Moc děkuji za komentáře!
PokračováníJakmile ochutnal první sousto, které ještě podpořila chuť medu, úplně se mu rozsvítily oči.
Severus nad tímto mladým a dříve velmi ambiciózním mužem jen žasl.
On sám si vychutnával velmi dobrou bagetu, ale jeho zážitek z jídla podpořila Nebelvírova skvělá nálada.,,To ti to vážně tak chutná?" zeptal se s notnou dávkou zvědavosti lektvarista, když Harry nakrajoval druhý velký lívanec s ovocem.
,,A jak," odvětil mu a nabral sousto na vidličku, ,,chceš ochutnat?" otázal se následně troufale.
Pro Nebelvírovo překvapení muž přikývl, a tak mu přes stůl podal vidličku, směruje jí přímo do úst Zmijozela.
,,Hmm," hodnotil profesor, ,,na to, že sladké není moje parketa, tak je to vážně dobré," uznal pravdivě.
Harry se zazubil a pokračoval dál v konzumaci druhého kousku, po kterém následoval ještě jeden... ten si ale na půl rozdělil se Severusem, kterého ochotně krmil.
Z dáli na ně koukala číšnice s potulným úsměvem, jelikož vůbec nevěděla, že jsou pár.
Ve skutečnosti opravdu pár netvořili, ale momentálně na to vskutku vypadali.
Když oba dojedli a zaplatili, musel Harry zpět do práce, doufaje, že už je Ron s Miou pryč.
Byl nad míru spokojen a cítil se asi tak dobře jako po probuzení v pohodlné posteli v příjemné společnosti.
,,Tak tedy děkuji za krásné odpoledne," začal s loučením mladík, který stál u vstupních dveří do budovy.
,,Já samozřejmě též děkuji... nikdy bych nevěřil, že lívance dokáží být tak dobré," uznal mile Snape.
,,A to jsi ještě nejedl moje palačinky," řekl troufale s triumfálním úsměvem Harry.
,,Fajn," ušklíbl se lektvarista a bral to jako výzvu a zároveň příležitost, jak se dostat blíže k muži.
,,Fajn? Tak dobrá, zítra - řekněme v 9 u mě?"
,,Platí."
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fanfiction200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...