179/ Princezna

235 26 7
                                    

Moc děkuji za komentáře!
Další pokračování

Chvíli tam takto postával a sledoval celou společnost, jež se tu sešla. Nebyla to rána jen pro Weasleyovi, ale též pro jejich okolí a přátele. Když se tak Harry rozhlížel, měl možnost zahlédnout nového ministra kouzel Pastorka, většinu z členů řádu, ale též profesorku McGonnagalovou.

Najednou k němu ale přišla mladá žena, která byla už od pohledu hodna titulu princezna, ač ho nebyla oprávněna nosit. Byla to žena velmi krásná na pohled a v duši odvážná a laskavá. Ano, byla to Ginny Weasleyová.

,,Jé, ahoj, Harry," pozdravila ho, když se otočil jejím směrem. ,,Ahoj, Ginny," usmál se Nebelvír a přijal otevřenou náruč, nemaje již v ruce občerstvení, kde se s rusovláskou setkali v přátelském objetí.

,,Moc ráda tě vidím," řekla upřímně s úsměvem na tváři, ač její hlas zněl se smutným podtónem. Zlatý chlapec nevěděl, zda to bylo kvůli smrti jejího bratra, nebo snad kvůli tomu, že jim to spolu nevyšlo.

,,Já taky," oplatil jí to Nebelvír, ,,jak se vede?"

,,Jo, ale jo," naznala dívka a pokývala hlavou, ,,a co ty?" zeptala se záhy.

,,Taky dobrý," přitakal Harry.

,,Ginny!" volal na ni kdosi z dáli.

,,Tak promiň, už asi budu muset jít. Ale ráda jsem tě viděla," omlouvila se a šla za svou rodinou, kam byla volána.

Mladý muž se tedy rozhodl jít konečně za svým předchozím a původním společníkem.

,,Doufám, že neruším," řekl a přisedl si k Severusovi, jež byl zahloubán do vlastních myšlenek.

,,A i kdyby, tak jste mě již vyrušil," odvětil mu profesor a lehce pokynul hlavou ve znamení souhlasu s tím, že si k němu jeho bývalý student zpátky přisedne.

,,Myslel jsem si, že vám bude dělat společnost paní Weasleyová," naznal po chvíli ticha Snape.

,,Ginny? Ne, to ne," povzdechl si Nebelvír a věřil, že ona by s ním byla i ráda, ale on by vedle sebe preferoval přeci jen někoho jiného - bylo by mu skoro jednoho koho, akorát že muže.

Nikdo o tom samozřejmě nevěděl, ale on stále naivně doufal, že se mu jednou kdosi připlete do cesty a bude mít stejný problém s hledáním partnera jako on sám.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat