F:"Anne biliyorsun ki ben kâğıt üzerinde evliyim"
Eylem duyduğu cümle ile dünyası başına yıkıldı. Zor da olsa kapıdan çekilip yavaş adımlarla lavobaya doğru gitti. Suyun sesini açıp hıçkıra hıçkıra ağladı. Su bile yetmiyordu ağlama sesini yok etmeye. Lavobodan çıkıp pencerenin kenarına geldi. Derin bir nefes alidiktan sonra dışarı baktı. Fethiyi bahçede görmesiyle yere yığılmasi bir oldu.
F:"Eylem nerde ya" dedi ateşe bakarak.
A:"En son seninle konuşmaya geliyordu"
F:"Yo gelmedi, konuşmadik" dedi endişeli bir şekilde. "Ne konuscakti acaba" diye de ekledi.
A:"Eyfet'i bulmuş" dedi gülerek. Fethi de tebessüm etti.
F:"Sorunca ne dicem ya" dedi düşünceli bir şekilde.
A:"Kardeşim ne dicen biliyonmu. Alcan kızı karşına seni seviyorum,bundan sonra benimsin dicen. Başlarım etiğine dicen" dedi ciddi bir şekilde.
F:"Sen niye bunları yapmıyosun nazlıya" dedi kahkaha atarak.
A:"Bizim iş başka dayıoğlu. Sen kendi işine bak" dedi ciddi bir ifadeyle.
F:"Dayıoğlu ne ya"
A:"Ne biliyim ağzımdan çıktı."
F:"Eylem de hala gelmedi ya" dedi pencerelere bakarak. Sonra bı an duraksadi.
A:"Noldu" dedi meraklı gözlerle fethiye bakarak.
F:"Kapı o yüzden aralıkti" dedi yere bakarak. Ateş ise anlamayan gözlerle ona bakıyordu.
A:"Ne kapısı oğlum? Ne diyon?"
F:"Eylem benim evli olduğumu öğrendi diyorum" diyince ateş küfür etti.
A:"Napcan şimdi?" dedi. Fethi ise elini saçlarına daldirmis düşünüyordu.
F:"Benim eylemi bulmam lazım" diyip ayaklandi. Onu durduran ateş oldu.
A:"Dur dayıoğlu. Acele karar verme. Bı düşün. Şuan eylem seni dinlemez" dedi kolundan tutarak. O sırada nazlı geldi koşarak. Nefes nefese kalmıştı.
A:"Noldu nazlı neden ağladın" dedi endişeyle.
N:"Eylem bayılmis" dedi gözünden bir damla yaş gelmişti yine. Fethi ise duyduğu an kafasında tekrar edildi o cümle. "Eylem bayılmis,eylem bayılmis,eylem bayılmis"
A:"Fethi iyimisin? Noluyo aq. Bı gün arayla eylem bayılıyor?" dedi ceketini çıkarıp yere atarak. Fethi ise ateş böyle konuşurken hiç dinlemeyip koşar adımlarla okula girdi. Revire doğru koşarken tüm öğrenciler ona bakıyordu. Nazlı ve ateş te peşinden gitti.
F:"Nasıl,iyimi" dedi doktora bakarak.
D:"İyi merak etmeyin, sadece dinlenmesi lazım" dedi fethinin sırtını sıvazlayarak. Ve sonra revirden çıktı. Fethi bı sandalye çekip yatağın başına oturdu. Yavaşça ekini yüzünde götürüp elmacık kemiklerini okşadı.
F:"O kadar güzelsin ki. O kadar kusursuzsun ki. Sana dokunmaya bile kıyamam." dedi. Biraz yüzünü inceledikten sonra kafasını öne eğerek konuşmaya başladı.
F:"Böyle öğrenmeni istemezdim. Özür dilerim." dedi. Her ne kadar baygın olsa da yüzüne bakarak konuşmayalım yüzü yoktu. Saçlarına bir öpücük kondurarak revirden çıktı. Kapının önünde bekleyen ateş ve nazlıyi görünce "Her şeyi anlatcam" diyip gitti.
A:"Kantin de konuşmayalim, herkes duyar" dedi etrafa bakarak.
N:"En iyisi bahçe" dedi nazlı ateşe bakarak.
Bahçeye geldiklerin de çadırın arkasında kurulan masalardan birine oturup konuşmaya başladılar. Fethi konuşmaya başlamadan önce diktikleri fidana bakti.
A:"Hadi anlat dayıoğlu" dedi Fethiye bakarak.
N:"Bir dakika. Dayinizin oğlu mu oluyor" dedi şaşkın gözlerle bı fethiye bı ateşe bakarak.
A:"Hayır, boşver konumuza geçelim" dedi gözlerini nazlidan çekip fethiye çevirerek.
F:"3Yil önceydi. Aynı üniversitede okuyorduk. Benim gibi öğretmendi oda. Hiç bir zaman sevmedim,sevemedim. Annemin zoruyla evlendik. Evlendikten 1 yıl sonra çekilmez hale geldi. Dişi sinekten bile kıskanıyordu beni. Artık dayanamadım ve araba kullanırken boşanmak istediğimi söyledim. O da direksiyona atlayıp kaza yaptırdı bana. Ben kurtuldum ama o 2 yıldır koma da dedi." Anlatırken gözleri yaşarmısti
A:"Ben zaten hikayenin yarısını biliyordum" dedi nazlıya bakarak. Nazlı ise susmayi tercih etmişti. Fethi kendini biraz toparladiktan sonra tekrar konuşmaya başladı.
F:"Telefonda da annemle tartışıyorduk. Hiç hastaneye gitmediğim için bağırdı. Bende kağıt üzerinde evli olduğumu söyledim. O sıra da eylem duymuş işte" dedi kafasını öne eğerek. "Ben bi eylemin yanına gidiyim" dedi ve ayakladi. Nazlı onu durdurdu. Ateş ve fethi ona anlamayan gözlerle baktı.
N:"Hocam şimdi o uyanmıştır. Sizi görmesin. " Dedi . Fethi ise sadece kafasını sallamakla yetindi.
A:"Nazlı haklı şimdi gitme. Eylem isteyince konuşur seninle" dedi dalgın olan fethiye bakarak.
N:"Ateş hocam sizin bu hikâyede bilmediğiniz nokta nedir" diye sordu gözleri kısık bir şekilde ateşe bakarak.
A:"Ben gerçekten severek evlendiğini sanıyordum. Meğersem hiç sevmemiş. Eyleme aşık olduğunu öğrenince bende öğrendim." dedi fethiye bakarak.
N:"Çok güzel seviyorsunuz hocam" diyince fethi tebessüm etti.
F:"Çok güzel bir şeyi seviyorum çünkü" diyince ateşle nazlı birbirine bakıp gülümsedi.1 saat sonra
E:"Yaa nazlı evliymiş evli" dedi bağırarak.
N:"Yaa eylem abartma. Sanki sevgiliydiniz" dedi eylemden daha çok bağırarak.
E:"Evet haklısın sevgilim değil. Bundan sonra olamaz da zaten"
N:Bu kadar büyük konuşma"
E: Evli biriyle sevgili olmami beklemiyorsun heralde nazlı.
N:Nedenleri var eylem. Onu dinlemelisin.
E:Bana açıklama yapmak zorunda değil.
N:O zaman uzatma
E:"Nazlı daha fazla konuşmayalım. Yoksa kalbini kırcam" diyip revirden çıktı. Nazlı ise arkasından mırıldandı. "Ah be eylem bi bilsen hikayesini"
Eylem hem montunu giyiyor hem de hızlı adımlarla merdivenlerden iniyordu. "Umarım fethi ile karşılaşmam" diye içinden geçirirken sert bir gövdeye çarptı. Evet bu fethiydi. Eylemin düşmemesi için belinden tutmuştu. Genç kız ilk gözlerine baktı adamın. Sonra kendini düzelterek sert bir şekilde fethi'nin elini belinden çekti. "Pardon" diyerek hızlı adımlarla merdivenlerden inmeye devam etti. Genç adam ise sadece arkasından "Ah be eylem! Böyle yapma be güzelim" diyebildi. Ateş ise tam okula girerken eylemle karşılaşti.
E:"İyi akşamlar hocam" diyip cevabını bile beklemeden gitti. Ateş ise hızlı adımlarla fethiye yetişti.
A:"Karşılaştınız mı?"
F:"Evet. Yüzüme bile bakmadı."
A:"Daha bunlar ne ki? Eylemi geçen seneden tanırım. İnatçı ve gözü kara biri."
F:"Ya dün bu saatlerde hayatımın en güzel anlarını yaşarken bugün böyle olması..."
A:"Gecicek dayıoğlu. Merak etme hepsi geçicek.""Ateş hocam ,fethi hocam yardim edin lütfen " dedi bir kız nefes nefese kalmış bir şekilde.
A:"Noluyo" dedi endişeyle.
Öğrenci=Ö
Ö:Beni nazlı gönderdi. Eylem bahçede kavga ediyor bı kızla. Hiç kimse sakinleşti....." Kız cümlesini tamamlayamadan fethi çoktan bahçeye inmek için yol almıştı. Bahçeye indiğinde gördüğü manzara ile şok oldu. Eylem bir kızın üstüne çıkmış saçını yoluyordu.
F:"Eylem sakin ol" dedi ve sonrasında eylemi kucaklayıp bahçenin diğer ucuna kadar götürdü. Götürdugu süre içersinde eylem bağırıp çağırdı.
E:"Hocam bırakın beni. Size diyorum" Neşet nefese. Ama fethi hiç takmıyordu. Hala kucağında arka bahçeye doğru götürüyordu. Eylem en sonunda sinirlenip daha da bağırmaya başladı.
E:"Fethi sana beni bırak dedim" diyince fethi yavaşça eylemi yere bıraktı. Eylem tekrar gidecekken fethi kolundan çekip kendine yaklaştırdı. Önce elini genç kızın beline koydu sonra bakışlarını dudağına indirdi. Sadece milimler vardı aralarinda. Fethi artık dayanamayacağını fark edince kendine çekti.BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sezon finaline sayılı bölümler kaldı!
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
Sonunda beklenen öpücük geldi. Özel olmasını istedim. Sizler için pek özel durmayabilir ama benim için özel bir öpüşme sahnesi oldu💜
İlk öpüşmeye özel paylaşiyim dedim.✨
Bu arada aşağıdaki kitap; usergrils'in yazdığı, bölümlerini merakla beklediğim ve büyük bir zevkle okuduğum kitaplardan biri. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim 😂
Herşey dahil 1109 kelime✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪