60/ Útok

435 29 9
                                    

Pokračování
Moc děkuji za komentáře

Přišpendlil ho na zeď a zahájil útok na jeho ústa, rukama mapuje jeho tělo.

Nebelvír se snažil nezůstat po zadu, ale zmohl se jen na sténání pod dotyky profesora.

Lektvarista začal Harrymu postupně rozepínat košili, což udělal i mladík, který měl ale práci o trochu těžší - vzhledem k počtu knoflíků.

I tak se ale oboum podařilo z toho druhého sundat svrchní látku, přičemž Severus odhalil celou Harryho hruď a jen se spokojeně kochal výhledem.

Následně ho znovu přirazil na kamennou zeď, ale tentokrát si braje mladíka do náručí s rukama na zadních partiích.

Zlatý chlapec se opět cítil jako v sedmém nebi.

To ho ale profesor posadil na linku, která byla uvolněna pro přípravu lektvarů, a začal s polibky nejen na tvářích či na rtech, ale postupně putoval po vypracované hrudi a břiše...

Harry se s cuknutím probudil a hned po uvědomění, že to byl jen sen, si hluboce povzdychl. To bude těžkých 14 dní.

S dalším povzdechem se podíval na hodiny, které ukazovaly těsně po sedmé hodině ranní.

Musel vstávat.

Vykonal ranní hygienu a čistě oblečený, maje v hlavě stále ten sen, se vydal do kuchyně, na snídani.

,,Ahoj, Harry," pozdravil příchozího profesor, který popíjel kávu a četl si noviny.

,,Dobré ráno," odvětil muži a zabral místo u stolu, věda, že mu rudnou líce při představě...

Severus složil noviny a jen tiše pozoroval Harryho, který si vybíral snídani, samozřejmě rudá líčka spozorovaje.

Na co ten kluk asi myslí.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat