144/ Světlo

249 22 12
                                    

Moc moc děkuji za komentáře
Pokračování

,,Tak, tady to je," postavil dva šálky s bylinkovým čajem na stůl profesor a zabral místo naproti Harrymu.

,,Děkuji," odvětil Nebelvír a ani si neuvědomil, že nepoužil oslovení jako pane či pane profesore, ale lektvarista nevypadal, že by mu to vadilo.

,,Co jsi-jste tu dělal, pane Pottete? Že vás pan Malfoy zavřel až sem, když je vaše kolej úplně někde jinde," zajímal se Severus, napil se z šálku, stále ho maje v ruce, a opřel se do gauče.

,,Tykejte mi, pane profesore," řekl jako první poznámku mladík sebejistě a pokračoval už lehce váhavěji, ,,a no, šel jsem se jen projít. Pročistit si hlavu, ale ven se mi nechtělo, tak ... tak jsem šel po hradě."

Profesor odložil čaj a naklonil se skoro nad stůl, napřahuje ruku.
,,Severus," představil se Snape a stisknul mladíkovi ruku.

,,Harry," jemně se usmál Nebelvír a opět si sedl, maje červánky ve tvářích.

Upil z šálku a vnitřně se trošku zklidnil.

,,Máš to tu příjemné, Severusi," řekl a úmyslně zdůraznil jméno, jímž ho od nynějška mohl nazývat.

Měl pravdu - oheň v krbu klidně plápolal a světlo z něj utvářelo v místnosti tlumené přítmí, přičemž celé regály knih byly posety stíny objektů, jež bránily plamenům v záři.

,,Děkuji," byl příjemně překvapen Severus a úplně nepatrně zvednul koutek v náznaku spokojenosti a potěšení.

Když dopili čaj, tak měl Snape zásadní otázku. ,,Jelikož už máš právo pít alkohol, chceš skleničku?"

Harry jen pokrčil rameny.
,,Proč ne."

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat