62/ Business

415 29 6
                                    

Další pokračování

Nakonec v klidu došli do Severusova bytu.

Harry ale začal po příchodu ihned jednat a plánovat.

,,Máš v šatníku i jinou barvu než černou?" zeptal se svého společníka s humorem.

,,Možná ano - posoudím podle tvého," naznal profesor a nechal se zavédst do ložnice Nebelvíra.

Zlatý chlapec mu bez řečí otevřel skříň, sám si usadaje - spíše ulehaje - na postel.

Lektvarista se tedy přesunul ke skříni a začal si kousky oblečení prohlížet. Většina barev, na kterou narazil, byla šedá, modrá a černá.

Nenašel tu ale jen trička a kalhoty, nýbrž i Harryho spodní prádlo, na což Nebelvír nepomyslel.

Hned, jak se muž zarazil, mu to ale docvaklo - na co asi narazil.

,,Omlouvám se," vyhrkl a vydal se ke skříni ve snaze zadělat si své boxerky.

Ovšemže v ten samý moment se od šatníku nakláněl i profesor lektvarů, a tak do sebe vrazili... Harry se během letu přetočil nad Severuse, který skončil po dopadu na postel pod ním.

Nebelvír jen nevěřícně koukal, a už chtěl otevřít ústa k omluvě, ale byl zastaven ukazováčkem svého společníka, než mu jej položil na rty.

Harry tedy zmlknul a rychle rozvažoval, co dál, jelikož teď de facto ležel na druhém muži.

Věděl, co chce.

A Severus měl na mysli to samé.

Oba se lehce naklonili k tomu druhému, až konečně dostáli polibku.

Harry si opřel ruce z obou stran vedle hlavy Severuse a profesor svého studenta vzal za pas, přitahuje si ho blíže, dostávaje se do bližšího kontaktu.

Byl to pro ně vlastně business - oba chtěli něco od toho druhého.
Na rozdíl od obchodu ale v tomto byly city a emoce, a nejednalo se tu o zboží, nýbrž o přízeň toho druhého.





Konečně spolu
...

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat