87. Bölüm 'Gerçekler'

820 55 30
                                    



Genç adam içkisinden büyük bir yudum alırken kolundaki saatine baktı. Karşıdan gelen adamı görmesiyle kaşlarını çattı. "Oğlum nerdesin..? Hem çağırıyorsun hem bekletiyorsun..!" Ateş karşısına oturdu. "Sabret dayıoğlu geldik, bana da aynısından söyle..!" Fethi garsona eli ile işaret yaptıktan sonra ateşe döndü. "Ee neymiş bu kadar acil olan mesele..?" Ateş geri yaslandığı koltukta doğruldu. "Newton'un fizik kurallarını çürütecek bir tez buldum..!" Fethi anlamsızca kaşlarını havalandırırken Ateş büyük bir kahkaha attı. "Hahaha çok komiksiniz Fizik öğretmeni Ateş Acar.."    Garsonun içkiyi getirmesiyle Ateş kafasına dikerken fethi onu izliyordu. "Kübra napıyo..?" Ateşin sorusu ile fethi omzunu silkti. "Bilmiyorum yemek yapıyordu en son, mümkün olduğunca karşılaşmamaya çalışıyorum. Sadece Elif için katlanıyorum o kadına..!" Ateş kafasını salladı. "Artık katlanmak zorunda değilsin kardeşim..!" Fethi zoraki bir şekilde gülümsedi. "Niye kardeşim..?" diye sorarken içkisini içmeye devam etti. Ateş cebindeki kağıdı masanın üstüne koyarken fethi kaşlarını havalandırdı. "Ne bu..?" diye sorup kağıda baktı. "Kendin bak dayıoğlu..!" Fethi yavaş hareketlerle içkisini masaya bırakıp kağıdı aldı. Ateş bir bakış attıktan sonra kağıdı açtı. Tek tek yazıları okurken sonda gördüğü rakamla yüzünde belli belirsiz bir ifade oluştu.

   "Babalık ihtimali %1..!" Mırıldanmasıyla ateşe baktı. "Ne demek oluyor bu..?" Ateş etrafa bakıldıktan sonra Fethiye yaklaştı. "Biz nazlıyla sizden gizli DNA testi yaptırdık, hemde çok güvenilir bir hastanede..!" Fethi yüzündeki gülümsemeye engel olamazken tekrar kağıda baktı. "Yani kardeşim Kübra yıllarca seni kandırmış, sen onunla o gece birlikte olmadın, dokunmadın bile..!" Fethi yüzündeki gülümsemeyi büyütürken ayağa kalkıp ateşe sarıldı. "Olum dur, millet bakıyor yanlış anlayacaklar. Benim bir nişanlım var..!" Fethi ateşin cümlelerini takmazken sıkı sıkı sarıldı. "Olum bana dünyaları verdin çok mutluyum şu an ..!" Fethi yerine otururken ateş güldü. "Ne yapmayı düşünüyorsun şimdi..?" Ateşin sorusu ile fethi ciddileşti. "Kübraya bunun hesabını sormak istiyorum.  Ama herşeyden önce gidip eyleme sıkı sıkı sarılmak istiyorum..!" Ateşin yüzü düştü. "O iş öyle kolay değil dayıoğlu. Eylem hemen affetmez neler çektiğini ben biliyorum.!" Fethi dikkatlice ateşe baktı. "Bilmediğim bir şey mi var..!" Ateş dudaklarını dişlerken kafasını aşağı yukarı salladı. "Var dayıoğlu ama ben söyleyemem söz verdim. Zaten bunu sana Eylemin söylemesi daha doğru..!" Fethi yutkunurken kafasını salladı. "Allah'ın belası Kübra, bu kadar ileri gideceği aklımın ucundan geçmezdi. O kadın Benim beş yılımı çaldı. Eylemle benim mutlu olacağımız, binlerce anı biriktireceğimiz beş yılımızı çaldı..!" Fethi sinirle dudaklarını dişlerken Ateş konuşmaya başladı. "Hepsini telafi edersin Fethi, eylem bir affetsin de seni..!" Fethi kafasını sallarken içkisini kafaya dikip garsondan yenisini istedi.

Genç adam arabayı park ettikten sonra karşıdaki evin camına bakıp sıkıntılı bir nefes verdi. Telefonu elime alıp arama yaptıktan sonra kulağına götürdü. "Konuşmamız lazım, kapının önündeyim..!" Kısa bir konuşmanın ardından telefonu kapatıp arabadan çıktı. Kısa süre içinde eylem çıkarken yolun karşısında duran fethiye baktı. Sağa sola baktıktan sonra karşıya geçip koşar adımlarla fethinin yanına geldi. "Noldu..?" Eylemin sorusu ile fethi derin bir nefes alıp verdi. "Hani sen sarhoşken sordun ya... Kübra ile mutlu musun diye... Hatırlıyor musun bilmi..." Fethinin cümlesini yarıda bırakan eylem olmuştu. "Hatırlıyorum..!" Fethi gülüp kafasını salladı. "Tamam konuşalım..!" Eylem kafasını salladı. "Eylem nerden başlayacağımı bilmiyorum..!" Eylem zoraki bir şekilde gülümsedi. "Beni nasıl öylece bıraktığından başla istersen..!" Fethi o anı hatırladıktan sonra gözleri dolarken elini yumruk yapmıştı. "Eylem hiçbir şey bildiğin gibi değil, ben bir üzüldüysen ben bin üzüldüm..!" Eylem kafasını salladı. "Eminim öyledir fethi, senin kaybın bir benim iki..!" Fethi anlamsızca kaşlarını havalandırdı. "O Ne demek eylem..?" Eylem önüne gelen saçlarını geriye attı. "Anlat fethi, konuşalım dedin..!" Fethi kafasını salladı.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin