Eylem biraz şaşırdıktan sonra gülümsedi ve konuşmaya başladı.
E:"Oluyomuş işte" dedi kocaman gülerek. Bu laftan sonra genç adam da gamzelerini belli ede ede güldü ve "Çok mütevazısınız" dedi. Eylem ise hala gülmesine devam ederken "Öyleyimdir" dedi. Bunlar yaşanırken hala üst üste duruyorlardi. Bu anı bozan tabiki de simge oldu. "Hocam iyi misiniz" diye bağırınca tüm sınıf onları izlemeyi bırakıp simgeye baktı. Onlar ise hala birbirlerine bakıyordu. Daha fazla yanlış anlaşılma olmasın diye nazlı yanlarına gidip eylemi dürttu. Genç kız önce irkildi, sonra yavaşça genç adamın üstünden kalktı. İkiside o halde ne yapacaklarını bilemeden öylece duruyorlardı. Genç kız hızlı adımlarla sınıftan çıktı ve mümkün olabildiğince üstünü temizledi. Sonra müdürden izin alıp okuldan çıktı. Eylemin çıktığını fark eden genç adam koşar adımlarla ona yetişmeye çalıştı. Zor olsa da yetişti ve zor nefes alarak "Eylem" dedi. Eylem ise yavaş bir şekilde genç adama doğru döndü ve "Efendim" dedi.
F:"Nereye" diye sordu meraklı gözlerle bakarak.
E:"Eve. Şu halime bakın, bi sınıfta rezil olmadığım kalmıştı" dedi üzgün bir şekilde. Fethi ise onu güldürmek için konuşmaya başladı.
F:"Yalnız beraber rezil olduk" dedi kocaman gülerek. Eylem ise içinden "Dünkü fethi ile bugünkü fethi arasındaki dağlar kadar olan farkı" düşünüyordu. Bu düşüncelerin içinden çıktığında o da genç adamin gülümsemesine ortak olmuştu.
E:"Bu arada sınıfı benim en sevdiğim renge boyatmaniza çok sevindim. Zaten o sınıfa da mor yakışırdi." Dedi gülerek. Fethi de güldü ve konuşmaya başladı. "Mor, güzel renk" dedi.
F:"Hadi seni evine bırakıyim. Bu halde yürüyerek gitme" dedi. Eylemin itiraz edicegini bildiği için hemen lafa atladı. "İtiraz kabul etmiyorum" eylem ise gülümseyerek kafasını aşağı yukarı salladı.
Eylem her zamanki gibi arka tarafa binmisti. Eylem evi tarif etmeye çalışırken fethi lafını keserek "Biliyorum zaten" dedi.
E:"Boşuna mı tarif ediyorum iki saat" diyince fethi kahkaka atarak "Evet" dedi. Eve varana kadar dikiz aynasindan habire eyleme bakmayı da ihmal etmedi😂.
Eve vardıklarında ikisi de hiç ayrılmak istemezcesine uzun süre aynadan bakistilar. Bu anı bozan eylem oldu. "Teşekkür ederim hocam" diyince fethi de hemen cevap verdi. "Önemli değil". Eylem yavaş hareketlerle arabadan indi ve eve doğru ilerledi. Genç adam dikkatle onu izlerken eylemin birden dönmesiyle gözlerini kaçırdı. Genç kız içten gülümsemesiyle Fethiye bakıp el salladı. Bu gülüşü Fethiyi mest etmişti. Oda el salladı ve arabayı çalıştırdı. Direksiyonu çevirmeden son bir kez baktı genç kıza.Fethi anahtarı kapının deliğine sokup çevirdi. İçeriye girince karşında ateşi görmesiyle şaşırdı.
F:"Oğlum sana da iyiki anahtarı verdik ha!
A:"Aaa bayımıza iyilik te yaramıyor. Her eve girdiğimde evin boş olmasından sıkıldım diyen sendin. Al şimdi dolu" dedi gülerek.
F:"Köpek alcam zaten sen kendi evine gidebilirsin." Dedi ve montunu koltuğa fırlattı.
A:"Vayy bir köpeğin arkadaşligini benim arkadaşlığımdan daha çok istiyorsun yani" dedi duygu sömürüsü yaparak.
F:"Ateş ben öyle mi dedim oğlum ya" dedi üzülmüş bir şekilde. Ateş ise büyük bir kahkaha attı ve "Şaka yaptım oğlum kafana takma" dedi. "Ee sen nerdeydin" diye de ekledi.
F:"Eylemi eve bıraktim" dedi tebessüm ederek ve hayallere dalmaya başladı. Bu sırada ateş konuşmaya da başladı.
A:"Hani uzak durcaktin. Duramiyon demi" dedi. Konuşmasına devam edecekken fethi'nin hayallere daldığıni gördü ve "Biz kime diyoz ki " dedi.
F: Hı bişey mi dedin?
A:İnekler uçuyor dedim.
F:"Off ne diyon be oğlum. Neyse ben çok yorgunum. Banyo yapıp yatıcam. Yarin hafta sonu. Erkenden gel de şu köpek işini halledelim." Dedi hızlı hızlı konuşarak.
A:Adını ne koycaz?
F:"Eylemin koymasını istiyorum" dedi tebessüm ederek. "Yani eylem bir köpeğim olduğunu öğrenene kadar isimsiz kalcak"
A:Anladım ben. Sen körkütük aşıksın.
F:Daha yeni mi anladın? Neyse hadi ben duşa giriyorum.Fethi arabayla ateşin kapısının önünde bekliyordu. Ateş güzel hazırlanmış bir şekilde gelince fethi kahkaha atmadan duramadi.
A:"Ne gülüyon be oğlum" dedi ters ters bakarak.
F:"Bu kadar hazırlık köpekler için sanırım" dedi ve ben kahkaha daha patlattı.
A:"Ha ha ha çok komiksiniz Fethi Kulaksız" dedi ve alkışladı.
F:"Neyse uzatmıyorum. Bir an önce alalım şu köpeği.
A:"Amma sabırsızsin. Bişey dicem. Ya bu köpekle uğraşıp eylemi unutursan?" Dedi dikkatle Fethiye bakarak.
F:"Bak işte o asla olmaz " dedi ateşe bakarak.Fethi arabanın arka koltuğunda oturmuş aldığı köpekle uğraşırken ateş hem arabayı sürüyor hem de söyleniyordu.
A:"Oo sen şimdiden bizi unuttun" dedi dikiz aynasından bakarak. Fethi ise büyük bir kahkaha atmıştı.
F:"Sen beni köpekten mi kıskanıyorsun?"
A:"Ne kıskancam be! Seni eylem kıskansin" dedi kıkırdayarak.
F:"Her lafı eyleme getirmesen olmuyo demi?"
A:"Sanki benim demedigim zamanlar aklından cikiyo. Hep aklında olduğunu biliyoruz." diyince fethi sadece göz devirdi.Mert yoğun ısrarlar sonucu ikna ettiği eylemle cafeye gelmişti. Eylem suratsız bir şekilde otururken mert onu güldürmek için espriler yapiyodu.
M:"Bir gün beraber gideriz Almanya ya ne dersin?"
E:"Bilmem olabilir" dedi ve kafasını öne eğdi. Bu sırada mert kapıdan girenleri gördü ve eyleme işaret etti. Eylem gördüğü kişiyle şok oldu. Bu Fethiydi. Hemen kendini saklamaya çalıştı ve merte "Gidelim mi" dedi.
M:"Neden ya daha yeni geldik. Hem hocalarımız da geldi bı selam vermesek ayıp olur. Hem bu okuldan atılmak istemiyorum" dedi. Buna karşılık eylem "Neden" diyince, mert "Çünkü sen varsın!" diyip masadan kalktı."Oğlum niye geldik ya buraya" dedi fethi mızmızlanarak.
A:"Ya oğlum veteriner de durup ta napcan? Aşı işi felan uzun sürer. Hem havamiz değişir" dedi hızlı hızlı.
F:"Evet baya değişti havamiz" dedi ve bu sırada ateş arkadan gelen merti görmesiyle fethiye "Beni bilmem de birazdan senin havan kesin değişicek" dedi.
F:"O ne demek? Hem sen nereye bakıyosun" dedi ve arkasını döndü. Merti görmesiyle sinirlendiğini ateş bile hissedebiliyordu.
M:"Nasılsınız hocam" dedi fethiye bakarak.
F:"İyi sen?" dedi kısa ve öz bir şekilde.
M:"Hiç bizde eylemle oturuyorduk" dedi cam kenarındaki masayı işaret ederek. Fethi bunu duyunca sinir katsayısı artmıştı. Eylem ise onlara bakmak yerine camdan bakmayı tercih ediyordu. Ateş ise ortalığı yumuşatmak adına lafa atladı.
A:"AA ne güzel eylem de burdaymiş. Hadi fethi onların masasına geçelim" dedi yalandan gülerek.
Fethi ise sert bir şekilde "Yok, böyle iyi" dedi. Ateş onu takmayıp masadan kalkinca fethi de onu takip etmeye başladı.
A:"Selam eylem" dedi gülerek.
E:"Selam hocam" dedi samimi gülüşünü atarak. Fethi ise tam eylemin karşısında oturmuştu. Mert ise eylemin yanında oturuyordu. Bu sırada ateş siparişleri verdi ve sohbeti başlatmaya çalıştı.
A:"Ee napiyonuz" diyince mert lafa atladı.
M:"Canımız sıkıldı. Bizde bı cafeye gelelim" dedi. Bunun üzerine eylem "Siz ne yapıyorsunuz hocam" diyince ateş cevap verdi.
A:"Hiç bizde Fethiye kö...." Ateşin lafını yarıda kesen şey fethi'nin yalandan öksürmesi olmuştu.
F:"Bizimde canımız sıkıldı. Cafeye geldik. dedi.
Bir süre sonra eylem "ben bi lavaboya gidiyorum" diyince fethi de bir bahaneyle masadan kalkmıştı. Ateş ise arkalarından sırıtarak bakıyordu. Mert ise bu durumdan rahatsız olmuş bir şekilde oturuyordu.Fethi hızlı adımlarla eyleme yetişti ve kolundan tutup kendine çevirdi.
F:O çocuğa karşı bişey mi hissediyorsun?
E:..........BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
1164 kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪