Pokračování
Dopoledne strávil každý separovaně - Zmijozel byl v laboratoři, ve svém kabinetu, opravuje testy a vzorky lektvarů, zatímco Harry si plnil resty a snažil se o vymyšlení témat do eseje.
Rafičky se ale brzy přiblížili dvanácté hodině, a oni tak museli jít na oběd.
Jedinou výhodou zde bylo, že každý mohl jíst na svém obvyklém místě, a tak měl mladík konečně možnost vidět své přátele, kteří vypadali nad míru spokojeně.
,,Ahoj, Harry. Tak co, jak to s profesorem zvládáš?" optala se ho starostlivě Mia.
,,Jo, dobrý. Lepší, než bych čekal," uznal pravdivě a už čekal narážku od Rona.
,,Nenutí tě pomáhat mu v laboratoři? Nebo tě jinak netrýzní?" obořil se na něj zrzek vesele, maje dobrou náladu a ve snaze si udržet za dobře jejich kamarádku, která jeho urážky na adresu profesora neměla ráda.
,,Ne, Rone," odvětil mu, ač neřekl celou pravdu, jelikož už jen ta blízkost ho mučila - natož ty představy.
Trio se společně se všemi ostatními dalo do jídla.
Po obědě si vzal slovo opět Brumbál.
,,Doufám, že se vám první noc se svým kolegou moc neprotáhla a jste všichni dobře vyspaní, protože dnes večer proběhne - jako již tradičně a každý rok - vánoční ples, který bude letos pojat spíše jako večírek s hudbou... abych pravdu řekl.
A abychom i nadále pokračovali v tomto ohledu ve sdružování - vaším úkolem je sladit se barevně se svým partnerem, abyste byli dobře rozpoznatelní od ostatních.
Doufám tedy, že zvolíte veselé barvy a svého druha vyzvete alespoň jednou k tanci," oznámil jim ředitel s úsměvem.
,,Hermiono, jaké barvy máš v šatníku ty?" začal to hned hrotit Ron a Harry je raději opustil, aby se mohl domluvit se svým partnerem - ale samozřejmě ne tady.
Počkal na něj před Velkou síni, protože už viděl, jak se prozatimně loučí s kolegy.
Cesta do bytu profesora opět proběhla beze slova - až tedy na moment, kdy Nebelvír zaklel nad tím, proč tu stojí ta stará plechovka, zakopávaje o rytíře, který byl na cestě do sklepení...
Nad čímž Severus jen nevěřícně pokýval hlavou, s malým úšklebkem na rtech.
Já je snad nikdy nedám dohromady... 😆
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fanfiction200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...