Fethi yavaşça müdür yardımcısının verdiği kağıdı açtı.
F:....."Nasıl yani. Bu kadar erken mi" diye mırıldandı kendi kendine. Bu sırada yanına ateş geldi. Eylem hala onları izliyordu.
A:"Noldu dayıoğlu" dedi genç adamın elindeki kağıdı çekerek. Kağıdı gördükten sonra ateşin yüzü düşünce eylem daha da merak etti. Nazlı da eylemin arkasında onları izliyordu."Bu kadar erken mi?" diye başladı ateş konuşmasına.
F:"Evet haftaya gidiyorum. 1 haftalık için çağrılmışım ben. Bilseydim hiç gelmezdim. Gezmeye devam ederdim. Eylemi görmezdim" dedi büyük bir sıkıntıyla.
A:"Senin derdin eylem demi" dedi sırıtarak.
F:"Evet. Yine onu görünce dengem bozuldu. Dengemi bozuyor o benim anlıyor musun beni?" diyince ateş kafa salladı.
A:"Ya bu adam yazın 3 ameliyat geçirdi. Ne ara iyileşti ya" dedi bağırarak.
F:"Ateş saçmalama. Adamın ne suçu var. Elinde sonunda gelecekti" dedi ateşin omzuna elini atarak.
A:"Haklısın da. Bari gitme ya. Burda kal." dedi masum bir şekilde bakarak.
F:"Hayır burda kalamam. Herşey bana eylem'i hatırlatıyor. Belki uzun bir süre sonra özgür bir şekilde gelirim" diyince ateş tebessüm etti.
A:"Özgür. İnşallah be dayıoğlu. İnşalllah" dedi kafası eğik bir şekilde."Bişey oldu. Ben anlarım bişey oldu" diye bağırdı eylem koridorda. Herkes ona bakarken nazlı da sakinleştirmeye çalışıyordu.
N:"Yaa tamam bağırma. Ben öğrenirim ateşten." diyince eylem nazlıya baktı. Gözleri dolarak konuşmaya başladı.
E:"Nazlı lütfen gitmesin. Lütfen" diyince nazlı kimse görmesin diye hemen sarıldı.
N:"Şşşt sakin ol. Canım benim gidicegini zaten biliyorduk" diyince eylem geri çekilip konuştu.
E:"Bu kadar erken olmamaliydi." Gözlerini silip pencereden dışarı baktı.
Bir süre sonra nazlı ateşin yanına gitti.
N:"Ateş hocam..!" diye bağırdı öğretmenler odasına girmek üzere olan ateşe. Ateş ise yalandan kızgın bir ifade ile konuşmaya başladı.
A:"Ateş hocam" dedi gözlerini büyüterek.
N:"Napiyim, koridorun ortasında aşkım diye mi bağırıyim" diyince ateş "haklısın" der gibi kafasını salladı.
A:"Tamam söyle noldu" diyince nazlı hemen lafa girdi.
N:"Fethi hocaya noldu. Gitcegimi kesinleşti" diyince ateş üzgün bir şekilde ve "Evet" anlamında kafasını salladı.
A:"Maalesef haftaya gidiyor. Özgür hoca geliyomus" diyince nazlı ofladi.
N:"E-eylem çok üzgün" dedi kekeleyerek.
A:"Fethi de üzgün. Yapacak bişey yok" dedi büyük bir sıkıntıyla.
N:"Ee napcak" diye bir soru yöneltince ateş elini saçına daldırdi.
A:"Eyleme söyleme daha çok üzülür." diyince nazlı anlamayan bakışlar attı.
N:"Neyi söylemiyim?" dedi meraklı gözlerle.
A:"Tekrar yurtdışına gidicekmis" diyince nazlı gözlerini büyüttü.
N:"Eylem kahrolcak. En iyisi söylememek. Haklısın" diyince ateş gülümsedi.Eylem 4 şişe çikolatalı sütünü ve bir sürü tatlıyı masaya yerleştirmiş bir şekilde oturuyordu. Son ses Müslüm Gürses şarkıları dinlerken içeriye nazli'nin dalmasiyla müziğin sesini kesti.
E:"Ne işin var senin burda" dedi bağırdığını fark etmeden.
N:"Bağırma be! Gidiyim istersen" dedi kapıya doğru bir kaç adım atarak.
E:"Yok gitme. Niye geldin. Bsiey mı oldu?" diye sorunca nazlı kahkaha attı.
N:"Annen çağırdı. Gel eylem delirdi felan dedi" diyip tekrar kahkaka attı.
E:"Noldu öğrendin mi? Gidiyor demi?" dedi. Direk konuya girmek istercesine. Nazlı gözlerini kaçırınca eylem tekrar konuşmaya başladı. "Gidiyo demi" dedi gözleri dolarak. Nazlı ise sadece kafasını sallamakla yetindi.
E:"Yaa bari hiç gelmeseydi. Yavaş yavaş alışmıştım ben onun yokluğuna. Çıktı yine karşıma dengemi bozdu" diyip sütü kafasına dikti.Yarın sabah eylem mutsuz bir şekilde okula girdiğinde gözü her tarafta Fethi'yi arıyordu. "Off nerdesin. Gidiyosun bari bir kaç dakika fazla göreyim" diye söylenirken aklına matematik sınıfına gitmek geldi. "Off eylem sacmalama kızım. Gidince ne diceksin" diye söylendi kendi kendine tekrar.
Sınıfa girdiğinde duyduğu şeyler ile şok oldu. Koşa koşa nazli'nin yanına gittiğinde nazlı ateş ile bahçede gülüşüyordu. Çok uzaktan "Nazlı..!" diye bağırınca bahçedeki herkes eyleme bakmıştı.
A:"Noldu yine buna? Deliliği tuttu." diye sordu ateş nazlıya bakarak.
N:"Sanırım attığım yalanın gerçeğini öğrendi." dedi gözlerini ateşten kaçırarak. Eylem hala uzakta nazlıyı bekliyordu.
A:"Ne yalanı nazlı" diye soru yöneltince nazlı tekrar gözlerini kapattı.
N:"Fethi hoca 1 ay sonra gidicek dedim" diyince ateşin gözleri büyüdü.
A:"O zaman senin Eylem'in gazabından Allah kurtarsın. Ben kaçar" diyip koşar adımlarla orda uzaklaşırken nazlı arkadan bakakaldi.
Ateşin gitmesiyle eylem hızlı adımlarla nazlıya yaklaşırken nazlı içinden dualar ediyordu.
E:"Neden yalan attın?" diye bağırdı nazli'nin kulağına doğru.
N:"Ya bağırma bana. Napiyim dün çok üzgündün. Daha da üzmek istemedim." diyince eylem daha da sinirlendi.
E:"Ya ben dün herşeyi kaldırabilecek durumdayım. Dün söylesen belki bu kadar tepki vermezdim nazlı" dedi. Hala bağırıyordu.
N:"Yaa nerden bilebilirdim. Senin iyiliğini düşündüm. Ya eylem böyle üzülmene dayanamıyorum. Sen benim en yakın arkadaşımsın. Sen de beni anla" diyince eylem saçını geriye atıp banka oturdu ve sakinleşmeye çalıştı.Eylem biraz sakinleştikten sonra yavaş adımlarla Matematik sınıfına doğru ilerledi. Cesaretini toplayıp kapınin kolunu indirdiğinde kilitli olduğunu anladı. "Nerde bu adam" diye mırıldanirken birden en alt kattaki kimsenin girmediği koridor geldi aklına. Hızlı adımlarla oraya doğru ilerlerken aklına 3 ay önceki veda konuşmalaemri ve son öpüşmeleri gelmişti. Aklına gelen şey ile gözü dolarken koridora geldiğini ve genç adamın koridorun sonundaki pencereden dışarı izlediğini fark etti. "Fethi..!" diye seslendi. Koridor da yankılanan ses ile fethi de arkasını dönüp genç kıza baktı. "Eylem..!" dedi cılız çıkan sesiyle. Eylem koşa koşa koridorun sonuna geldi ve fethi'nin dibine girdi. Tam gözlerinin içine baktı bir süre. Genç adam da hayranlıkla bakıyordu ona.
E:"Gidiyor musun..?" dedi cılız çıkan sesiyle. Genç adam kızın akan gözyaşlarını başparmağı ile silip "Evet..!" dedi.
E:"Ya gitmek zorunda mısın? Müdürle konuş biriyle konuş. Halledersin sen. Ateş hoca bişey yapsın" dedi hiç nefes almadan konuşarak. Gözyaşları gitgide daha çok artıyordu. Genç adam kız ile alnını birleştirip konuşmaya başladı.
F:"Şşşt sakin ol." dedi. Eylem ise gözlerini kapatmış sevdiği adamın huzurlu sesini dinliyordu.
E:"Olamıyorum" dedi. Tekrar ağlaması şiddetlenmişti.
F:"Olmak zorundasin. Bana bak Eylem Mercie bir daha seni ağlarken görmücem" diyince eylem ağlaması ile karışık gülmeye başladı.
E:"Gitme..!" dedi tekrar ağlamaya başlayarak. Fethi ise gözlerini dolmuş bir şekilde ona bakarken aynı anda birbirlerine yaklaşıp dudaklarını birleştirdiler. Yaklaşık 2 dakika öpüştükten sonra ayrıldıklarinda eylem nefes nefese kalmıştı. Tekrar "Gitme..!" diyince fethi daha fazla konuşmaması için tekrar dudağına yapıştı.
F:"Yapma böyle. Daha fazla zorlaştırma" diyince eylem parmak uçlarına baskı uygulayıp genç adam ile aynı boya geldi ve sarıldı. O kadar sıkı ve içten sarıldı ki hiç ayrilmayacaklarmis gibi.
X: Noluyor burda?BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Kısa bir bölüm oldu biliyorum 😑
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
(Bu aralar yorumlar azaldı 😞)Sınır 25 yorum+45 vote 💜
1039 Kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪