12. Bölüm

2.7K 147 78
                                    

Eylem cesaretini toplayıp konuşmaya başladı.
E:"Eyfet' ne demek?"dedi meraklı gözlerle.
F:.........

Fethi uzun süre eyleme baktıktan sonra konuşmaya başladı.
F:"Sen zeki bir kızsın. Biraz düşün bulursun" dedi ve yine göz kirpip gitti. Tabi arkasında bir çift meraklı göz bırakarak. Genç adam kendini tuvalete attı ve kendi kendine konuşmaya başladı.
F:"Off saçmalamaya başladım. Kız çözüp yanına geldiğinde ne diceksin? Eyfet' ikimizin birleşimi nasıl diceksin? Kendine gel Fethi Kulaksız. Sizden olmaz anla artık." dedi ve derin derin nefesler alıp verdi. Elini yüzünü yikadi ve tuvaletten çıktı.
Ders fizikti. Nazlı pür dikkat dersi dinlerken eylem hala Eyfet'i düşünüyordu.
E(İç ses): "Hadiem hadi kızım sen bulursun." Bir süre sonra nazlıyı dürtmeye başladı. Nazlı o kadar çok dalmıştı ki bakmıyordu bile. En son sert bir şekilde koluna vurunca nazlı bağırdı. Ateş dahil tüm sınıf onlara baktı.
A:"Bir sorun mu var?" dedi. Eylem de durumu kurtarmak istercesine lafa atladı.
E:"Hayır hocam." dedi ve sessiz bir şekilde nazliyla konuşmaya başladı.
N:"Kızım mal mısın niye vuruyon koluma" dedi sinirli bir şekilde
E:"Napiyim çok dalmıştin" dedi sessiz bir şekilde.
N:"Ne var ne dicen? Dersi dinlicem"
E:"Şu Eyfet' olayı varya sende düşüncen onu."
N:"Bumuydu. Tamam düşünürüm."dedi ve hemen derse döndü.

Eylem yatakta uzanmış tavanı izler bir şekilde düşünüyordu. Belki bugün en az 1000 kez Eyfet' demişti. Ama hala anlamını bulamamıştım. Eline telefonu aldı. Fethiyi stalkladi. "Ne kadar da yakışıkli" diye geçirdi içinden. Yarın değil ondan sonraki gün edebiyat sınavları vardı. Edebiyat hocası hülya hoca geçen dönemden beri eylemle nazlıya takık olduğu için dersinden bırakmıştı. Bu dönem eylem geçmeye niyetliydi. O yüzden son geceye bırakmak yerine şimdiden çalışmaya başladı.
Sabah olmuştu. Eylem elinde edebiyat notlarıyla geziyordu. Kantinde deli gibi ezber yaparken fethi gördü onu. Gülerek izliyordu onu. Eylem daldığı için fark etmemişti bile. Bu sırada nazlı kantine geldi.
N:"Kızım mal mısın?
E: Ne be?
N:"Zikreder gibi çalışıyon." dedi kahkaha atarak.
E:"Napiyim geçmem lazım. Neyse fethiyi gördün mü" dedi meraklı gözlerle bakarak.
N:"Evet seni izliyordu gülerek" dedi bi kez daha kahkaha atarak.
E:"Gerçekten mi?" dedi üzgün bir şekilde.
N:"Evet"
E:"Mal mısın kızım ya? İnsan uyarır." dedi bağırarak.
N:"Napiyim çok tatlıydin" dedi ve yanagindan bir makas alarak sınıfa doğru koştu. Eylem ise sadece arkasından "Sen görürsün Nazlı" dedi.
Kimya hocalarının gelmemesi sonucu 2 dersin boş olması eylemi çok sevindirmişti. 2 saat boyunca çalışacakti ve yüksek not alabilecekti. İlk ders bahçede deliler gibi çalışırken fethinin de dersi boş olduğu için onu izliyordu. Genç kızin gözü bi ara cama kaydığında fethi hemen geri çekildi. Eylem aşkından dolayı halüsinasyon gördüğünü sanıp çalışmaya devam etti. Bir diğer ders tekrar bahçeye incekken İngilizce hocaları olan Selin hoca onu görmüş ve durdurmuştu.
S:"Eylem, bir bakarmisin canım" dedi kibar bir şekilde.
E:"Buyrun hocam" dedi gülümseyerek.
S:"Senden bir ricam olucak. 9. Sınıfların e okula sınav notları girilcek. Sen girermisin?" Eylem istemeyerekte olsa yalandan bir gülüş atarak "Tabi" dedi. Öğretmenler odasına girdiğinde diğer bilgisayarın başında fethiyi görmesiyle selin hocaya sarilasi gelmişti. Kimsenin duyamayacağı bir şekilde "İyi ki gelmişim" dedi. Genç adam da onu görmesiyle heyecanlanmisti. Genç kız hemen genç adamın yanındaki bilgisayara oturdu ve ona kaçamak bakış atarak işlerini yapmaya başladı. Selin hoca odadan çıkarken "Bir sorun olursa beni bul eylem " dedi. Eylem ise kafasıyla onayladı.
Yaklaşık 20 dakikadır ikiside bilgisayarin başındaydı ve tek kelime etmemişlerdi. Eylem için onun yanında durmak bile mutluluk. Fethi için ise sevdiği kadının nefes alışverişini dinlemek bile paha biçilemez. İkiside böyle aşık işte birbirine. Eylemin yanlış yaptığını gören fethi sessizliği bozdu.
F:"Yanlış yapıyorsun, öyle değil" dedi ve eyleme biraz daha yaklaşarak elini mouse attı. Elleri şuan üst üsteyken eylemin birden dönmesiyle dudaklarının birbirlerine demişti. İkiside ortamın verdiği rahatsızlıktan dolayı tedirginlikle geri çekilmişti. Ama ikiside bunu "öpüşme" olarak kabul edemezdi. İlk öpüşmelerinin böyle olmasını istemezlerdi. Fethi olayın etkisinden çıkmak istercesine hemen bilgisayara bakarak nasıl yapması gerektiğini gösterdi. Eylem ise dinliyormus gibi yapıp yaklaşık 45 saniye önce yaşadıkları olayı düşünüyordu. Eylem işi bitince fethiye gülümseyip öğretmenler odasından çıktı. Fethi ise yaşananları düşünürken gözü masadaki kağıtlara kaydı. Masaya biraz daha yaklaşarak kağıtları eline aldı. "Bu eylemin yazısı" diye mırıldandı. Sonra edebiyat notları olduğunu anlayınca gülümsedi. "Deliler gibi çalıştığın ders bumu" dedi sessizce. Onu bulmak için sınıfa gitti ama göremedi. Ne nazlı ne de eylem ortalıklarda yoktu.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin