156/ Duch

250 25 4
                                    

Další pokračování!

Rozdělali láhev červeného vína a Severus každému nalil po sklence.

Usadili se u krbu na koženou sedačku a jen vnímali teplo plamenů a omamnou vůni vína.

Po další skelničce začalo Harryho ticho a neaktivita nudit, a tak se ze svého místa přesunul Zmijozelovi na klín.

,,Nebudeme pokračovat tam, kde jsme začali?" navrhl, odložil si na stůl skleničku a začal mu rukama bloudit po odhalené hrudi.

Severus se jen ušklíbl a Harry věděl, že víc k souhlasu nepotřebuje. A on svým způsobem i čekal, až se do akce vrhne druhý muž.

Počkal, až se lektvarista též zbaví skla a začne se angažovat.

S neukojitelnou touhou ho konečně znovu políbil a Severus zatím zbavoval Nebelvíra oblečení.

Za chvíli už byli oba jen v kalhotách a ruce měli všude možně po těle toho druhého.

Zmijozel si chytil mladého muže pod zadkem a přitáhl si ho k sobě blíž.

Potřeboval víc.

,,Vstaň," nakázal Harrymu, který ihned poslechl a ač slovo znělo lehce panovačně a přísně, tak mu ihned docvaklo proč.

Severus se též zvednul a přiblížil se k Nebelvírovi. Začal ho vášnivě líbat a při tom mu začal sundávat kalhoty.

Stejně tak postupoval i druhý muž a netrvalo dlouho a už byli jen ve spodním prádle.

Při této žhavé scéně by i duch zrudnul studem.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat