah affetsin" diyince eylem lafa atladı.
E:"Ben gördüm ıssız koridora doğru gidiyordu." diyince nazlı devamını dinlemeden gitti. Eylem ise arkasında sadece bakakaldi. Tam sınıfa girecekken öğretmenler odasının kapı aralığından görünen fethi'ye baktı. Güldüğünü görünce "Kimke sohbet ediyor ya bu?" diye mırıldandı. Kapıya yaklaşıp biraz daha açınca konuştuğu kişiyi gördü. "Bu o günkü kadın degil mi? Yeni kimyacı" diye tekrar mırıldanirken fethi'nin ona bakmasiyla kaçıp sınıfa girdi. Az önce gördüğü şeyin şokunu atlatmaya çalıştı.

"Ateş..!" diye seslendi nazlı koridorda. Ateş ise "Nazlı" diyerek ona doğru ilerledi. Nazlı koşar adımlarla yanına gelip direk dudağına yapışınca ateş şaşırdı. Her ne kadar şaşırmış olsa da nazli'nin belini iyice kavrayıp karşılık verdi öpmesine. Ayrıldıklarında "Sen benimsin" dedi nazlı. Ateş ise sadece güldü. "Seni çok seviyorum Nazlı" diyince gülme sırası nazlıdaydı.
N:"Ama ateş seni başka öğretmenle fingirdeşirken görürsem kafanı koparirim" diyince ateş anlamaz gözlerle ona baktı.
A:"Ne hocası ne fingirdeşmesi? Ne diyorsun nazlı" diyince nazlı tekrar konuşmaya başladı.
N:"Dediğim gayet net. Başka birisiyle konuşurken görmücem seni" diyince ateş kahkaha attı.
A:"Nerden çıktı birden bire bu? Kimseyle konuştuğum yok" diyince nazlı göz devirdi.
N:"Bir yerden çıkmadı. Sadece söylüyorum." diyince ateş  "Emredersiniz Nazlı Hanim" dedi.
Nazlı kapıyı tıklatip sınıfa girdiğinde fethi sert bir bakış attı.
F:"Nerdeydin sen" diye bir soru yöneltince nazlı eyleme baktı. Fethi de onların bakismasina bakıp nazli'nin ateşin yanında olduğunu anladı. "Yerine geçebilirsin" dediğinde nazlı hızlı adımlarla yerine gitti.
N:"Senin konteyjandan yararlandım. Kızmadi bana" diyince eylem güldü.
Eylem ders boyu gözlerini fethiden kaçırmış ve fethi de bunu fark etmişti. Genç kız hala öğretmenler odasında gördüğü manzarayi düşünürken nazlı onu dürtmüştü.
N:"Noldu sana niye durgunsun?" diye sorunca eylem gözlerini kaçırdı.
E:"Bişey olmadı ya." diyince nazlı göz devirdi.
N:"Şuan üstüne gelmiyorum. Öğle arası bahçede anlatırsın" dedi. Eylem ise sadece kafasını salladı.

"Oğlum bizi öyle görmesi hiç iyi olmadi ya" dedi genç adam ateşe bakarak.
A:"Nasıl görmesi?" dedi sırıtarak.
F:"Ya kadın birden yanıma geldi, konuşmaya başladı. Ne biliyim yani. Gülerken gördü bizi" diyince ateş ıslık çaldı.
A:"Oğlum sen benden hızlısın ha. Yeni bir aşk mı doğuyor?" diyince fethi koltuktan kalktı.
F:"Ateş! Saçma sapan konuşma. Kalbime eylemden başka giremez" diye bağırınca ateş kendini düzeltti.
A:"Ya dayıoğlu şaka yaptım. Hemen bağırma" diyip fethi'yi koltuğa oturttu.
F:"Ya bütün ders boyunca yüzume bile bakmadı" dedi elini saçına daldırarak.
A:"Bak ne yap biliyonmu. Git çıkışta yakala bunu. Araban bende kalır. Hem yürür hem konuşursunuz." diyince fethi gülümsedi.
F:"Oğlum iyiki varsın lan" diyip sarıldı.
A:"Lan oğlum çekil. Nazlı bizi böyle görmesin. Yeni barıştık zaten" diyince fethi kahkaha attı.

Çıkışta eylem tek bir şekilde yürürken arkadan fethi'nin seslenmesi ile durdu.
E:"Hocam. Siz niye yürüyerek geliyorsunuz?" diye sorunca fethi gözlerini kaçırarak cevap verdi.
F:"Arabam ateşte. İşi varmış" diyince eylem yüzüne bakmadan kafasını salladı. "Birlikte yürümemizde bir sorun yok demi" diye soru sordu adam kızın gözünün içine bakarak. Eylem ise kafasını yerden kaldırıp masum bir şekilde "Yok" diyince genç adam gülümsedi.
F:"Evin uzak buraya. Yani geçen seneden biliyorum. Bi kez bırakmıştım ya seni" diyince eylem tebessüm etti.
E:"Evet uzak ama yürümeyi seviyorum" diyince fethi "Bende seviyorum" dedi.
F:"Sen bugün öğretmenler odasında gö.." fethi'nin lafını kesen şey önlerinde bi arabanın durmuş olmasıydı.

BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz 🙏

Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬

Sınır 30 yorum+ 50 vote 💜

Yeni kapağımi nasıl buldunuz?🌿

Yeni kapağımi nasıl buldunuz?🌿

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kübra Aytap (Gizem Karaca)

1206 Kelime ✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin