Moc děkuji za komentáře, snad se bude líbit
PokračováníPo rozkoukání se si vlastně teprve uvědomil, kolik nádobek tu je. Stěny byly obsypány policemi a regály, přičemž dvě třetiny z toho tvořily právě různé ingredice a přísady do lektvarů.
Harry většinu z nich neznal - jediné, co by odhadl by byl klacek z bezu a nebo nějaký hodně výrazný květ.
,,Takže," začal Snape při vstupu zpět do laboratoře, ,,tady je seznam," položil všechny papíry na stůl, který se uprostřed místnosti vyjímal jako ostrov v širém moři.
Zmijozel počkal, až se k němu student připojí a on mu bude moci vysvětlit princip. ,,Každá zkumavka má na sobě malý štítek s obsahem. Naším úkolem bude to vzít, zkontrolovat, zda není nádoba nějak porušená a tak, ale hlavně suroviny, u nichž to je možné, tak převážit a zapsat to sem," poukázal na sloupeček na kraji papíru.
,,Uf, no, tak to máme co dělat," dostal ze sebe mladík, který byl tak vysokým počtem položek vyveden z míry.
,,Ano, to sice ano, ale teď stačí jedna řada, druhou udělám já a i tak už mi uberete kus práce, takže-" rozvedl to Zmijozel, nechávaje slova plynout, a podal Nebelvírovi rukavice.
,,Nasaďte si je," vyzval svého společníka a sám tak vykonal, ,,a ještě pinzety - ty jsou támhle a váha tady."
,,Dobře, děkuji," pobral všecho Harry a vzal si k sobě první část seznamu, aby mohl konečně započnout.
Zprvu postupoval velmi pomalu a spíše sledoval, jak se to má správně dělat, ale po asi hodině už byl schopen i plynulé a smysluplné konverzace, aniž by něco spletl.
Většinou kladl otázky Severusovi ohledně suroviny, kterou právě převažoval, ale i tak si čas strávený s profesorem lektvarů vcelku užíval.
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fanfiction200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...