6. Bölüm

3.3K 164 39
                                    


Gelen ateş ve nazlıydı.
A:"Ooo kaçaklar burdaymiş" dedi gülerek. Nazlı da kahkaha atıyordu.
F:"Sizin ne işiniz var burda? Öğleden sonra dersin yok mu?" Dedi geldiklerinden rahatsız olmuşcasina.
A:"Yok,nazlida sizi beraber çıkarken görünce bı gelelim dedik. Ama nasıl da buraya geldiğini tahmin ettim Fethi Kulaksız." Dedi kahkaha atarak.
E:"İyi yapmışsınız hocam" dedi eylem kocaman gülerek. Fethi ise bu sırada ateşe "mutfağa git" anlamında kaş göz işaretleti yapıyordu. Bunun üzerine ateş "Ben bi Muhiddin amcaya bakiyim. Gelirim 5 dakikaya" dedi. Fethi ise hemen arkasından kalktı ve tezgahın arkasından sessizce konuşmaya başladılar.
F:"Bana bak oğlum kızın yanında abuk sabuk konuşursan yakarım seni" dedi Sinirli bir şekilde.
A:"Ateş olan benim sen nasıl yakıyorsun ya😂"
F:"Hiç sırası değil ateş 🙄"
A:"Daha haberi yok mu sevdiğinden?" dedi meraklı gözlerle bana. Fethi ise derin bir iç çekerek "Yok" dedi.
A:"Oğlum niye söylemedin? O kadar da kütüphaneye kapattim sizi açıl kıza diye."
F:"Vaayy sendin demek bizi kapatan"
A:"Fethi vallahi iyiliğin için yaptım. Sırf açıl diye"
F:"Oğlum açılmak isteyen kim? Böyle iyi hem etik değil" dedi sinirli bir şekilde. "Kızların yanına gidiyorum" diye ekledi ve gitti. Ateş te arkasından mırıldandı.
"Gör bak Fethi Kulaksız! Neler yapıyorum sana. Bakalım eylemi kiskaninca etiği felan dinlicek misin?" Dedi sinsi sinsi gülerek ve sonra oda kızların yanına gitti.

Güzel güzel sohbet ederlerken fethinin birden "işim var 20 dakikaya gelirim" demesi eylemin canini sıkmıştı.
Ateş ve nazlı kahkahalar eşliğinde sohbet ederken eylem pencereden denizi izlemeyi tercih etmişti. Arada nazlı ile ateşin sohbetine dahil oluyor gibi yapsada gözü saatteydi. Tam 22 dakika olmuştu adam gideli. Bu durum kızı endişelendiriyordu çünkü adam 20 dakikaya geleceğini söylemişti. Canı sıkılan eylem çantasından kitabını çıkardı ve okumaya başladı.

Fethi sonunda gelmişti. İçeri girer girmez gözüne kitap okuyan eylem takıldı. Yüzündeki "aptal aşık" ifadesiyle bir süre kızı izledi. Eylem kitaba çok daldığı için fethinin geldigini fark etmemişti bile. Ateşin seslenmesi ile eylem kafasını kitaptan kaldırıp Fethiye yöneltmişti. İçinde sonunda geldi hissi ile gülümsedi genç adama.
A:"Nerde kaldın be oğlum"
F:"İsim vardı geldim işte"
A:O elindeki poşet ne?
F:"Iıı şey kestane" dedi eyleme bakıp göz kırparak. Eylem ise büyük bir sevinçle yerinden kalkıp Fethiye doğru koşmuştu.
E:"Ya benim için kestane mı aldın" diyip sarılmıştı. Kestane işin bahanesiyle asıl amacı adama sarılmakti.
E:"Şey özür dilerim. Biraz fazla sevindim heralde" dedi adamdan ayrılarak.
F:"Yooo bence gayet iyi sevindin" dedi tebbesüm ederek. Eylem Fethinin gözlerinin içine bakarak "Teşekkür ederim dedi" genç adam ise gülerek cevap vermeyi tercih etti.
A:"Hadi sobanın üstüne koyalım şunları."
F:"Ne kadar sabırsızsin be oğlum"
A:" Valla ben otururum siz yaparsınız"
N:"Bende hiç beceremem böyle işleri" diyip hemen ateşin yanına oturur. Eylem ise Fethiye bakarak "anlaşılan iş bize kaldı" dedi. Fethi ise gülmüştü. Eylem içindeki sesi susturamiyordu. "Öyle gülünür mü vicdansizin oğlu" dedi sessiz bir şekilde. Ama kimse duymamıştı tabiki.

Eylem ve fethi hem gülüp hem de kestane yapıyorlardı. Bu sırada nazlı onları video çekiyorlardı. Ateşe yaklaşarak sessiz bir şekilde "ilerde sevgili olunca izletiriz bu videoyu" dedi. Ateş ise gülmüştü. Aynı sırada Muhittin amca onları izliyordu. Ama eylemle fethi hicbiseyin farkında değil sadece birbirlerini göruyorlardi. Aşkta bu degilmiydi zaten. Milyonlarca kişinin içinden sadece onu görmek, onu sevmek.

M:"Tam bir çift gibisiniz. Maşallah" fethi bunu duyduktan sonra eyleme bir bakış attı. Yalancı bir öksürükle konuyu dağıtmaya çalıştı.
F:"Kestaneler hazır" dedi bağırarak.
A:"Boşuna bağırma bizden başka kimse yok sonuçta" dedi gülerek. Nazlı da kahkaha atmıştı bu sırada. Eylem ve fethi arada birbirlerine kaçamak bakışlar atıyordu.
Kestaneyi yemeye başladıklarında daha soğumadigi için fethinin ağzı yanmıştı.
F:"Ahh ağzım" dedi bağırarak.
E:"Ay noldu yandı mı?" Dedi telaslanarak.
F:"evet çok acıyo" dedi yüzünü eksiterek. Agzini da açık tutuyordu hava girsin diye. Eylem ise yerinden kalktı ve Fethinin yanına gitti.
E:"Ay napsak ki ? Çok mu acıyo? Böyle şeylerde hiç bişey yapamam." dedi. Onun bu telaşli halini gören fethi biraz daha abartti.
F:"Çok acıyo ama" dedi sizlanarak. Bunun üzerine eylem fethinin ağzına üflemeye başlamıştı. Nazlilar ise hayranlıkla onları izliyordu. Eylem ne yaptığının farkına varıp hemen geri çekildi. Fethi ise utangaç bir şekilde etrafa bakarak, "geçti zaten" dedi.

Okulun bitmesine daha 2 saat vardı. Eylem in eve 2 saat sonra gitmesi lazımdi. Muhittin amca bulmaca çözerken ateş ve nazlı gürültü bir şekilde sohbet ediyordu. Eylem üzerine şal ve kupa bardakta eline çay alıp deniz kenarına gitti. Denizi izlemeyi çok seviyordu. Fethi ise başını cama yaslayıp eylemi izliyordu. Bunu fark eden Muhiddin amca mırıldandı. "Kör kütük aşık olmuşsun be oğlum"

Eylem tam kafasını cafeye çevirdiği zaman fethi telefonuyla uğraşmış gibi yapıyordu. Tekrar denize baktığı zaman fethi yine onu izlemeye devam ediyordu. Bir süre sonra dayanamayıp yanına gitmişti. Eylem yanına geldiğini fark etti ama kafasını çevirip bakmamisti.
F:"Yağmur dinmiş" dedi konu açmak istercesine. Eylem de kısa ve net bir cevap verdi "Evet".
F: Üşürsun burda. İçeri gir istersen.
E:"Yok böyle iyiyim. Ağzın nasıl oldu" dedi gülerek.
F:"Suanlik iyi ama bir daha asla sıcak kestane yemem."dedi aynı şekilde gülerek
E: Bugünü asla unutmucam çok eğlendim.
F:"Bende" dedi ask dolu gözlerle eyleme bakarak. Yaklaşık 3 dakikadır gözlerini ayırmadan sadece birbirlerine bakmışlardi. Muhiddin amca ise uzaktan onları izliyordu. Ateş te Muhiddin amcanın yanına giderek konuşmaya başladı.
A:Bunlar çok güzel oldu. Gerçi daha olmadılar ama.
M: Olcaklar ama olcaklar.
A:Fethi korkuyor.
M: Niye?
A: Öğrencisi ile ilişki yaşaması etik değil. Olmaması gereken birine tutuldu. Zorlu,imkansız bir aşk.
M:Fethi Kulaksız'a bu yakışır. Zor!

Okulun çıkış saati yaklaşmıştı. Eylem yavaştan toparlanmaya başlayınca fethi hemen yanına gitti.
F:Ben bırakıyim istersen seni?
E: Yok yakın zaten ben giderim.
F:Olsun yalnız gitme.
E:"Nazliyla gitcez zaten" dedi nazlıya bakarak. Nazlı ateşle kötü bir sohbet içerisinde olduğunu fark edince "Nazlı çoktan uçmuş"dedi.
F:Tamam o zaman ben bırakıyorum seni.
E: Tamam.

Yolda yavaş yavaş ilerliyorlardı. İkiside yolun bitmesini hiç istemiyordu. Karşı yoldan birisi eyleme gülerek yaklaşınca eylem de gülmeye başladı. Fethi ise şaşkın şaşkın bakıyordu ikisine. Eylemden açıklama istercesine
X:" Eylem!" diyip sarıldı. Eylem de sarılmasına karşılık verdi.
E:"Ya sen ne ara geldin?"

BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz 🙏

Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💜💜

1028 Kelime ✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin