Pokračování
Napili se a Harry začal klást otázku.
,,Hmm, tak třeba proč nemáte rád Nebelvír?" Chtěl začít něčím obecným, co by ho zajímalo i za ostatní, jelikož nemohl hned vytáhnout otázku, zda s ním nechce do postele. No, ne?
,,Myslíte si o sobě, že jste merlinvíjak odvážní, zatímco vás ostatní tahají z problémů. Dále vám Brumbál viditelně nadržuje, protože tu situaci s Kamenem mudrců... pohár měl vyhrát Zmijozel," vypadlo ze Snapa s lhostejným výrazem. Ještě by dodal, že kvůli Potterovi staršímu, ale to už pokládal otázku on.
,,Tak tedy, proč vy nemáte rád Zmijozel?" zeptal se stejnou taktikou profesor.
,,Ve famfrpálu nehrajete čestně a většina z vás jsou smrtijedi, takže nic hezkého."
Severus lehce sykl, jelikož znal i čestné a nezkorumpovatelné jedince.
,,Teď trochu osobnější otázka - máte nějakou přítelkyni?" vysypal na něj Nebelvír a byl zvědav ma odpověď.
,,Nemám a ani se nechystám mít," odvětil lektvarista a jedním dechem dodal, ,,a náš Zlatý chlapec má nějakou dívku?"
,,Hmm, ne, nemám." Harry ještě více znervózněl.
,,A proč jste se tedy nevěnoval přípravě lektvaru a zamyšleně jste hleděl na mou osobu?" zajímal se lišácky Snape, protože věděl, že bude mít na podnose pravdivou odpověď.
,,Pozoroval-jsem-vás-protože-se-mi-líbite," vyhrkl mladík a lehce mu zrůžověla líčka.
,,Ale to snad ne? Svatý Potter a profesor lektvarů? Na co jste asi myslel, když jste mě pozoroval?"
Sám porušoval pravidlo, jež stanovil na začátku, ale chtěl to vědět.
Tentokrát si ale student s odpovědí počkal, a tak se profesor zvednul ze židle a začal pochodovat po prostoru.
,,Copak, Pottere?" Severus se mihnul těsně kolem jeho židle, ,,nevíte si rady s odpovědí - i pod Veritasérem?" škádlil ho.
Nebelvír nedokázal odpovědět, protože sám nevěděl, co mu lítalo hlavou. Tehdy mu mysl hýřila myšlenkami, jako by se roztrhla přehrada s vodou.
,,Myslel jsem na vás. Všímal jsem si každé změny ve vašem obličeji, každé vrásky, které jste při našich esejích neměl málo," pravdivě odpověděl nakonec mladík, když si urovnal myšlenky.
Severus by lhal, kdyby popíral, že ho to nezahřálo na duši.
Naštěstí byl ale k Harrymu zády, takže nikdo neměl možnost vidět ten blažený výraz s malým úšklebkem nad poznámkou.
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fanfiction200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...