92/ Šíp

322 28 2
                                    

,,Co to zase je?" zeptal se mrzutě Harry, při pohledu na další růžové ozdoby, které zdobily bradavické chodby.

,,Myslím, že Lockharta by měl někdo zaměstnat - má až příliš moc volného času," odvětil mu s úšklebkem Ron a společně vešli do Velké síně.

,,Ale notak, kluci, alespoň někdo se tu snaží," bránila profesora Hermiona a usedla naproti klukům ke stolu.

,,To sice jo, ale... ne, i on je v růžovém," pozastavil se nad barvou ošacení zrzek a zděsil se, jakmile profesor obrany proti černé magii vstal a počkal, až bude v sále klid.

Odkašlal si a začal svůj projev.
,,Mí drazí, jak jistě všichni víte, tak se blíží Valentýn-"

,,A jé je, to zase bude," poznamenal ironicky Ron, který byl v zápětí udeřen knihou, jelikož podle Mii narušoval proslov.

,,- a to je nejen svátek pro přátele, ale hlavně je to svátek lásky. Jelikož vím, že tady se Valentýn moc neslaví, tak jsem se to rozhodl změnit," dořekl a zářivě se usmál tak, že si mnoho dívek  povzdechlo.

,,Škola má nejen valentýnskou výzdobu, ale též zítra vypustím malého Amorka s šípy.

A teď tu mám něco pro nezadané, protože náš malý sladký andílek má šípy označené po dvojicích, takže na pátečním večírku bude mít každý možnost poznat, s kým by podle Amorka měl skončit!"

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat