98/ Závoj

306 29 7
                                    

Pokračování

,,Tak to bylo za minutu dvanáct, Severusi," hubovala madam Pomfreyová hned, jak se lektvarista probudil.

,,Kde-kde to jsem?" zeptal se zmateně muž a jako pod mlžným závojem se rozhlížel kolem.

Trvalo mu ještě notnou chvíli, než se vzpamatoval.

,,Na ošetřovně," odvětila mu stroze a pak měkčeji dodala, ,,a můžeš za to panu Potterovi jen poděkovat."

,,Potterovi?" zeptal se, nebyv ještě úplně při smyslech.

,,Ano, společně s Hagridem tě sem donesli."

,,Naposledy si pamatuju, že jsem byl na schůzce-"

,,Ano," souhlasila ošetřovatelka, ,,byl jsi tam, ale muselo se tam něco stát a ty jsi to zrovna dobře neodnesl."

,,Kolikrát jsme ti s panem ředitelem říkali, abys poslal alespoň patrona," rozčilovala se nad Severusem Poppy, ale věděla, že to je marné. Byla si jista, že kdyby byl jen v o trochu lepším stavu, tak by šel rovnou k sobě, nikoli na ošetřovnu.

Nechala mu na stolku jeho vlastní lektvary, společně s jídlem, a šla oznámit panu řediteli, že se Severus již probral.

Snape sám si nebyl jist, co se včera, ač si to ze zranění, která mu vyjmenovala ošetřovatelka, dokázal skvěle představit.

Netrvalo ani tři dny a Zmijozel už opět brázdil chodby Bradavic. Musel na sebe sice dávat větší pozor, jelikož ještě dobíral některé lektvary, ale do učení mu to nijak nezasahovalo.

Bál se ale setkání s Potterem - přeci jen mu zachránil život, ale on nevěděl, co říct.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat