,,Wow, byla to vážně jízda," nadhodil Ron, jakmile vyšli od Tří košťat, kde celý večer pili a tancovali - společně se svými spolužáky.
,,To teda! Nejlepší předsilvestrovská jízda," odvětil nadšeně druhý Nebelvír a culil se od ucha k uchu.
,,A co ty, Hermiono? Jak se ti to líbilo?" rozjařeně vyřkl zrzek a oba své kamarády obejmul za ramena, stoje mezi nimi.
,,Báječné - jen mě strašně bolí nohy a už se těším do postele," naznala dívka unaveně a hlavu složila Ronovi na rameno.
,,No jo, protančená noc má svá úskalí, ale stejně si myslím, že doma budeme nejdřív," zamumlal Nebelvír, který byl po několika panácích whiskey
v náladě.Šli po důvěrně známé cestičce z Prasinek a sledovali noční oblohu s tím, že za dva dny už je tu Nový rok.
,,Je to neuvěřitelné, jak nám to zase uteklo," promluvila do prázdna zamyšleně Hermiona s příjemným úsměvem na rtech, pod ochranným křídlem Rona.
Nebelvír je proto raději nechal osamotě a sám kráčel kousek za nimi.
Až došli do hradu, tak už se k sobě Nebelvíři skoro tulili a Harry je jen závistivě pozoroval.
Když vtom na něj z boční chodby vykouknul Snape, jež měl dnes dozor.
,,Doufal jsem, že tě potkám," uznal pravdivě a přiblížil se k Nebelvírovi.
,,Já na to vlastně ani nepomyslel a doufal jsem, že si najdeme chvíli zítra," odvětil Harry a přešel blíže k profesorovi.
,,Zítra je Silvestr, Harry. Vy budete slavit s ostatními Nebelvíry a já zase s kantory," naznal smutně lektvarista a octl se jen pár centimetrů obličejem od svého milence.
,,A kdybych ti nestihl dát novoroční polibek zítra," řekl a Harryho omrzlou tvář ovál teplý dech a vůně bylinek, ,,tak ti ho dám teď."
Pomalu se přiblížil rty ke svému protějšku a jen se o ně ladně otřel.
Harry chtěl ale více, podnícený kapkou alkoholu, jež měl v žilách, se do Severuse pustil s nevídanou vervou.
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fanfiction200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...