180/ Pád

228 28 21
                                    

Opravdu moc děkuji za komentáře Pokračování

Nebelvír o tom nechtěl více mluvit a Snape vypadal se stručnou odpovědí dostatečně spokojen.

,,A co vy, pane profesore?" napadlo najednou Harryho, když dříve vyzvídal on.

,,Co já?" hrál nechápavého profesor, ač moc dobře věděl, kam tím mladík míří.

,,No, jak to že není ještě žádná paní Snapeová?" dodal Nebelvír a loktem se opřel o stůl.

,,Jednoduše není," odbyl ho bez emocí Snape a dával tím jasné najevo, že by tohle téma mohli opustit.

Harry si povzdechl, a tak se rozhodl jít se podíval znovu po prostoru, nebo spíše začal uvažovat o úplném odchodu.

Zvedl se tedy od stolu a beze slova se rozešel pryč. Ohlédl se ale na druhou stranu, míjeje kohosi tak, že mu způsobil pád přímo do klína pana profesora.

Mladík vytřeštil oči a hned se zvedal. ,,Já-já se moc omlouvám, pane," vysmýskl se z blízkého kontaktu muže Harry, a už byl zpět na nohou - přičemž osoba, jež ho porazila, se jen ohlédla, ovšemže až v momentě, kdy byl objekt znovu na nohou.

,,V pořádku, pane Pottere, nebyla to vaše vina. Spíše znamení pro mě, že je čas odchodu," naznal Zmijozel a zvedal se od stolu.

,,Víte, že jsem měl na mysli to samé?" přitakal Zlatý chlapec a připojil se k muži.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat