32/ Sluch

481 33 2
                                    

Jeho jemný sluch mu umožnil zaznamenat, že jeden ze studentů zachází s nástroji, k přípravě lektvarů, nanejvýš neopatrně. Jakoby byl zaměřen na úplně jinou činnost a nedával pozor, co vlastně dělá.

Severus se proto rozhodnul odlepit zrak od esejí, které opravoval, a náhle zachytil pohled mladého Nebelvíra.

Harry se samozřejmě hned začal opět plně věnovat přípravě lektvaru, ač ho trochu znervózňovalo, že ho Snape nachytal.

Jeho ale bavilo mnohem více sledovat malé změny ve tváři profesora při opravování prací, než práce v laboratoři.

Ředitel Zmijozelu se zvednul z místa a šel projít výtvory jednotlivých studentů.

,,Ach, panu Malfoy se dnes příprava obzvláště povedla, už jen chvíli povařit a můžete odevzdávat," poznamenal pyšně, míjeje svého kmotřence, ,,zatímco pan Potter," uchechtl se, ,,ten není ani v polovině přípravy."

Nebelvír znervózněl mnohem více a ve snaze přípravu urychlit naházel do kotlíku všechny suroviny, které měl dryák obsahovat.

Lektvarista si toho naštěstí včas všimnul a bez varování nechal obsah mladíkova kotlíku zmizet.

,,Pane Pottere," upozornil profesor svého žáka, jež měl ve tváři více než překvapení, ,,ještě několik málo okamžiků a váš lektvar by skončil na stropě a kotlík na kousky. Odepisuji Nebelvíru 10 bodů za vaše neuvážené chování. Ukliďte si své místo a počkejte tu po hodině - raději si ale zrušte své odpolední aktivity."

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat