82/ Zábava

360 27 0
                                    

Nečekal, že když vezme Severuse na návštěvu k Weasleyům, tak tam bude merlinvíjaká zábava - jemu by stačilo, kdyby jeho okolí akceptovalo jejich vztah a muže samotného.

Přivítání mu dalo alespoň špetku naděje, že to tam dnes přežije.

,,Ach, Harry, pojď sem," vzpínala už při příchodu Nebelvíra ruce paní domu.

,,Moc rád vás vidím, madam," od odvětil jí galatně mladý muž a nechal se ženou div ne zardousit v objetí.

,,Dobrý den, Severusi," pozdravila ho též žena a podala mu ruku.

,,Dobrý den, Molly," bylo mu odpovězeno lektvaristou, snaže se o přívětivý tón.

Harry vstoupil do - jemu velmi dobře známé - jídelny a už se k němu hnala Hermiona, s méně nadšeným Ronem, který byl od začátku proti Snapovi - ale pro Harryho potěšení to byl schopen jednou za čas akceptovat.

,,Mio! Rone!" halekal Nebelvír a objal se se svými přáteli, které již dlouho neviděl.

Brzy se začal scházet i zbytek rodiny - dvojčata a Ginny.

I když už všichni seděli u stolu, oběd byl ještě vcelku daleko, a tak George napadlo: ,,Nechce si někdo zahrát famfrpál?"

Tato věta v domě probudila tolik energie jako už dlouho ne.

Všichni se šli převlékat, včetně Harryho, který si půjčil oblečení od Rona, do ruky vzali různě stará a různě kvalitní košťata, a i přes mírné protesty paní Weasleyové se šlo hrát.

Později jediná v domě zůstala Molly, protože jak pan Weasley, tak Severus, se šli podívat na hru.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat