111/ Kamení

280 22 5
                                    

Pokračování

Harry tedy druhý den došel do malého obchůdku, kde mu prodavač ukázal všechny návrhy.

Nebelvírovi se z těch všech kombinací kamení začala motat hlava a stále ještě nenašel to, co hledal.

Přerušil proto šperkaře od jeho dosavadní práce a lehce neslušně se zeptal, zda to je vše.

,,Ani náhodou, má to ještě druhou stranu," odvětil mu lehce prodavač a dál se věnoval své práci.

A pak ho uviděl. Byl hned první na druhé straně a on věděl, že to je to, pro co si přišel - jednoduchý prsten se třemi malými kamínky a jemnou rytinou proplétaje je.

Harry přešel k pultu, položil papír a nekompromisně vyřkl: ,,Tento."

,,Víte, že jsem si to i myslel," potulně se usmíval prodavač a mával vedle sebe ukazováčkem.

,,Tak to jsme se shodli. Takže kdy si myslíte, že to zhruba bude a kolik budete chtít zálohu?" vychrlil nadšeně Zlatý chlapec.

,,Spěcháte na to?" zeptal se ho zlatník klidně a přešel ke stolku, který měl v zadní části prodejny, kde měl veškeré důležité papíry.

,,Ani ne," přiznal Nebelvír, který si záhy uvědomil, že ještě nenaplánoval předání.

,,Fajn," začal muž, listuje v kalendáři, ,,no, tak za tři týdny by to tak bylo. Vím, že je to dost, ale zase to bude na míru."

,,Nemám s tím problém a ta záloha," dbal na vše důsledně Harry.

,,No, řekněme-li 150 liber a zbytek doplatíte při převzetí?" navrhl mu zlatník a muž souhlasil, nechávaje mu tam své číslo, aby mohl zavolat, až bude prsten hotov.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat