Genç adam yavaş adımlarla kapiya doğru ilerledi ve yavaş hareketlerle kapiyi açtı. Gördüğü kişi ile şok oldu.
"Nur senin ne işin var burda" diye bağırınca kız bira ürksede hemen cevap verdi.
N:"Ne var canım. Kocamın evine geldim" diyince fethi daha da sinirlenip elini yumruk yaptı. Nur bir kaç adım içeri doğru ilerlerken genç adam kolunu tutup durdurdu.
F:"İçeri girebilirsin dediğimi hatırlamıyorum" Kolunu daha da sıkarak.
N:"Kocamın evine girerken izin mi alcam" dedi kolunu genç adamin elinden kurtararak.
F:"Habire kocam kocam diyip durma" Sesi daha da şiddetlenmisti.
N:"Niye kocam değil misin". Gri tonlardaki koltuğa iyice yerleşerek.
"Zevkin hiç değişmemiş hala siyah beyaz v e gri hayranısın" dedi. Daha sonra gözü geceye kayinca tebessüm etti. "Yokluğumu bir köpek ile mı kapatmaya çalıştın" diyince fethi daha da sinirlendi.
F:"Birincisi köpek değil bir adi var. İkincisi o köpek dediğin canlıya senden daha çok değer veriyorum. Ve son olarak yokluğunu kapatmaya çalıştığım yok. Varlığında yokluğunda bir benim için" diyince nur'un gözünden bir damla yaş geldi.
N:"Bu kadar mı nefret ediyorsun benden? Bu kadar mı sevmiyorsun beni?". Yerleştiği koltuktan kalkarak. Ağlaması daha da artmıştı.
F:"Sakın agliyim deme. Eskisi gibi inanıyorum bu gözyaşlarına". Gece nuru koklamaya başlayınca nur geri geri gitmeye başladı.
N:"Fethi al şunu. Sevmiyorum ben köpek" dedi geri geri giderek.
F:"Onun bir adı var. Gece. Köpek diyip durma. Ayrıca o da seni sevmedi"dedi büyük bir kahkaha atarak.
N:"Köpeğinde senin gibi ön yargılı" dedi hala kaçarak.
F:"Bak hala köpek diyor. Gece" dedi daha da yüksek sesle konuşarak.
N:"Gece ne be. Sen mi koydun bu ismi" diyince fethi'nin yüzü hemen değişti.
F:"Çok değer verdiğim birisi koydu" diyince bu sefer de nur'un yüzü değişti.
N:S-sen aşık olmuşşun" dedi kekelemesine engel olamayarak.
F:"Saçmalama aşık olduğum felan yok." dedi bağırarak.
N:"İnkar ediyorsun. Bağırıyorsun. Tipik Fethi Kulaksız hareketleri. Yalan atiyosun" dedi. Daha çok bağırarak ve genç adamın üstüne giderek.
F:"Nur iyice saçmalamaya başladın. Çık git bu evden" Sinirden elini saçına daldırdi.
N:"Neden bana bir şans vermedin. Neden" Sertçe göğsüne vurarak.
F:"Seni hiç bir zaman sevmicegimi evlenmeden önce sana söyledim. Annemin zoruyla evlendiğimi biliyodun. Ne sansindan bahsediyorsun sen". Nur"un ağlaması daha da şiddetlenirken genç adam ise dudaklarını ısırdı.
N:"Benim neyim eksik ha o kızdan" dedi. "Neyim eksik" diye bağırdı tekrar.
F:"Bana bak nur öyle bir kız yok. Beni daha da sinirlendirme. Çık git bu evden" dedi ve kolundan tutarak kapıya doğru itikledi.
N:"O kızı bulucam ve ilişkinizi bitircem" dedi kapıdan çıkmadan önce. Fethi kapıyı kapattı ve koltuğa oturdu. "Sen olmasan da baslamicaktı ki" diye mırıldandı.Sıkıntıyla koltuğa uzanırken eylemi hatirlamasiyla tekrar tebessüm etti. "Ah eylem Alptekin ah! Koskoca Fethi Kulaksız'ı kapattın ama farkında bile değilsin" diyince kendi kendine kahkaha attı.
Sabah sakin adımlarla okula doğru ilerlerken etrafa göz gezdirdi. Eylem'i göremeyince içini bir sıkıntı kaplasa da hiç çaktırmadan öğretmenler odasına çıktı."Ooo Fethi bey Avrupa turunu bitirmiş" dedi arkadan tanıdık bir ses.
F:"Ateş Acar" dedi kocaman gülerek. "Özledim be kardeşim" diyip sarıldılar.
A:"3 Aydır o ülke senin bu ülke benim diye gezersen tabi özlersin" dedi gülerek.
F:"İlk iki saatim boş gel bahçeye çıkalım. Derstlesiriz biraz" dedi kapıya doğru ilerlerleyerek.
Yavaş adımlarla bahçeye geldiklerinde fethi oflayarak banka oturdu.
A:"Noldu lan yine" dedi cılız bir sesle.
F:"Dün akşam nur geldi. Tartıştık biraz" dedi gözlerini kısıp etrafa bakarak.
A:"Of be oğlum. Ne zaman boşanacaksınız siz" dedi elini fethi'nin sırtına koyarak.
F:"Ya uyandığı günden beri yani 3 aydır boşanmaya çalışıyorum. Bi türlü imzalamiyor mahkeme celbini." dedi elini saçına daldırarak.
A:"Nur birgün bu inandından vazgeçecek. Sen rahat ol. Ee anlat bakalım. Havamiz değişsin. Nerelere gittin?" dedi gülerek.
F: Belçika, Fransa, Paris, Amerika, Los Angeles, New York, Amsterdam,Roma. Aklımda kalmayanlar var birde" dedi kahkaha atarak. Ateş ise sadece göz devirdi.
A:"Laan o kadar ülke gezdin. Eylem'i unutturdu mu sana" diye sorunca fethi tebessüm etti ve güneşten dolayı tek gözü kapalı ateşe bakarak cevap verdi.
F:"Sence..?". Cevabı kısa ve netti.
A:"Hmm. Bence fethi Kulaksız'ın aklına bir kadın girmişse asla ordan çıkmaz " diyince Fethi kahkaha attı.
F:"Beni çok iyi tanıyorsun Ateş Acar" dedi hafiften koluna vurarak.
A:"Sana bir sır veriyim mı?" dedi etrafa göz gezdirerek.
F:"Ver!'' dedi heyecanlamis bir şekilde.
A:"Eylem yurtdışına gittiğini öğrenince kahroldu" diyip göz kırptı.
F:"Bumuydu be oğlum" dedi geri çekilerek.
A:"Oo bana bilmediğim şeylerle gel diyorsun yani" dedi. Fethi ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.
F:"Sohbetine doyum olmuyor. Gidip matematik sinifima bakiyim" diyince ateş te kalktı.
A:"O sınıfa karışılmasina izin vermedim. Dedim ki kardeşimin sınıfına kimse dokunamaz" diyince ikisi de kahkaha attı. Kahkahaları tüm koridoru dolduruken karşıdan gelen eylem ve nazlıyi görmeleri ile küstüler. Nazlı koşarak fethinin yanına geldi.
N:"Fethi hocam. Özledik sizi ya" diyince fethi de tebessüm edip "bende" dedi. Eylem ise biraz geride duruyordu.
A:"Canım siz niye derse girmediniz" diye sorunca nazlı konuşmaya başladı.
N:"Sıkılıyorum kimyadan biliyorsun" diyince ateş yalandan kızmış gibi yaptı.
A:"Aa hiç girmicen mi sevmiyosun diye. Bidahakinde affetmem" diyince nazlı dibine girip "Kendimi affettirmesini bilirim" dedi.
Bu sırada fethi ve eylem onları hayranlıkla izliyordu. "Biz ne zaman böyle olucaz" diye geçirdi içinden eylem."Fethi hoca gelmiş" diye bağırdı sınıfın dedikoducu kızı emine. Eylem ne bazı bunun üzerine kahkaka atıp "Daha yeni mi öğrendiniz" dedi.
Genç adam sınıfa girdiğinde herkes ayağa kalktı. Fethi iyice sınıfa göz gezdirdi. Her zaman ki gibi bakışları eylem de takılı kalınca bı kaç saniye bakakaldi. Sonra yalancı bir öksürük ile "Oturabilirsiniz" dedi. Yoklamayi aldıktan sonra konuşmaya başladı.
"3 ay sonra yine yeni yeniden bir aradayız. Ama kısa bir birlikteliğimiz olacak büyük bir ihtimalle. Özgür hocanız gelene kadar ben derslerinize gireceğim. Eğer gelmiyeceği kesinleşirse bütün bir yıl beraberiz demektir." Fethi böyle konuşurken eylem sadece onu dinliyordu. Sınıfta ki çoğu kişi "İnşallah özgür hoca gelmez" diye dualar ederken genç adam sadece genç kıza bakıyordu.
"Haziran da sınavınız var" diye konuşmaya başladı tekrar genç adam. Tüm sınıf oflayarak "evet" diyince fethi tebessüm etti.
"Çok çalışmaniz lazım biliyorsunuz değil mi? Özellikle matematik dersini ilgi ile dinlemeniz lazım." diyince sınıfın serseri genci olan enes lafa atladı.
"Hocam özgür hoca ders anlatamiyo ki. Üniversite yi bile 9 yılda bitirmiş diye dedikodular var etrafta. 5 soru çözüyor. 4'ü yanlış 1'i şüpheli" diyince tüm sınıf kahkaha attı. Fethi ise sert bir dille konuşmuş başladı.
"Bir öğretmeninin hakkında böyle konuşman çok yanlış. Her öğretmen dört dörtlük değildir. Sizler öğrencisiniz. Herkes haddini bilecek" diyince sınıfta gülme sesleri kesildi.
Zil çaldığında sessiz bir şekilde "Çıkabilirsiniz" dedi. Kendisi de yavaş hareketlerle oturduğu masadan kalktı ve kapiya doğru ilerledi. Sınıftan çıktığında eylem de kapının eşiğinden onu izledi. Müdür yardımcısının ona kağıt verdiğini görünce daha bir ilgi ile izlemeye devam etti.
Fethi koridorun kenarına geçti ve müdür yardımcısının verdiği kağıdı yavaş hareketlerle açmaya başladı.
F:...............BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Fazla Eyfet' yok. Kusura bakmayın 🌹
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
Sizin için yetiştirdim 💫
Sınır 25 yorum+45 vote 💜
Nur Kulaksız 🔪 (Seda Güven)
1149 Kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪