80. Bölüm 'Sezon Finali'

986 49 41
                                    

    'Hayal Kırıklığı'

   Genç adam feci bir baş ağrısı ile yatağından kalkarken etrafa dağılmış kıyafetlerine baktı. "Akşam ne yaşamışım böyle..?" Mırıldanmasıyla yataktan kalkarken telefona gelen bildirime baktı. "Günaydııınnn..!" Eylem içten mesajı ile kocaman gülümserken "Günaydın sevgilim..!" diye cevap verdi. Alel acele yerdeki kıyafetlerini toplayıp banyoya girdi. Kısa süre sonra hazırlanıp okula doğru yol aldı. Okula girmesiyle etrafa bakınırken eylemi görememesiyle öğretmenler odasına çıktı. Ateşi göremeyince sıkıntılı bir nefes verirken masasına oturdu. Yaklaşık on dakika sonra Kübranın yanına oturmasıyla göz devirdi. "Dün gece çok güzeldi..!" Kübranın Mırıldanmasıyla Fethi anlamsız bir şekilde ona baktı. "Ne saçmalıyorsun.. Normal bir geceydi..!" Kübra güldü. "Deme öyle, benim için çok anlamlıydı..!" Kübra cümlesini bitirdikten sonra yanından kalkarken Fethi arkasından baktı. "Bu kadını bi tek ben mi anlamıyorum..?" Söylenmesiyle önündeki kitaba ilgisini verdi.

"Hiçbir şey hatırlamıyor..!" Kübranın cümlesi ile Gözde güldü. "Bu ilacı içenler zaten hatırlamaz bişey..!" Kübra kocaman gülerken Gözde tekrar konuşmaya başladı. "Hallettin mi diğer işi..?" Kübra kafasını salladı. "Evet, doktor ilk denemede hamile kalma olasılığın çok yüksek dedi..!" Kübra heyecanla anlatırken Gözde güldü. "Ya DNA testi isterse..?" Kübranın yüzü düştü. "Sadece omunla birlikte olduğumu düşünmesini sağlıcam, isterse bile ben doktoru ayarlarım, isteyeceğini sanmıyorum ama..!" Kübranın cümleleri ile Gözde kafasını salladı. "Eylemi hayatımızdan çıkarıyorum, Fethi sonsuza dek benim olacak..!" Gözde ile Kübra gülüşürken içeri Ateş girdi. Fethinin yanına otururken yaz gözle Gözde'ye baktı. "Dayıoğlu, bu Gözde hoca bana yürüyor heralde..!" Fethi gülümsedi. "Yürülmeyecek insan mısın be oğlum..!" Ateşte onunla beraber gülerken "Sende haklısın, ultra yakışıklıyım..!" Fethi kitabını kapatıp kalkarken ateş durdurdu. "Dayıoğlu sen dün akşam niye erken kalktın..?" Fethi kafasını salladı. "Bilmiyorum, hatırlamıyorum. Çok içtim heralde, başım ağrıyordu..!" Ateş kafasını sallarken Fethi odadan çıktı.

"Yine söyleyemedin yani..!" Nazlının cümlesi ile eylem kafasını salladı. "Kızım napiyim. Alel acele çağırdılar adamı, veda yemeği varmış..! Bu konu öyle araya sıkıştırılacak bir konu da değil. Uzun uzun konuşmamız lazım..!" Nazlı eyleme döndü. "Pekte uzun uzun konuşmanız gerekmiyor aslında. Sen istiyorsun bu bebeği, Fethi hoca senden daha çok ister eminim ben..!" Eylem kafasını salladı. "Bende Eminim, çok sevinecek..!" dedi ve elini karnına götürdü. "Annelik sana çok yakışacakta, eylem ailene ne diceksin. Genç yaşta anne olucaksın resmen, üniversiteyi nasıl okucaksın..?" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Hiçbişey bilmiyorum nazlı. Tek bildiğim bu bebeği istediğim. İnan diğerleri hakkında napıcağımı bilmiyorum..!" "Bunları da düşünmen lazım ama..!" Eylem kafasını salladı. "Gerçekleri anlatıcım sanırım annemlere, bu işin yalanı olmaz çünkü..!" Eylem işin içinden çıkamazken nazlı konuşmaya başladı. "Annen öldürür seni öğretmeninle ilişkin olduğunu duyarsa..!" "Of evet biliyorum. Napıcam ya..! Mutluluğumu bile tam yaşayamıyorum..! Her şey bu kadar zor olmak zorunda mı..?" Nazlı Eylemin sırtını sıvazladı. "Tamam sıkma canını bulunur bir yol. Fethi hocaya Ne zaman söylüceksin..?" "Ona karne günü söylücem. Uzun uzun konuşmaya ihtiyacımız var..!" Nazlı kafasını salladı.

   Fethi Eylemin saçlarını okşarken, büyük bir öpücük kondurdu. "Canın senin morelin mi bozuk..?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Hayır, yorgunum sadece..!" Fethi Eylemin kafasını kaldırıp yüzüne bakmasını sağladı. "Dün akşam seni öyle bıraktım diye bozuk yapmıyorsun demi..!" Eylem göz devirdi. "Fethi inan ona bozuk atsaydım şu an saçımı okşuyor olamazdın..!" Fethi kafasını geriye atıp kahkaha attı. "Haklısın, yanına bile yaklaştırmazdın. Zamanında neler çektirdin bana..!" Eylem gülümsedi . "Hepsini hakettin sen..!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Hepsini de değil Canım..!" Eylem tekrar göğsüne yattı. "Aman boşver, hepsi geride kaldı. Akşam yemek nasıldı onu anlat..!" Fethi tekrar Eylemin saçlarını okşamaya başladı. "Yemekler güzeldi ama ben yiyemedim. Suşi üzerine köfte ekmek yediğim için..!" İkisi de kocaman kahkaha attı. "Güzel bir deneyimdi demi..?" Fethi kafasını salladı. "Ee başka Ne oldu akşam..?" Eylemin imalı sorusu ile fethi çaktırmadan güldü. "Anladım sen kübrayı soruyorsun, o da oradaydı..!" Eylem göz devirdi. "Ben genel olarak sordum,o sevimsizim neyini sorucam..!" Fethi güldü. "Seni çok seviyorum eylem Alptekin..!" Eylem fethinin yüzünü okşadı. "Seni çok seviyorum Fethi Kulaksız..!" İkisi de birbirilerinin dudaklarına yaklaşırken çalan zille duraksadılar. "Artık bu zili takmıcam..!" Fethi cümlesini bitirir bitirmez Eylemin dudaklarına öpücük kondurdu..!"

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin