88/ Kouzlo

327 24 0
                                    

,,Co tak spocenej, Pottere?" poznamenal s úšklebkem Malfoy, když míjel svého nejméně oblíbeného spolužáka, ,,pokud vím, tak jsi ani na trénink nedorazil."

Harry by mu normálně něco peprného odseknul, ale teď na to neměl sil.

Dnešní odpoledne si představoval úplně jinak - měl naplánovaný trénink, jak zmínil Zmijozel, ale těsně před tím, než šel na hřiště, za ním přišla paní profesorka McGonagallová se slovy, ať dorazí ihned do ředitelny.

Tam mu Brumbál sdělil velmi znepokojivou zprávu, že se Severus ještě nevrátil od Voldemorta, kam šel na setkání včera večer.

,,Samozřejmě jsme to už dali vědět řádu, takže Pastorek nám v nejbližší době pošle někoho, kdo nám s hledáním pomůže," řekl se špetkou naděje ředitel, ač sám předpokládal, že tady jen kouzla stačit nebudou a půjde se do terénu.

,,Dobře, pane. Kdybyste chtěl nějak pomoct-" vykoktal se sebe šokovaný mladík a s oroseným čelem vyšel z kruhové místnosti.

Nebyl překvapen jen informací o Severusovi, ale celkově tím, že ředitel o všem ví - to, co je mezi nimi.

Byl rád, že se nesložil hned po odchodu, ale jakmile ho minul Malfoy, tak se šel úkryt do nejbližšího z přístěnků, kde si hodlal srovnat myšlenky.

Byla tu naštěstí jen košťata a malé okno, takže nebyl nikým rušen.

Třásl se po celém těle, a dokonce i pár slz uronil, protože hned myslel na to nejhorší.

I tak ale stále věřil, že se jen jednání prodloužilo, nebo mu Pán zla zadal nějaký úkol.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat