48. Bölüm 'İlk Karımız'

2K 127 23
                                    

03 Gün Sonra

Genç adam matematik sınıfında geçen geceyi hatırlamaya çalışırken sınıfa ateşin girmesiyle yattığı koltuktan doğruldu. "Dayıoğlu..! Napiyorsun..?" Ateşin sorusuna cevap vermemeyi tercih ederken ateş hemen yerine oturdu. "Laan cevap ver... Korkutma beni..!" Fethi ateşe sert bir bakış atıp yeniden önüne döndü. "O geceyi hatırlamaya çalışıyorum..!" Ateş sıkıntı ile başını sallayıp elini fethi'nin omzuna koydu. "Boşver dayıoğlu... Kendini hirpmalanmaktan başka bişey değil... Unutmaya çalış... Hatırlayınca bişey degismicek..!" Fethi ateşin sözlerinden sonra hala dalgın bir şekilde dururken telefonuna gelen mesajla irkildi. Genç adam telefonu eline alıp tebessüm edince ateşte güldü "mesajın kimden geldiği anlaşıldı..!" Fethi ateşin mırıldanmasıni takmadan mesajı okudu. "Günaydın aşkım..!" Eylemin sevgi dolu mesajı fethi'nin içini ısıtırken uzun süre mesaja bakakaldi. Tam cevap verecekken o igrenç şeyi hatırlamasiyla telefonu fırlattı. "Neden cevap vermedin..?" Ateşin sorusuyla fethi saçlarını koparırcasina çekti. "Ateş ben yapamıyorum... Eylem'in yüzüne bakamıyorum... Konuşamiyorum... Gülemiyorum... Yemek yiyemiyorum... Hicbisey yapamıyorum..!" Fethi'nin ağlar gibi çıkan ses tonu ile ateş üzülse de sadece elini omzuna atarak destek oldu. "Dayıoğlu sana yardımcı olamıyorum diye bende kahroluyorum... Lütfen yapma böyle..!" Fethi dağılan saçlarını düzeltti. Ateşe baktı. "Senin yapabileceğin bişey yok kardeşim... Boşuna sıkma canını..!" Fethi'nin mırıldanmasıyla ateş ayağa kalktı. "Dersin kime..?" Ateşin sorusuyla fethi bilmiyorum anlamında kafasını salladı. "Git listeden bak bari... Yanlış sınıflara gitme..!" Ateş kahkaha atarak söylediği lafa fethi sadece göz devirdi.

"Bak yine cevap vermemiş..!" Eylem söylene söylene okula giderken nazlı ona baktı. "Aynen fethi hocalarda bir hâl var... Çözemedim..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verip nazlıya baktı. "Çıldırtıcak bu adam beni..! Eylem'in bağırması ile nazlı güldü. "Kız deli misin..? Sokakta niye bagriyosun..?" Eylem omzunu silkti. "Banane... Sokakta anlasın benim ne çektiğimi..!" Gökyüzüne bakıp derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya devam etti. "Ya 3 gündür hiçbir mesajıma cevap vermiyor... Soruyorum her seferinde bişey bahane ediyor... Yalan atiyo anliyorum... Okulda yüzüme bakmıyor... Bu hafta hiç ders işlemedi... Ya benimle göz göze gelmemek için uğraşıyor..!" Eylem'in ağlamaklı çıkan ses tonu ile nazlı elini omzuna attı. "Böyle kendini hirpalicağina çek karşına konuş..!" Eylem yaşaran gözünü sikil nazlıya baktı. "Böyle devam ederse konuşucam..!" Nazlı eli ile Eylem'in omzunu iyice kavrayıp adımlarını hızlandırdı. "Acaba ben mi bişey yaptım diye düşünüyorum..!" Eylem'in tekrar konuşmaya başlamasıyla nazlı bakışlarını yoldan alıp ona baktı. "Ne yapmış olabilirsin ki..?" Eylem bilmiyorum anlamında başını salladı. "Trip atıyor gibime geldi bana" Nazlı hayır anlamında başını salladı. "Hayır trip felan değil bu. Fethi hoca trip atmaz çeker kolundan direk söyler... Sizin aşkınizda böyle başladı zaten." Eylem tebessüm ederek nazlıyı dinlerken yine hayallere daldı.

Genç adam yavaş adımlarla sınıfa girerken eyleme bakmamaya özen gösterdi. Hiç kimseye bakmadan "Günaydın gençler..!" diyip masasına otururken öğrencilerde oturdu. Eylem fethi'nin gözünün içine bakarken fethi sınıf defterini dolduruyordu. "Ay vallahi dayanamicam... Yapışcam yakasına..!" Eylem'in homurdanmasıyla nazlı güldü. "Yapış kız... Arkandayım..!" Nazli'nin lafı ile eylem göz devirirken yeniden fethi'ye baktı. "Bı kere bile bakmadı... Başka zaman olsa gözünü benden ayirmazdi..!" Eylem'in laflarına nazli'nin içi yanarken eylemin omzuna yattı. "Evet gençler... Bugünde ders işlemiyoruz... Haftaya kaldığımız yerden devam ederiz... Serbestsiniz..!" Eylem yine ders islememesine göz deviriken nazlı gizlice kulakligini takip uyku moduna geçti. Genç adam yanına getirdiği kitabı okumaya başlarken eylemde onunla aynı kitabı çıkarıp okumaya başladı. Bir süre sonra eylem gerçekten elini çenesine koymuş bir şekilde kitaba dalarken fethi okuyormus gibi yaptığı kitaptan başını kaldırıp ona baktı. Her baktığında o iğrenç gece bir bıçak gibi kalbine saplanirken bakmaktan vazgeçmiyordu. Daha doğrusu vazgeçemiyordu. Genç adam kızın suratını ilk defa inceliyormus gibi yüzünün her bir zerresini atlamadan bakarken bakmadığı günlerin acısını çıkarıyordu. Onu izlediğinde farkında olmadan tebessüm edereken gözü dışarıda yeni yeni yağmaya başlayan kara kaydı. Karın yağmasıyka sınıfta küçük bir uğultu çıkarken genç kız daldığı kitaptan başını kaldırıp cama baktı. Karın yağdığini görünce kocaman gülümserken fethi sadece ona bakıyordu. "Nazlı kalk kar yağıyor..!" Eylem tam bir çocuk gibi karın yağmasına sevinirken fethi onu hayranlıkla izlemekten kendini alıkoyamiyordu. "Aa gerçekten yağıyor... Haberlerde bu sene yağmaz dediler..!" Nazli'nin sasirmasiyla eylem kocaman gülerken bakışlari onu hayranlıkla izleyen adamı buldu. Fethi eylem'in bakmasiyla hemen gözlerini kaçırırken eylem kıkırdadı. "Beni izlerken yakaladım..!" Eylem'in fisildamasiyla nazlı da kocaman gülümserken "Ne mutlu sana..!" diye mırıldandı.

Genç adam zil çaldığında hızlı hızlı sınıftan çıkarken eylem koşar adımlarla arkasından gitti. "Fethi hocam..!" Koridorda bağırmasiyla fethi dururken eylem de yanına nefes nefese geldi. "Fethi kitaplığı ne zaman yapicaz..?" Eylem sırf konuşmak için soru sorarken fethi ona bakmamak için elinden geleni yapıyordu. " Yaparız bir araya ya... Parçaları getirmedim..!" Eylem onaylar şeklinde başını sallayıp elleri ile oynamaya başladı. "Şey dışarıda yağan kar... Bizim ilk karımızz..!" Eylem'in lafı ile fethi mest olurken ona sarilmamak için kendini zor tutuyordu. "Evet, öyle..!" Adamın mırıldanmasıyla eylem gözlerini kısıp ona baktı. "Ne yani bu kadar mı..? Diyeceklerin" Eylem'in hayal kırıklığına uğramış sesi ile fethi'nin içi acisa da çaktırmamaya çalıştı. "Evet bu kadar..!" Eylem sert bir bakış atıp "Öyle olsun Fethi Kulaksız..!" diyip sınıfa doğru ilerledi. Fethi arkasından bakakalırken "Neler neler demek istiyorum eylem... Ah bi bilsen..!" diye mırıldandı.

"Ben artık dayanamıyorum... Konuşcam fethiyle... Bu soğukluğun nedenini söylesin..!" Nazi eylemin laflarını onaylayıp başını salladı. "Yürü kız arkandayım... Yalnız okulda konuşmayın... Çıkışa son 1 saat kaldı zaten..!" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Son saat mı... O zaman fethi şimdi okuldan çıkmak üzere... Onun son saati boş..!" Eylemin acele ile konuşmasıyla nazlı göz devirdi. "Ne duruyorsun burda... Hadi koş..!" Eylem sınıftan çantası ile fırladı. Öğretmenler odasına baktığında fethi'yi görmemesi ile içinden küfür ederken bahçeye doğru koştu. "Fethi..!" Eylem tam arabaya binmek üzere olan fethi'ye bağırınca fethi duraksadi. "Eylem sonra konuşalım mı..? İşim var benim..!" diyip eylemin lafını beklemeden arabaya binerken eylem arabanın önüne geçti. "Kızım çekilsene..!" Fethi camı açıp bağırınca eylem kafasını sağa sola salladı. Fethi belki korkar diye arabayı çalıştırırken eylem hala hareket etmiyordu. "Ya kızım deli misin sen..?" Eylem kafasını sallayinca fethi direksiyona vurdu. "Bendeki de soru... Delisin tabi... Manyaksın manyak..!" Eylem histerik bir gülüş atip konuşmaya başladı. "Deliyim diye sevmiyormuydun beni..?" Eylem'in sorusu ile fethi duraksarken arabadan indi. "Tamam bin... Sahile gidelim..!" Eylem amacına ulaşmış olmanın verdiği mutlulukla arabaya binerken fethi de bindi.

İkisi de sahilde sessiz bir şekilde yürürken sessizliği bozan eylem oldum. "Evet fethi sorun nedir..?" Fethi anlamamazliktan gelerek eyleme bakınca eyle göz devirdi. "Bir sorun yok..!" Fethi'nin lafı ile eylem duraksarken fethi de durdu. "Bana neden soğuk davranıyorsun..?" Fethi derin bir nefes alıp denize baktı. "Eylem benim sana söylemem gereken birşey var..!" Eylem'in gözbebekleri meraktan kocaman büyürken "Söyle..!" diye mırıldandı. "Ben..!" Fethi cümlenin devamını getirmeye cesareti yokken eylem dört kulakla onu dinliyordu. "Ben..!" Hala cümlenin devamını getiremezken eylem göz devirdi. "Evet sen..?" Eylem'in sabırsız sesi ile fethi daha çok telaslanirken sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem ben..!" Fethi cümlenin devamını getirmeyeceğini anlarken eylem sinirden ayağını yere vurdu. "Evet sen... Söyle de kurtul be adam..!" Eylem'in bağırması ile fethi derin bir nefes aldı. "Eylem ben seni çok seviyorum..!" Fethi'nin cümlesi ile eylem şaşırsa da tebessüm etmekten kendini alıkoyamadı. Eylem etrafı süzdükten sonra Fethi'ye kocaman sarılırken "Bende seni çok seviyorum..!" diye kulağina fısıldadı. Eylemin sesi fethi'nin içini ısıtırken daha çok sarılarak günlerce hasret kaldığı kokuyu rahatça cekebilmenin mutluluğunu yaşıyordu.

BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz 🙏

Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬

Sınır 65 vote 💜+ 30 yorum

Bu kurguma da bölüm yayınlandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kurguma da bölüm yayınlandım... Okuyup yorum yapıp ve oy verirseniz sevinirim 🙏

1165 kelime ✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin