30/ Kapka

491 36 7
                                    

Pokračování

,,Kde ses tak nachladil?" vyhrkl Draco na svého kmotra hned po příchodu do jeho bytu, jež se nacházel hned vedle kabinetu profesora lektvarů.

,,Je tu chladno," poznamenal muž a usedl na pohovku, vyzývaje svého kmotřence, ať ho následuje, ač ho jeho přítomnost vůbec netešila.

,,U Merlina, nikdy jsi nebyl nachlazený - až teď co za tebou chodí Potter několikrát do měsíce na tresty. Já nejsem hlupák, Severusi," vyznělo z úst aristokrata, který seděl přímo naproti muži.

,,Je možné, že jsem se nakazil od něj, ale to pouze tím, že pobýváme ve stejných prostorách," ohradil se profesor a naivně doufal, že mu jeho výmluva vyjde.

,,A co Wesley? Ten s ním sedí a nic nechytil?! Tak co mezi váma je?" stále na něj doléhal mladík.

,,Můj osobní život laskavě neřeš, ano?" odvětil mu profesor.

,,To ne. Ne. Ne!," zděsil se Malfoy, ,,ty a Potter?" zaškebil se.

Severus uhnul pohled ke druhé straně místnosti. Věděl, že to nikdy nikdo nepochopí, ale i přes tyto předpoklady mu to bylo líto.

Poslední kapka ale spadla do poháru, který přetekl. Musí mu říct pravdu, alespoň jemu ano - je už skoro dospělý, takže s touto informací nebude nijak nakládat.

Muž tedy přikývnul.

,,Takže ty máš sex s Potterem?" ozval se znovu Draco lehce posměšně. ,,No, dovol!" vyšťekl Severus a potichu, skoro neslyšně, dodal: ,,Tak daleko spolu ještě nejsme."

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat