54. Bölüm 'Acını bana ver'

1.9K 122 25
                                    


Genç kız merdivenlerin basamaklarını birer birer çıkarken sıkıntılı bir nefes verdi. Sınıfa girdiğinde Ayşe'nin sinsice bakışlarını altında kaldığını fark edince göz devirdi. "Bu kızda iyi taktı bana..!" Eylem'in nazlıya mırıldanmasıyla nazlı Ayşe'ye baktı. "Bi sorun çıkarcak o, söylemedi deme bana..!" Eylem omzunu silkip sıraya oturunca nazlı çikolata paketini eylem'e uzattı. "Ayy nazlı bitanesin..!" diyip çikolatayı alırken büyük bir iştahla yemeye başladı. "Toparlandin artık demi..!" Nazlı'nın sorusu ile eylem göz devirdi. "Nazlı bu kaçıncı soruşun... İyiyim ben..! Takmiyorum artık onu..! Sadece derslerimle ilgilenicem..!" Nazlı kafasını sallayıp sıraya yaslandı. "Şimdi ki ders Fethi hocanın..!" Eylem çikolatasindan büyük bir ısırık alıp nazlıya baktı. "Ee napiyim..?" diyince nazlı kafasını salladı. "Hiç,haberin olsun diye söyledim. Hemde 3 saat dersimiz var. Son derste rehberlik..!" Eylem takmamişcasina omzunu silkerken çikolatasıni yemeye devam etti.

Genç adam öğretmenler odasından sınıfa doğru ilerlerken aklında sadece eylem vardı. Kapının önüne geldiğinde durakladı. Sıkıntılı bir nefes verdikten sonra yavaş hareketlerle sınıfın kapısının kolunu indirirken sınıfa girdi. Hiç kimseye bakmadan masasına doğru ilerlerken "Oturabilirsiniz" diye mırıldandı. Eylem onun bu sert hallerine göz devirirken oturdu. "Bugün ders işlemicez, dönemin sonu geliyor zaten. Serbestsiniz..!" Herkes gülüşüp konuşmaya başlarken fethi eyleme göz ucu ile bakıp sınıfın ortasından tekrar masasına oturdu. Eylem ve nazlı hararetli bir sohbetin içine girerken fethi okuduğu kitaptan başını kaldırıp onlara baktı. "Eylem..!" Seslenmesi ile birlikte eylem kafasını ona çevirdi. "Öne gel..!" dedi eli ile tam önünde ki boş sırayı göstererek. Eylem saçını geriye atıp sırada doğruldu. "Neden..?" dedi kendinden emir bir tavırla. "Çok konuşuyorsunuz çünkü..?" Eylem sabır çekerek nazlıya baktı. Çantasından okuma kitabını ve kulakligini alırken sıranın altına koyduğu telefonu da cebine soktu. Yavaş hareketlerle sıradan kalkıp ön sıraya doğru ilerlerken fethi onu izliyordu. Eylem fethi'nin hiç suratına bakmadan sıraya oturup kitabını açtı. Saçlarını geriye atıp kendine eli ile hava yaparken fethi yutkundu. Fethi daha fazla tahrik olmaya başlarken eylem çaktırmadan kulaklığı takıp müzik dinlemeye başladı. Kafasını sıraya koyup düşünmeye başlarken fethi de elini çenesine koyup onu izlemeye başladı. Kendisi de biliyordu eylem'i daha iyi seyredebilmek için yakınına aldığını.

Zilin çalması ile fethi sınıftan çıkarken eylem kafasını kaldırıp kulaklığını çıkardı. Fethi'nin gittiğini fark edince hemen kalkıp koşar adımlarla fethi'nin peşinden gitti. ''Fethi hocam..!'' Fethi duyduğu tanıdık sesle şaşırırken yüzünde anlamsız bir tebessüm oluştu. ''Efendim..!''diye mırıldandı genç adam. ''Neden bunu yapıyorsun..?'' Eylem'in sorusu ile genç adam anlamamış gibi yaptı ''Ne yapıyorum..?'' Eylem histerik bir gülüş attı. ''1 haftadır ayrıyız ve 1 haftadır benimle uğraşıyorsun. Zaten yeterince acı çekiyorum neden yapıyorsun? Beni ön sıralara çağırman,tahtaya beni kaldırman,habire bana bakman. Ben çok sıkıldım artık bu hareketlerinden. Sen değilmiydin sevmiyorum seni,ayrılalım. Şimdi neden yapıyorsun bunu..?'' Genç adam derin bir nefes aldı. ''Bitti mi..?'' Genç adamın sorusu ile eylem sinirle karışık gülüp ''Bitti..!'' diye mırıldandı. ''Sadece yakınımda olmanı istiyorum..!'' Genç adam lafını bitirir bitirmez eylem'in konuşmsına izin vermede gitti. Eylem kendi kendine sinirden gülüp sınıfa doğru ilerledi. ''Ne yapmaya çalışıyor bu adam..?'' Eylem'in kendi kendine konuşması ile nazlı ona baktı. ''Fethi ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum..!'' Nazlı kafasını sallayıp eyleme döndü. ''Bende anlamadım ya. Sordun mu..?'' Nazlı'nın sorusu ile eylem kafasını salladı. ''Eee ne dedi kızım söylesine..!'' Eylem transa geçmiş gibi sadece karşıya bakıyordu. ''Sadece yakınımda olmanı istiyorum dedi..!'' Nazlı kocama gülerken eylem'i salladı. ''Kızım bu çok iyi bişey sevinsene..!'' Eylem omzunu silkti. ''Yakınında olmamı istiyorsa neden ayrıldı..?'' Nazlı'nın yüzünde ki gülümseme kaybolurken eylem sıkıntılı bir nefes verdi. ''Bence bir sorun var. Fethi hoca'nın seni hala sevdiği belli. Sadece senden ayrılmak zorunda kaldı.'' Nazlı'ın lafları ile eylem'in yüzünde tebessüm oluşurken iyice nazlı'ya döndü. ''Ya eşinden de ayrıldı,aramızda ki en büyük engel kalktı derken  ayrıldı benden. Başka ne olabilir ki..?'' Nazlı gözlerini kısıp düşünmeye başlarken eylem derin bir nefes aldı. ''Neden ayrıldıysaa ayrıldı. Artık umrumda değil. Onu asla affetmicem..!'' Nazlı kafasını sallayıp önüne dönerken eykem kafasını sıraya koydu.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin