77. Bölüm 'Çok Özledim🍷'

2.5K 87 65
                                    


Fethi'nin şömineyi yakmasıyla eylem ısındığını hissederken üzerinde ki kot montu çıkardı. İkisi de şöminenin başında otururken bir süre bakıştılar. "Sen odun kırarken dolaba baktım. İçi baya doluydu. Kullanıyor demekki bu ev..! Fethi hiçbişey demeden kafasını salladı. "Acıktın mı..?" Eylem'in sorusu ile fethi kafasını salladı. "Valla acıkmaya başladım..!" diyince eylem ayağa kalkıp mutfağa gitti. "Makarna ile tavuk çorbası yapiyim o zaman..!" Fethi de şöminenin başından kalkıp eylemin yanına gitti. "Olur, senin elinden ne olsa yerim..!" Eylem hiçbişey demeden yemek yapmaya koyulurken fethi tezgaha yaslanıp onu izlemeye başladı. Eylem üzerinde ki hayran bakışlarının verdiği heyecanla kızarırken fethi ye bakmamak için kendini zor tutuyordu. Fethi Eylem'in yüzünü iyice görmek için kafasını eğerken eylem de ona baktı. "Sen öyle beni mi izliceksin..?" Fethi biraz daha eyleme yaklaşırken kafasını salladı. "Şuan yapabilecek daha iyi bir aktivitem yok..!" Eylem fethinin lafları ile yumuşamamak için kendini zor tutarken derin bir nefes alıp verdi. "Ama den böyle izleyince ben yapamam..!" Fethi dudaklarını kıvırarak gülerken eylemin bu hali onun hoşuna gidiyordu. "Neden yapamıyorsun..?" Fethi cevabını bildiği sorular sorarken eylem biraz uzaklaştı. "Yapamıyorum işte..!" diyip tekrar yemek yapmaya koyulurken fethi gamzelerini belli ede ede güldü.

Eylem makarnasını büyük bir iştahla yerken fethi de yemek yerine onu izlemeyi tercih ediyordu. Eylem izlendiğini fark edince elinde ki çatalı bıraktı. "Fethi sen hep böyle beni mi izliceksin..!" Fethi huzurla gülümserken kafasını salladı. Eylem hiçbişey demeden tabakları alıp mutfağa götürdü. Fethi de ona yardımcı olurken evi derin bir sessizlik kaplamıştı. Eylem üşüdüğü için ellerini kollarına sürerken şöminenin başına oturdu. Fethi eylem'in üşüdüğünü fark edince koltuğun üzerinde ki pikeyi eyleme verdi. Eylem "Teşekkür ederim..!" diyip pikeyi omuzlarına örterken gülümsedi. Fethi mutfağa gidip kısa süre içinde şarap ve iki bardakl geri döndü. "Dolapta buldum..!" diyip şöminenin başına oturdu. "İçer misin..?"  Eylem biraz düşündükten sonra kafasını sallarken fethi şarabı doldurmaya başladı. Havanın kararmasıyla eylem camdan dışarıyı izlerken fetihinin bardağı uzatması ile bakışlarını bardağa yöneltti. Eylem şaraptan bir yudum aldıktan sonra topuz yaptığı saçlarını açıp omuzlarına dökülmesini sağladı. Fethi büyük bir hayranlıkla onu izlerken yüzünün bir zerresini bile es geçmeden inceledi.

"Eylem... Ben özür dilerim..!" Eylem bakışlarını camdan çekip Fethiye baktı. "Neden..?" diye mırıldandı. "Çok üzdüm seni, kırdım biliyorum..!" Eylem gözlerinin dolmasına engel olamazken  elinde ki şarap bardağını yere bıraktı. "Özür dilemen hiçbişeyi değiştirmiyor fethi..!" Fethi kafasını salladı. "Biliyorum ama seninle böyle olmak istemiyorum..!" Eylem sinirle karışık güldü. "Dinlenmemiz lazım unuttun mu..? Bu senin cümlen fethi. En iyisi böyle kalmak..!" Fethi tıpkı eylem gibi dolan gözlerini kırpıştırdı. "O gün o cafe de söylediklerin aklımdan çıkmıyor fethi. Bana o günkü bakışın aklımdan çıkmıyor. O günkü tavrın aklımdan çıkmıyor..!" Fethi kafasını sallayıp "Haklısın..!" diye mırıldandı. "Haklısın demekle olmuyor bu işler fethi. O günkü üzüntümü hayal kırıklığımı sana anlatamam. Anlatsam da yaşamadan anlayamazsın zaten..!" Fethi eylemin ellerini tutup konuşmaya başladı. "Biliyorum. Üzdüğüm kadar üzüldüm çünkü..! O gün bişey olmuştu sanki bana. Sensiz yapabilirim diye düşündüm. Büyük bir saçmalıktan başka bişey değil yaptığım..!" Eylem akan gözyaşlarını aldırmadan Fethiye bakarken fethi sımsıkı eylemin ellerini tutuyordu.

İkisi de dolu gözlerle uzunca birbirine bakarken fethinin bakışları Eylem'in dudağına kaydı. İkisi de bir saniye bile düşünmeden birbirlerinin dudağına yapışırken fethi uzun süredir bu anın hayali ile yaşıyordu. Öpüşmeleri şöminenin ateşinden daha çok alevlenirken fethi eylemi kucağına alıp ayağa kalktı. Nefes nefese ayrıldıkların da fethinin eli eylemin belindeyken eylem de elini fethinin yüzünden gezdiriyordu. "Çok özledim..!" Eylemin mırıldanmasıyla fethi gamzelerini belli ede ede gülerken "Benden çok mümkün değil..!" diyip tekrar dudağına yapıştı. Fethi biraz ilerledikten sonra eylemi kucağından indirmeden üstündeki tişörtü çıkardı. Eylem de hızla kendi üstünü çıkarırken tekrar birbirilerinin dudaklarına yapıştılar. Fethi eylemi yatağa uzandırıp pantolonunu çıkarırken eylemin göğsü hızla inip kalkıyordu. İkisi de tamamen üzerlerinde ki kıyafetlerden kurtulduktan sonra fethi eylemle yüzünü aynı hizaya getirdi. Yüzünün hiçbir zerresini es geçmeden öperken en son dudağına geldi. Baş parmağını dudağında gezdirip gülerken eylem de onunla beraber güldü. "Bu dudaklar benim ilacım..!" diye mırıldandı. Eylem yüzünde ki gülümsemeyi büyütürken kafasını kaldırıp fethinin dudağına kısa ama tutkulu bir öpücük bıraktı.

Genç adam yavaş yavaş boynundan aşağıya doğru öpücükleri ile yol çizerken eylem de kıpırdanmaya başlamıştı. Fethi eylemin vücuduna her öpücük kondurduğunda eylemin kalp ritmi artarken bu durum fethiyi güldürmüştü. Bir kaç saniye sonra eylem kasıklarında ve gizli bölgesinde hissettiği yakıcı hareketler ile inlemeye başlarken yatağın üzerinde ki çarşafı sıkıca tuttu. Eylem'in inlemesi ile fethi yakıcı hareketlerini hızlandırırken eylemin sırtı yay gibi geriliyordu. Fethi uzunca yakıcı ve hızlı hareketlerine devam ederken eylem'in inlemeleri artmıştı. Fethi tekrar yüzünü eylemle aynı hizaya getirip bacaklarını okşarken eylem gülümseyip büyük bir istekle bacaklarını araladı. Fethi yavaşça eyleme yaklaşıp dudaklarına yapışırken birden kendini iteklemesi ile eylem fethinin ağzına inledi. Fethi eylemin dudağından ayrılırken tekrar kendini itekledi. Eylem vücudundaki boşluğun fethinin doldurmasıyla daha gür bir sesle inlerken fethi de gel gitlerine devam ediyordu. Kısa süre içinde eylemin acı dolu inlemeleri haz dolu inlemelere dönüşürken fethi eylemin terlemiş yüzüne büyük bir hayranlıkla baktı. İkisi de büyük bir özlem sonucu oluşan bu gecenin tadını çıkarmaya başladılar.

Uzun süren bir birlikteliğin ardından eylem yorgunluktan uyurken fethi yüzünde huzurlu bir gülümseme ile onu izliyordu. Hafiften yağmaya başlayan yağmurun şiddetlenmesi ile fethi bakışlarını cama yöneltti. "Ne güzel yağıyor..!" Mırıldanmasıyla birlikte eyleme bakarken yüzünde ki gülümseme büyüdü. "Ne güzel uyuyorsun..!" diyip yüzünü okşamaya başlarken kafasını yastığa koydu. Fethi karşısında ki güzel yüzle ve gelen yağmur sesi ile için huzurla dolduğunu anlayabiliyordu. Eylemin yüzünü biraz daha inceledikten derin bir nefes alıp gözlerini kapatırken uzun bir aradan sonra ilk defa huzurla uyuduğunu fark edebiliyordu.

Eylem büyük bir mutlulukla kahvaltı hazırlarken arasa bir göz ucu ile yatakta uyuyan adama bakıyordu. İçi içine sığmadığı bu anın hiç geçmemesini isterken derim bir nefes aldı. Tekrar tüm ilgisini kahvaltı hazırlama işine verirken bir kaç dakika sonra beline sarılan el ile irkildi. "Ay fethi insan haber verir. Korktum..!" Fethi hiçbişey demeden eylemin çıplak omzunu öptükten sonra koklamaya başladı. "Senin bu kokunla napıcaz eylem..?" Eylem yüzündeki gülümsemeyi büyütürken başını boynuna gömülü olan fetihinin başına yasladı. "Ne varmış kokumda..?" Eylemin sorusu ile dergi kafasını kaldırıp eylemi kendine çevirdi. "İnsana huzur veren bir koku. Ve bu kokuyu sadece ben duyuyim istiyorum..!" Mırıldandıktan sonra eylemin boynundaki çukurlusu öptü. "Ben hep burda yaşasam olmaz mı..?" Diyip çukurun içini okşamaya başlarken eylem hayran bakışlarını fethinin üzerinde gezdiriyordu.

"Fethi..!" Eylemin mırıldanmasıyla fethi gülümseyip "Canımmm..!" dedi. "Sen böyle konuşunca benim kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor..! Nefesim kesiliyor, hep bu anda kalmak istiyorum..!" Fethi büyük bir aşkla eylemin yüzünü inceledi. Bir kaç saniye böyle durduktan sonra derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. "Senin yanına her geldiğimde, kokunu her içime çektiğinde bunlar zaten bana oluyor eylem..!" Eylem fethinin cümlesi ile mest olduğunu hissederken hiç düşünmeden dudağına yapıştı. Fethi de büyük bir mutlulukla karşılık verirken ellerini eylemin beline doladı. Kapının çalması ile eylem hızlıca fethiden ayrılırken üstündeki tişörtü çıkarıp Fethiye attı. Fethi eylemin çıplak vücüdünü görmesi ile yutkunurken hemen gözlerini kırpıp tişörtü üstüne geçirdi. "Kim ki şimdi bu..?" Eylem hem konuşup hem üstünü giyerken fethi bilmiyorum anlamında kafasını salladı. Kapı hala ısrarla çalarken dergi eylemin üstünü giymesini bekliyordu. "Tamam aç..!" diye mırıldanınca dergi kapıya doğru gitti. Bi kaç saniye bekledikten sonra açarken eylem de hemen arkasında duruyordu.

Bölüm sonu

1151 kelime

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin